Szukaj

Lista ocen Opel Insignia I (252) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 201 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kazmirus
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Wyciszenie jak na diesel jest całkiem dobre. Lepsze spotkałem tylko w nowej Toyota Avensis ale różnica jest tak minimalna, że trzeba być takim fanatykiem cichej jazdy jak ja aby to zauważyć. Nie porównuję tego do Laguny bo ta była tak wyciszona, że trzeba było wysiąść z samochodu aby usłyszeć pracę silnika, szczególnie w obecności ruchu miejskiego. Pewnie, gdyby wyciszeniem zajmowali się fachowcy z Renault, Insignia byłaby jeszcze bardziej...
5,0
~Adam
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Nie zauważyłem i nie stwierdzam trzasków, skrzypień itp. pierdół które wkurzają wszystkich którzy kupują nowe auto i oczekują aby auto było idealne niestety w poprzedniej Audi A6 dawało mi się to lekko we znaki skrzypiała deska rozdzielcza na nierównościach. Dlatego stwierdzam że w tym aspekcie idealnych aut nie ma, można jedynie trafić na egzemplarz, który nie ma takich wad i jest spasowany poprawnie, mi się udało i moje auto nie skrzypi i...
2,0
~Stachu
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ecoFLEX 160KM 118kW
Zacznę od zalet. Jest to wyciszenie podwozia. Nawet przy przejeżdżaniu przez \"polskie drogi\" z okolic zawieszenia nie słychać żadnych odgłosów. Niestety sytuacja nieco inaczej przedstawia się jeśli chodzi o wyciszenie komory silnika. Tak jak już wspominałem silnik odgłosem przypomina Forda Transita \'95, a brak (chyba) jakiegokolwiek wygłoszenia sprawia, że nawet przy maksymalnych ustawieniach genialnego Infiniti-Audio System, silnik...
4,0
~Piotrek
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Nie jest to król wyciszenia ale porównując do poprzednio używanych samochodów nie jest gorzej. Silnik na biegu jałowym trochę klekocze. Beznadziejnie spasowane sa plastiki. Cały tunej srodkowy i kokpit skrzypi na potęgę. Musiałem się ratować wpuszczeniem WD40 w szczeliny bo na każdej nierówności coś skrzypi. Nawet mała nakładka z touchpadem i hamulcem ręcznym skrzypi niemiłosiernie przy jej dotknięciu. Skrzypienia te nasiliły się po...
4,0
~andi_40
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 CDTI ECOTEC 160KM 118kW
Sprawa subiektywna. Ja wolę raczej samochody, które są ciche w środku tzn jedyne co chcę słyszeć to dobry dźwięk silnika. w Insigni słyszę jeszcze dość głośny szum powietrza (naturalnie podczas jazdy na autostradzie). Trzeba zwracać uwagę na opony i ich indeks "głośności". Ja miałem zimówki, które chałasowały jak walnięte łożysko. Gdyby nadkola były lepiej wyciszone to może było by lepiej.
4,0
~szakal
Opel Insignia I
Sedan 1.6 Turbo ECOTEC 180KM 132kW
Silnik pracuje cicho o ile nie korzystamy z górnego zakresu obrotów. Jazda ze stałą prędkością, np. 160 km/h na autostradzie przebiega w ciszy i spokoju. Poza tym słychać lekkie odgłosy pracy zawieszenia (oczywiście duża w tym "zasługa" polskich dróg). Zauważyłem, że na głośność zawieszenia duży wpływ ma poziom ciśnienia w oponach (dlatego ja korzystam z dolnego zakresu dopuszczalnego przez producenta).
4,0
~Zegarmistrz
Opel Insignia I
Sports Tourer Facelifting 2.0 CDTI ECOTEC 163KM 120kW
Wyciszenie jest dobre, lub nawet bardzo dobre, natomiast podciągnę pod temat akustyki jakość nagłośnienia które nie jest w wersji seryjnej najwyższych lotów. Przyzwoicie wypadają niskie tony, akseptowalny jest też środek pasma ale góra niestety jest mocno średniej jakości. Po kilku miesiącach system troszkę się ułożył i już przynajmniej nie przeszkadza, ale rewelacji niema.
3,0
~Matin
Opel Insignia I
Sports Tourer OPC 2.8 V6 Turbo ECOTEC 325KM 239kW
Silnik jest świetnie wyciszony i podczas spokojnej jazdy prawie go nie słychać, ale przy większych prędkościach jest trochę gorzej. Poziom wyciszenia jest adekwatny do klasy Insigni. Znacznie lepiej niż w Renault Megane, Fordzie Focusie, ale gorzej niż w Audi. Przy 140-150 km/h trzeba mówić podniesionym głosem, żeby rozmawiać z pasażerem z tyłu.
4,0
~Lam
Opel Insignia I
Sports Tourer 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Zawieszenie jak na tą klasę nie jest najcichsze, ale doskonale rekompensuje to dobre nagłośnienie audio. Kierowcy,którzy lubią słyszeć odgłosy drogi będą zadowoleni. Szum powietrza zaczyna być słyszalny od 100 i do około 180 pozostaje na bardzo podobnym poziomie. Zdecydowanie głośniej robi się powyżej 210. Nie jest to jednak nieznośny hałas.
Dziennik kosztów dla Opel Insignia I
Średni koszt przejechania 100 km
51,33 zł
7,8
l/100km
10,3
l/100km
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Użytkownik
Opel Insignia I
Hatchback 2.0 Turbo ECOTEC 220KM 162kW
Bardzo dobrze wytłumiony, po zamknięciu drzwi lub szyb, nie dochodzą do nas żadne irytujące dźwięki z zew. Jeśli na trasie wyłączymy radio to słychać tylko świst turbiny i zasysanego paliwa ;) na autostradzie można podróżować do 140 i spokojnie rozmawiać bez podnoszenia głosu. Powyżej nie jest specjalnie głośno, ale już słychać szum.
Opel Insignia I