Szukaj

Lista ocen Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting (18) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~krzysztof
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Silnik jest najsłabszym ogniwem w tym samochodzie. Brakuje mu mocy, brak elastyczności i bardzo duże spalanie. w mieście trzeba się liczyć z 7 litrami, na trasie przy oszczędnej jeździe ciężko zejść poniżej 6,5, w warunkach mieszanych, a więc miasto, trasa, troszkę wzniesień 8 litrów. Auto z przebiegiem 15tyś km. kultura pracy tego silnika też pozostaje duzo do życzenia, silnik po prostu brzydko pracuje, ale nie ma co się dziwić przy tak małej...
5,0
~Michał
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Przegląd w ASO mało bolesny bo około 700 zł z materiałami co jak słyszałem jest wobec innych marek , ceną umiarkowaną. Niestety ,jazda po Krakowie, w korkach i z klimą odbija się na spalaniu a po trasie nie jeżdżę. Auto te 7,5 litra benzyny musi spalić choć nie jestem agresywnym kierowcą
5,0
~Tomek
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Auto jest nowe, kupione w salonie. Póki na gwarancji to w miarę bezpiecznie :). Pozostaje tylko kwestia paliwa - zauważyłem, że warto dopłacić 30-40 groszy do benzyny 98, ponieważ auto spala ok. 0,5 litra mniej. Wychodzi praktycznie na to samo co z tańszą 95, a jazda jakaś przyjemniejsza :).
4,0
~sebo
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Ubezpieczenie za nowe auto duzo niższe niż za 3 letnią Megankę, spalanie póki co pokazuje 5,3 l na 100 km, ale z czasem silnik się dotrze i może uda się trochę urwać - aktualnie nie podróżuję po mieście ( cała trasa do pracy poza miastem )
5,0
~Sebastian
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Sprawy eksploatacyjne ogarniam we własnym zakresie, jedyny koszt to materiały. Niedługo będę chciał zrobić rozrząd i tu pojawia się pierwszy spory wydatek - wstępna wycena rozrządu, pompy wody + olej i filtr około 1600 zł
5,0
~Talsen
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Największym kosztem jest wymiana rozrządu co 70 tys. jak zalecają mechanicy.Aktualnie w 2024 roku wymiana rozrządu w autoryzowanym srwisie Peugeot 2800 PLN, w nieautoryzowanym 1850, 2000 PLN.
5,0
~Sebastian
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Mały silnik odwdzięcza się niskim spalaniem oraz stosunkowo niską składką za ubezpieczenie, jego konstrukcja ( bez żadnych turbo itp ) jest prosta przez co poradzi sobie z nia większość przeciętnych mechaników
5,0
~Tomasz
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 82KM 60kW
Dla tych co szukaja oszczedności i potrafia jeździć spokojnie auto wynagrodzi małym zużyciem - mi na trasie udało sie zejšć do 5,4 L. Dynamiczna jazda w trasie to zaledwie o litr więcej.
4,0
~pawel182
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.2 PureTech 110KM 81kW
Biorąc pod uwagę tylko spalanie to koszty użytkowania są niskie. Jak to auto sprawuje się na dłuższą metę..? nie wiem bo tak jak wspomniałem miałem je tylko na okres ok miesiąca.
5,0
~Lu
Peugeot 208 I
Hatchback 5d Facelifting 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Mój diesel za 170zł potrafi przejechać 980km. Przy spalaniu 4,5/4,6 na 100km. Silnik BlueHDI jest naprawdę ekonomiczny. Średnie spalanie to 4,5/4,6L/100km.
Peugeot 208 I Hatchback 5d Facelifting