Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Pietia, 6 lat temu
Silnik 2.0 Turbo 260KM 191kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 3 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,38
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : Dla mnie naprawdę wygodne auto no i przede-wszystkim piękne. Nie ma się co czarować kupiłem bo mi się najbardziej podobało.
Inne : Układ jezdny jest bomba. W zakrętach to "dokręcanie" zewnętrznych kół powoduje że auto jedzie jak po sznurku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria : za cienki lakier, odprysk po miesiącu czasu nie ma prawa się zdarzyć.
4,0
Całokształt
Auto naprawdę duże, z dość dobrym silnikiem, świetną trakcją, światła genialne. Automat mi osobiście nie podszedł a widoczność to jest największa bolączka tego samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mimo 260 koni rozpędza się powoli. Proszę mnie źle nie zrozumieć to nie jest muł ale szczerze liczyłem na więcej.
3,0
Skrzynia biegów
Dla mnie jeden z większych minusów. Automat działa ze zbyt dużym opóźnieniem. Przy wyprzedzaniu patrzysz w lusterko, dodajesz gaz, patrzysz znów w lusterko i dopiero wtedy automat zaczyna redukować bieg.
5,0
Układ jezdny
Tu nie mam nic do zarzucenia, wręcz nad wyraz dobrze. Zakręty bierze idealnie.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność to największy mankament tego auta.Słupki A zasłaniają bardzo dużą przestrzeń, omal nie potrąciłem starszej Pani. Tylna szyba też jest raczej tylko dla wyglądu bo nic w niej nie widać, gdyby nie kamerka byłoby ciężko.
5,0
Ergonomia
Wszystko super, dużo schowków. Ktoś może się doczepić że nie ma otwieranego bagażnika nogą jak to jest teraz w modzie ale mi wystarczy przycisk. Swoją drogą ciekaw jestem zimy gdy podejdzie pod niego lód czy będzie się dało otworzyć klapę.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
bez zarzutów.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Tak jak pisałem wcześniej, duże auto i miejsca dla wszystkich starczy a jak ktoś ma więcej niż 195cm zapraszam do przodu.
5,0
Wyciszenie
Nie odczuwam problemów z głośnością. Przy wyższych prędkościach (czyt 130 w górę) robi się lekki hałas ale to raczej wina opon.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie miałem przyjemności jeszcze nic kupować do auta prócz opon. Natomiast spalanie mnie powala. Przy tym silniku nie liczyłem na oszczędne spalanie ale przy naprawdę delikatnej jeździe po mieście komputer wyświetla 14,7l/100km. Najbardziej martwi fakt że występuje tam linia od lewej zielona (najmniejsze spalanie) zmieniająca się po prawej w czerwoną (największe spalanie) a ja jestem prawie na początku zielonej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena do jakości bardzo dobra. W szczególności że naprawdę dealerzy o dziwo dają duży rabat w porównaniu do innych marek. W podobnej cenie katalogowej do wybierałem między Mazdą, VW, Audi i procentowo najlepszą zniżkę uzyskałem właśnie w Oplu. A czy co tanie to drogi to się przekonam w ciągu najbliższych 2 lat.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jadąc z Warszawy do Krakowa dostałem gdzieś po drodze prawdopodobnie kamyczkiem w przód samochodu i najzwyklej odpadł kawałeczek lakieru, dosłownie dziurka o średnicy może 4 milimetrów ale znajomy to zauważył.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
za krótki okres by coś oceniać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 Turbo 260KM 191kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
14,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia II Grand Sport 2.0 Turbo 260KM 191kW
Średni koszt przejechania 100 km
62,00 zł
11,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia II Grand Sport