Szukaj

Lista ocen Opel Vectra C (543) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 428 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~kaermorhen
Opel Vectra C
Kombi 1.9 CDTI 16V 150KM 110kW
Zawieszenie - no cóż, mistrz zakrętów to to nie jest. Miałem w tym aucie na początku system IDS regulowane. Jednak twarde to było aż w końcu problem sam się rozwiązał, padł mi jeden z tych amortyzatorów a koszt nowego bagatela 1200zł...za taką wiec kwote kupiłem dedykowane do mojej Vectry cztery nowe Sachsy i zamontowałem na starych sportowych sprężynach. Rewelacja...to było najlepsze co mogłem zrobić w tym aucie...komfort podniósł się...
4,0
~smuggler
Opel Vectra C
Kombi 1.9 CDTI 16V 150KM 110kW
A tu mam bardzo mieszane uczucia. Uklad kierwoniczy jest zupelnie inny niz w BMW, ktorymi jezdzilem do tej pory. Nie dobrego wyczucia drogi, przenosi na kierwoice wszystkie koleiny, ale dobrze da sie nim kontrolowac w zakretach auto. Uwaga na podsterownosc, bo mozna sie zabic. Mam wersje z systemem IDS+, czyli adaptacyjnym zawieszeniem. Przycisk sport sprawia, ze amroki robia sie twardsze i kierwonica szybciej reaguje. Calosc jest ok, ale daje...
2,0
~Zawiedziony miłośnik Vectry C
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
Najgorzej jest w wersji GTS: jej zawieszenie (obniżone i utwardzone) połączone z oryginalnymi 17'' kołami jest tak twarde, że "plomby wypadają". Nie macie pojęcia jak przeklinam tego idiotę, który wymyślił studzienki kanalizacyjne w asfalcie. Jeżdżąc Fordem Escortem to mi nie przeszkadza. Zawieszenie GTS nadaje się tylko na tor wyścigowy, ale to znowu nie z tym silnikiem. Poza tym do przedniego zawieszenia nie mam uwag, ale...
5,0
~niuniu
Opel Vectra C
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Na koleiny - niestety nie ma rady....Ale jeśli jest się posiadaczem odpowiednio dobranych kół i felg, jak to poleca producent - to nie ma problemu. Gorzej jak się zakłada zbyt szerokie koliska lub zbyt wielkie (co moim zdaniem przy tej furce wygląda bosko. No ale to jak z kobietą - chcesz być piękna to cierp!!! Wielokrotnie podczas jazdy czy to szybkiej czy wolnej, zaobserwowałam jak mąż specjalnie puszczał kierownicę (oczywiście jadąc na...
4,0
~Krzyś
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
Posiadam wersje gts jest ona fabrycznie obniżona o 20mm i co za tym idzie odpowiednio twardsza od zwykłej wersji. Powoduje to że auto fajnie sie prowadzi ale wszystkie nierówności na drodze są odczuwalne i niestety odgłosy też (poprostu to zawieszenie sie tłucze na nierównościach), ale przy tym wszystkim jest dość wytrzymałe. Przy 150 tys. wyminiałem gumy stabilizatora, wahacze z tyłu (banany) przy 190 amortyzatory tył + 2 razy łączniki...
3,0
~Arek
Opel Vectra C
Hatchback 1.9 CDTI ECOTEC 150KM 110kW
Układ jezdny to akurat nie jest w tym aucie dopracowany - o ile sam układ kierowniczy i hamulce są niezłe, to zawieszenie jest zbyt miękko zestrojone, jeśli ktoś lubi czasem pokonać szybko ciasne ostre zakręty będzie zawiedziony, zawieszenie moim zdaniem \"nie nadąża\" za mocnym silnikiem, mimo, że mam wersje GTS czyli z niby twardszym zawieszeniem - przy większych prędkościach na zakrętach auto ma tendencje do podsterowności (wyrzucania...
5,0
~Misiek
Opel Vectra C
Sedan 2.0 turbo ECOTEC 175KM 129kW
zawieszenie dopracowane i komfortowe, trochę za twarde na nasze polskie drogi, ale nie na nie zostało skonstruowane. W szybkiej jeździe na zakrętach i na prostych odcinkach po drogach szerszych niż jeden pas sprawdza się perfekcyjnie. Twarde jak na polskie drogi zawieszenie, ale nie na nie było konstruowane. Przy przebiegu ok. 25 tys km wymieniono tylne amortyzatory (?) ze względu na występujące stuki, a po okresie gwarancji (przebieg ok. 37...
4,0
~rudy_jr
Opel Vectra C
Kombi 1.9 CDTI ECOTEC 120KM 88kW
nie ma co oszukiwac-sa lepsze auta z podobnych rocznikow. focus czy mondeo -jak dla mnie sa o polkę wyzej, mazda 6- pol polki9 nowy model 2016), civic 2013- tak samo, primerka z 97-wygodniejsza i precyzyjniejsza, volvo s60- bez porownania lepsze. ale na dlugie trasy -bardzo ok, na krotkie i po dolach-nie meczy...trwalosc zawieszenia-super. zrobilem po sredniej jakosci drogach juz 100tys i jak na razie moze jedną końcówkę wymieniem...
5,0
~Michał
Opel Vectra C
Hatchback 1.8 ECOTEC 122KM 90kW
To jest mocna strona tego auta. Prowadzi się naprawdę dobrze i pewnie. Podobno zawieszenie lubi sprawiać kłopoty i to się sprawdza w moim przypadku. Jak do tej pory (zrobiłem 15000 km) mam do wymiany tuleję przedniego wahacza (tuleja 150 PLN + robocizna 100 PLN). Poza tym efekty dźwiękowe towarzyszą pokonywaniu progów zwalniających, ale ich źródłem kazano mi się nie przejmować. No i jeszcze geometrię musiałem ustawić na obu osiach po zakupie...
4,0
~Aleksander
Opel Vectra C
Hatchback 2.2 ECOTEC 147KM 108kW
Dobry, ale nie doskonały. Kwestia wymagań. Nie reaguje tak jak w Ferrari, ale też nie zamula jak w Żuku. Promień skrętu? mam porównanie z Volvo v40 I- Opel bije Volvo na głowę w kwestii układu jezdnego, zwłaszcza biorąc pod uwagę promień skrętu. Manewry w mieście nie będą sprawiać problemów wprawnemu kierowcy. PS Uwaga przy cofaniu, widoczność słaba przez wysoko położoną szybę, a buda jest spora. Radzę się nie zagapić.
Opel Vectra C