Szukaj

Lista ocen Opel Omega B (511) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 683 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~ Tomasz P. poodzio@o2.pl
Opel Omega B
Kombi 2.0 i 16V 136KM 100kW
Większych usterek przez 3 lata nie zanotowałem. No może oprócz spalonej pompy paliwa (zamiennik kosztuje 90zł) i lekkiej awarii komputera (naprawa u fachowca 170zł- jakiś czujnik padł). Chyba największa bolączka to atakująca auto rdza (głownie dół drzwi i pod uszczelkami okien, także nadkola). Trzeba wszelkie odpryski lakieru zwalczać od razu, inaczej rdza wyjdzie na 100% i będzie jej coraz więcej...
5,0
~krop
Opel Omega B
Sedan 2.5 i V6 170KM 125kW
Auto ani razu nie stanęło, zawsze dojechałem nieważne na jakiej trasie. Codziennie auto robiło 120 km, zawsze odpaliło. Poważnym problemem był wyciek spod pokryw zaworów. Dość częsta przypadłość tych silników, mnie kosztowała 350 zł i wyciek zniknął bezpowrotnie. Niestety ciekło na alternator, który po prostu padł - wymiana akumulatora i regeneracja alternatora kosztowała 500 zł.
2,0
~Bambo
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Przy przebiegu 240000 (skrzynia aut.)silnik eksplodował. Autem jechał szwagier więc podejrzewam że raczej było w granicach 200km/h ale mimo wszystko nie powinno się to stać. Efekt - dwie dziury w bloku, urwane cztery korbowody itd. kompleksowa wymiana silnika ok 4500 pln. Poza tym padające czujniki obrotów wału i wałków = unieruchomienie auta = holowanie.
4,0
~dorjan@klub.chip.pl
Opel Omega B
Sedan 2.5 TD 131KM 96kW
wymiana turbosprężarki przy 92000km przebiegu, naprawa droga ok. 6000zł spowodowana dostaniem się do przewodu metalowego zartrzasku od pokrywy filtra powietrza, przy tej naprawie więcej jest winy mechannika robiącego przegląd niż błędów konstrukcyjnych pojazdu, chociaż przewód powietrza mógłby być zabezpieczony siatką przed dostaniem się większych przedmiotów
4,0
~michal
Opel Omega B
Sedan 2.0 i 16V 136KM 100kW
zaraz po kupnie ... wymienilem wachacze .. laczniki stabilizatora ... i galki .. dosyc szybko sie zuzywaja ... oprocz tego olej i filtry ... auto ma przejechane 180tys.km. bedzie mnie jeszcze czekac wymiana rozrzadu ...serwis i czesci dosyc rozsadne (jesli robisz to w nie autoryzowanym serwisie) mimo takiego przebiegu jezdzi jak nowe ...
4,0
~Draki
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Jedyna, poważna usterka to deformacja pokryw wałka rozżądu, która jast wykonana z twożywa sztucznego mało odpornego na temperaturę. Efektem są wycieki oleju silnikowego i zalewanie nim gniazd świec zapłonowych. Nowe pokrywy są dostępne tylko w servis Opel, a ich cena powala na kolana. Sprawę załatwia wymiana uszczelek i dodatkowa warstwa silikonu.
5,0
~tomekkkkkkkkkkkkkkkk
Opel Omega B
Sedan 2.5 i V6 170KM 125kW
jedyne co się popsuło przez 2 lata mojego użytkowania to most(chyba z mojej głupoty bo się zakopałem zimą i piłowałem go do 260 w miejscu i poprostu mechaniz różnicowy tego nie wytrzymał, zaczął stukać przy zmianie biegów i po pół roku wymieniłem na drugi za 200zł. Na trasie nigdy mnie nie zawiódł a miałem trasy kilku tysięczne tylko satysfakcja z jazdy.
3,0
~nordar
Opel Omega B
Sedan 2.5 TD 131KM 96kW
silnik,silnik ,silnik ,silnik , silnik, silnik, silnik, silnik ,silnik silnik , silnik, silnik, silnik, silnik ,silnik silnik , silnik, silnik, silnik, silnik ,silnik silnik , silnik, silnik, silnik, silnik ,silnik silnik , silnik, silnik, silnik, silnik ,silnik silnik , silnik, silnik, silnik, silnik ,silnik ,silnik, silnik, silnik. lipa
4,0
~Grze$-viper
Opel Omega B
Kombi 2.5 TD 131KM 96kW
opel poprawił jakość blachy nadkoli,za to zapomnieli o drzwiach(góra przy uszczelce szyby, i dół również porażka) reszta bez zastrzeżeń.Acha bym zapomniał silnik potrzebuje złaszcza z turbiną czasu na rozgrzanie na wolnych obrotach ,również po kończonej jeżdzie chwile mu dać niech popracuje (przy ciężkich nogach lubią pękać głowice)

Usterki Opel Omega B

Liczba wpisów: 86

Opel Omega B – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~D.P
Opel Omega B
Sedan 2.2 i 144KM 106kW
Uwaga : w tym samochodzie zwarcie na skutek pęknięcia przewodów lamp wchodzących do klapy bagażnika ( przy otw. i zamykaniu klapy są ciągle zginane ) powodyje odcięcie zasilania tablicy liczników i ....... silnika wentylatora chłodnicy !!!!! . Tak właśnie miałem , przez co zamieniłem Opla w parowóz , co z kolei wykonczyło uszczelkę głowicy .
Opel Omega B