Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Insignia II Grand Sport

Darek, 3 lata temu
Silnik 2.0 CDTI 170KM 125kW
Rok produkcji 2019
Przebieg: 35 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
3,79
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : ładna stylistyka i przestronne wnętrze
Inne : świetne światła intelli lux
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : źle ustawione oprogramowanie skrzyni
Silnik : pojawiły się dwie poważne usterki przy stosunkowo niewielkich przebiegach
3,0
Całokształt
wglądowo bardzo ładne auto, jednak widać sporą oszczędność producenta w materiałach i rozwiązaniach, przez co jakość i trwałość zeszła na niski poziom
Wrażenia
5,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia działała bardzo płynnie (AT8), jednak pojawiło się szarpanie przy 4 biegu. Działa ona ze sporym opóźnieniem reakcji na pedał przyśpieszenia, co może być niebezpieczne gdy potrzeba dynamicznie wyprzedzać, przy maksymalnym wciśnięciu z kolei utrzymuje za wysokie obroty przez co nie wykorzystuje w pełni osiągów silnika, natomiast przy normalnej jeździe obroty są utrzymywane tak nisko że czuć wibracje całego auta
5,0
Układ jezdny
miękkie i komfortowe zawieszenie, dobre na trasy, nie nadaję się raczej do dynamicznej jazdy
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
ogólnie dobrze ale pasażer przez zabudowany tunel środkowy na łączeniu z deską ma ograniczony dostęp i widoczność do panelu klimatyzacji
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w duży upał klimatyzacja niewydajna, ogrzewanie bardzo dobre, w zimne dni szybko się nagrzewa
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo przestronne wnętrze z tyłu ogromna ilość miejsca na nogi
1,0
Wyciszenie
bardzo głośne wnętrze, mimo pakietu "wyciszającego", który stanowią jedynie laminowane podwójne przednie boczne szyby, nadal jest głośno. Szczególnie słychać hałas toczenia kół, na gorszych nawierzchniach aby rozmawiać trzeba krzyczeć, na długiej trasie powoduje to zmęczenie i rozdrażnienie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spore spalanie w mieście, na trasie jest ok
3,0
Stosunek jakość/cena
jakość materiałów wnętrza wyjątkowo niska, sporo twardych a przez to nieprzyjemnych w dotyku plastików, które skrzypią praktycznie od nowości, cena trochę nadrabia bo tańsze od Skody
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
często wiesza się system Multimedia Navi Pro, gubi połączenie bluetooth
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 35 tyś. km turbo zaczęło bryzgać, w drugim egzemplarzu padł DPF po ok 50tys, po ok 30 tyś. km w obu egzemplarzach szarpie automat na 4 biegu

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 CDTI 170KM 125kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Insignia II Grand Sport 2.0 CDTI 170KM 125kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
6,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Insignia II Grand Sport