Szukaj

Lista ocen Opel Omega B Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW 1994-2001 (37) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 44 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~Draki
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Na kołach 17 cali i ogumieniu 235/40 kierowca wyczuwa wszystkie nierówności asfaltu a w głębokich koleinach walczy z samochodem, który ma ochotę jechać w swoim, przeciwnym kierunku (myszkuje po drodze). W moim przypadku nie pomogła wymiana wszystkich elementów zawieszenia. Problem ten nie istnieje na równej jak stół drodze i kołach 15cali z oponami 200/65.
5,0
~Jarek W
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Zależne od prędkości wspomaganie kierownicy Servotronic działa świetnie. Układ jezdny działa perfekcyjnie, auto jak ma byc miękkie to jest a jak ma być twarde to jest - posiada dynamiczne zawieszenie DSA. Pomimo sporej masy samochód w zakrętach trzyma się jak "przyklejone". W standardzie kontrola trakcji i ABS.
5,0
~neo
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
świetne jest samopozimowanie nadwozia 5osób i pełen bagażnik a samochód wygląda i jedzie jak by był pusty (nie świeci ludziom w okna na pierwszym piętrze), twarde na zakrętach komfortowe na prostych . układ kontroli trakcji pilnuje na zakrętach . aha no i fenomenalne hamulce :)
4,0
~vr61981@o2.pl
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
zbyt miekkie zawieszenie,za to jest komfortowo. przy wiekszych predkosciach na nierownosciach buja.w porownaiu z bmw miekko i przyjemnie,ale troszku zbyt miekko.
3,0
~Bambo
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Napęd na tył, w zimie masakra, w lecie trochę lepiej. Zawieszenie miękkie ale dobrze trzyma się w zakrętach - pewnie dzięki sztywniejszym stabilizatorom w V6.
4,0
~http://myomega.prv.pl
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Bardzo komfortowe zawieszenie. Nawet troche za miekkie. Nie nadaje sie za bardzo do sportowej jazdy. Raczej do dostojnego pokonywania zakretow.
5,0
~wrobel
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Auto sie dobrze prowadzi, jednak ciut za miękkie, czasem przy dużych prędkościach na zakręcie lubi sie przechylić.
3,0
~przemo31
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Przy alufelgach i oponach 235/45r17 tragicznie ucieka i lata po koleinach, słabe tuleje wahaczy potęgują to zjawisko.
4,0
~v6
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Trzeba się przyzwyczaić do napędu na tył.Elemanty zwieszenia według mnie dość trwałe.Dobrze tłumią nierówności.
Dziennik kosztów dla Opel Omega B Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Średni koszt przejechania 100 km
65,00 zł
21,6
l/100km
14,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Omegowiec ;p
Opel Omega B
Sedan 3.0 i V6 211KM 155kW
Omega prowadzi się precyzyjnie, jest bardzo komfortowa. W wersji MV6 występowało pneumatyczne zawieszenie co jest dodatkowym atutem.
Opel Omega B Sedan