Szukaj

Lista ocen Opel Calibra (207) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 399 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Boris_Dime
Opel Calibra
Coupe 2.0 i Turbo 4x4 204KM 150kW
ten pochodzi z vectry i nie ma rewelacji, ale po wymianie na firmowe sportowe graty jest wystarczający...
3,0
~kamil pichurski
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Jak na przedni napęd nie jest źle , ale na górskie trasy się nie nadaje , bardziej na autostrady
5,0
~toudi poland wroclaw teraz anglia shirebrook
Opel Calibra
Coupe 2.5 i V6 170KM 125kW
wieksze kola 18c i rewelacja.to sportowe auto wiec musi wylapywac wszystko na drodze
4,0
~kola
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 16V 136KM 100kW
Bez zastrzeżen - tak jak powinno jeździć fajne pseudo-sportowe auto na seryjnym zawiasie ;)
5,0
~Aster
Opel Calibra
Coupe 2.5 i V6 170KM 125kW
Tu nalerza sie słowa pochwały dla kostruktorów nie jest przesadnie twarde a zakrety wręcz połyka.Świetne
4,0
~Kamil
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Układ jezdny spisuje mi się cały czas dobrze, choć na naszych polskich drogach szybko się wyrabia.
5,0
~okon11 pawelw@dabrowa.pl
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
rewelaa ....... przy dużych prędkościach rzędu 180 trzyma sie drogi jak walec( koła 215/40/17)
5,0
~sosnapatryk
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
bardzo dobrze dobrana charakterystyka zawieszenia na miasto troszke twardo ale po zakretach sam miud
5,0
~JarekJ
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
Świetne wyważenie pomiędzy dobrym trzymaniem drogi a komfortem, lepsze seryjne zawieszenie ma chyba tylko BMW
Dziennik kosztów dla Opel Calibra
Średni koszt przejechania 100 km
24,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Marcin-Brzoza
Opel Calibra
Coupe 2.0 i 8V 115KM 85kW
seryjne zawieszenie jest swietnym kompromisem pomiedzy komfortem a dobrymi wlasciwosciami jezdnymi
Opel Calibra