Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Krzysztof, 4 miesiące temu
Silnik 1.5 Turbo 140KM 103kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia II Grand Sport 1.5 Turbo 140KM 103kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,21
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Po roku użytkowania mogę stwierdzić, że auto nie zachwyciło i drugi raz nie zdecydowałbym się na jego zakup. Co prawda ani razu nie zdażyło się, żeby jakaś awaria unieruchomiła go na dobre, ale drobnych usterek jest całe mnóstwo. Wizualnie- jak najbardziej ok, użytkowo już nie tak pięknie. Fotele twarde, po dłuższych trasach czuć dyskomfort. No i jest to tankowiec, jeżeli chodzi o zawracanie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Do tak ciężkiego auta 140KM to zdecydowanie za mało do sprawnej jazdy. Oczywiście do jazdy wokół komina wystarczy, ale na szybszych trasach czuć, że jest za molo koni pod maską i lepiej 3x dobrze się zastanowić zanim zaczniesz kogoś wyprzedzać.
5,0
Skrzynia biegów
Komfortowa. Krótkie, przyjemne przełożenia. Skrzynia pracuje lekko i przyjemnie.
4,0
Układ jezdny
W miarę dobrze wybiera nierówności na drodze, auto trzyma się drogi, nie ucieka i jest posłuszne woli kierowcy.
5,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu słabiutko. Bez kamer cofania ciężko wyczuć dystans.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, kierowca z poziomu kierownicy może obsłużyć większość systemów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
No i tu jest świetnie. Auto szybko nagrzewa się zimą i dość prędko chłodzi w lecie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 183cm wzrostu i naprawdę nie ma co narzekać. Spokojnie zajmuję wygodna pozycję za kierownicą i za mną też jest sporo miejsca. Z tyłu na kanapie 3 dorosłe osoby nie będą czuły się wygodnie.
3,0
Wyciszenie
No mogło być zdecydowanie lepiej. Przy prędkościach powyżej 120-130km/h trzeba naprawdę mocno podnosić głos, żeby ktoś inny mógł usłyszeć, co się do niego mówi.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tak naprawdę obyło się bez większych awarii, więc głównym kosztem jest koszt paliwa. Rzeczy eksploatacyjne takie jak klocki, filtry, oleje, wycieraczki na akceptowalnym poziomie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No i tu nie ma się czym chwalić. W ciągu roku zmieniona sonda lambda, 2 razy zawieszał się zawór sprężarki klimatyzacji, na desce cały czas świeci się check engine i nikt nie potrafi zdiagnozować dlaczego tak się dzieje.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie wystąpiły.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 Turbo 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Opel Insignia II Grand Sport