Szukaj

Lista ocen Opel Astra H Hatchback 5d (227) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 319 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~tikej
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Niestety mój egzemplarz powyżej 120 tys. ma ich bardzo dużo. Na przestrzeni 2 lat, lub też 25 tys. km trzeba było regenerować skrzynię biegów, wymienić koło dwumasowe i EGR oraz części z układu paliwowego (łącznie ponad 4 tys. PLN). Pozytyw taki, że naprawione dość kosztochłonne części, jednak ktoś kto nabył ten egzemplarz, a wie, że te rzeczy nie były wymieniane lub regenerowane może się nastawić na koszty.
Dodane 7 lat temu
1,0
~Tomek
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.6 Twinport ECOTEC 105KM 77kW
Było ich kilka, były drogie w naprawie albo trzeba było się naczytać godzinami na przeróżnych forach fanów Marki (gdzie swoją drogą ciężko o merytoryczną i sensowną pomoc a nie nawalankę kto ma rację...) żeby naprawić auto i czasem wystarczyła faktycznie część za 20 zł, a no i rozebranie pół auta żeby się do niej dostać ale to inna sprawa... życzę powodzenia tym którzy będą to czytać :D
Dodane 4 lata temu
3,0
~Kuba
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 110KM 81kW
Przy wiekszych przebiegach psują sie tylko drogie rzeczy wsród nich skrzynia biegow alternator wtryski egr i nieszczesny dpf ktorego usterka wywala mase błedow ktore sugeruja awarie innego elementu niż on sam 2x padł alternator co zmusiło mnie do lawetowania 1x padły linki lewarka skrzyni biegow co też zmusiło mnie do lawetowania ponieważ uległy awarii na wstecznym
Dodane ponad rok temu
4,0
~Ghostrider
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Wypalenie zaworów przez LPG. Wymiana na nowe pod LPG i brak problemów do dziś. Pęknięcie kolektora wylotowego przy "klapie upustowej". Kolektor przy zakupie jest nieodłączną częścią turbo. Z racji, że turbo już przepuszczało kupiłem nowe.Po kolejnych 50 tyś km regeneracja turbo. Przebieg 170 tyś km wymiana sprzęgła, docisku, dwu-masy, naprawa skrzyni biegów.
Dodane 8 lat temu
4,0
~Ghostrider
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Wypalenie zaworów przez LPG. Wymiana na nowe pod LPG i brak problemów do dziś. Pęknięcie kolektora wylotowego przy "klapie upustowej". Kolektor przy zakupie jest nieodłączną częścią turbo. Z racji, że turbo już przepuszczało kupiłem nowe.Po kolejnych 50 tyś km regeneracja turbo. Przebieg 170 tyś km wymiana sprzęgła, docisku, dwu-masy, naprawa skrzyni biegów.
Dodane 8 lat temu
1,0
~A. K.
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
mam auto od nowosci - od 6 miesięcy . w tym czasie wymieniono rozrząd (wada fabryczna ) przeskakiwał łąńcuch na zębatce, świsty przy uszczelahc okna od strony kierowcy, uszkodzony czip w kluczyku (auto odjechało na lawecie), zresetował sie komputer (auto odjechało na lawecie), urwało sie mocowanie w lampce podsufitowej pzry lusterku, ściągało samochód na prawą stronę
Dodane 20 lat temu
4,0
~marcin.j23@op.pl
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.7 CDTI ECOTEC 80KM 59kW
jednokrotne unieruchomienie, jak się później okazało zatkany przewód paliwowy z powodu "doskonałej" jakości naszych paliw. odkąd tankuję diesla V POWER, albo VERWA problem zniknął całkowicie, różnica 5zł na baku jest opłacalna, uwierzcie mi. Wniosek jeden - auto zbyt wrażliwe na nasze paliwo, lub na odwrót, paliwo nie do takich aut.
Dodane 18 lat temu
3,0
~Wojtek Ka
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
Po bodajże 2 miesiącach wysiadł autoalarm - nie wysyłał do centralnego zamka sygnału otwarcia rygli. Tu było użeranie się z ASO. Równolegle do tego pojawiły się problemy niedomykania zamka jednych z drzwi (lewe tylne). To oczywiście była wina ASO, bo to był zamek dokładany do łysego samochodu. Wiele wizyt w ASO niestety :/ szkoda gadać.
Dodane 18 lat temu
3,0
~Tomasz Ł
Opel Astra H
Hatchback 5d 1.4 TWINPORT ecoFLEX 90KM 66kW
uciekający płyn chłodniczy, zapach spalin w zbiorniczku wyrównawczym, ergo przedmuch do układu chłodzenia przy 180000km - ale kiedyś to się stać musiało. nieprzewidywalny immobiliser - nie raz próbowałem odpalić auto bez skutku (migające auto z kluczykiem na desce rozdzielczej), po 5-10 próbach się udawało.
Dodane 6 lat temu
Dziennik kosztów dla Opel Astra H Hatchback 5d
Średni koszt przejechania 100 km
33,00 zł
6,0
l/100km
8,5
l/100km
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Jarek
Opel Astra H
Hatchback 5d 2.0 Turbo ECOTEC 170KM 125kW
Z poważniejszych to przede wszystkim usterki skrzyni biegów tego należy pilnować. Szczelność silnika tu również jest słabo. Słyszałem również kilka opinii że w tym silniku są problemy z pierścieniami także warto sprawdzić auto pod tym kątem. To z poważniejszych to chyba wszystkie w jakimi się spotkałem.
Dodane 8 lat temu
Opel Astra H Hatchback 5d

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów