Szukaj

Lista ocen Peugeot 308 I (124) - Bezawaryjność (drobiazgi)

Na liście zabraknie 131 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~PIRO1
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Bez wielkich katastrof. Jak pisałem wyżej wykrzywione tarcze hamulcowe zdiagnozowane przy 27 000 km, ale zauważone w okolicach 20 000 km. Ciągłe problemy z wyważeniem kół. Wygląda również na to, że nadmierne zużycie tarcz hamulcowych przednich. Trochę to dziwne, bo w Clio do 80.000 (jak go miałem) tarcze bez uwag ani wygięte ani zużyte. Podobnie w Aygo. Podobnie w innych autach, którymi maiłem przyjemność jeździć w bardziej wymagający sposób....
4,0
~ostry@life.pl
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.4 VTi 98KM 72kW
Intrygujące dwie rzeczy: wspomaganie ukłądu kierowniczego - słychać olej z układu wspomagania (samochód odebrałem z salonu we wrześniu i miesiąc temu okazało się, że układ kierowniczy ma za niski poziom płynu i jest zapowietrzony). Druga rzecz, to radio - od miesiąca kiedy włączam 6 zaprogramowaną stację to radio samoczynnie próbuje się przełączyć na mp3, lecz nie odtwarza płyty. Pójdę z tym do serwisu w przypływie cierpliwości.
5,0
~wafel66@interia.pl
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Peuegeot zrobił olbrzymi skok do przodu, zaoszczedziwszy na projektowaniu nowej płyty podłogowej (najdrozszej z całego procesu projektowania i realizacji modelu) marka mogła skupic sie na dodawaniu jakosci, wyposazenia i niezawodnosci w tej samej cenie. Auto jest perfekcyjnie spasowane, dobrze zaprojekstowane, i zrobione z naprawde bardzo wyskiej jakosci materiałów.
3,0
~Konrad
Peugeot 308 I
SW 1.6 HDi FAP 112KM 82kW
Przy pierwszym załączeniu się FAPa zablokował się wentylator chłodnicy - wskutek czego pracował do momentu całkowitego rozładowania akumulatora. Na szczęście wystarczyła telefoniczna konsultacja z serwisem (przy okazji polecam serwis Peugeota w Suwałkach :)) Przy przebiegu 38 tys km wybił się sworzeń w przednim prawym kole (koszt z wymiana niecałe 100 PLN)
4,0
~Paweł Jaruzelski
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
- usterka centralnego zamka ( lewe tylne drzwi ) - pęknieta od nowości nakładka na poręcz drzwi przednich - często przepalające się diody i żarówki ( coś musza miec nie tak z regulatorem napięcia - tak ma nie tylko 308 ) - nietrwałe tarcze hamulcowe ( wymienione razem z klockami po 40 tysiącach )
4,0
~Qbha
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 HDi FAP 92KM 68kW
Po 1,5 roku użytkowania niewiele usterek. Materiały eksploatacyjne (żarówki, płyny) to rzecz normalna. Raz poprawiana zbieżności ze względu na drgania kierownicy. Ta sama przypadłość (drgania kierownicy) pojawiła się po zmianie klocków. To świadczy o jakości wykorzystanej technologii
2,0
~Entuzjasta
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Przy tak niskim przebiegu nie powinny się pojawiać problemy sygnalizowane w związku z uruchomieniem samochodu, przy zimnym silniku. Nawet, jesli one są drobiazgami, to niepokoić musi bezradność autoryzowanego serwisu podczas prób ich usuwania.
4,0
~Patryk
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 THP 150KM 110kW
Szwankują niekiedy czujniki obecności pasażerów (fałszywie alarmując o niezapięciu pasów), a także zacina się czasem nawigacja. Zdarzają się wycieki oleju z uszczelnień silnika i turbo, wadliwie działa klimatyzacja, itp.
3,0
~krol_rynsztoka
Peugeot 308 I
Hatchback 5d 1.6 VTi 120KM 88kW
Cos tam od czasu do czasu sie pojawi - ostatnio przestala dzialac tylna wycieraczka, pewnie kabelek sie urwal przy laczeniu klapy z nawoziem, jeszcze nie sprawdzalem. Czasami wariuje wskaznik poziomu benzyny. Takie ****rele..

Usterki Peugeot 308 I

Liczba wpisów: 23

Peugeot 308 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

3,0
~Lion King
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Wyłamana regulacja podłokietnika(strasznie słaby delikatny mechanizm), na wiosnę i na jesień przepalające się żarówki świateł drogowych. Problem z czujnikiem poziomu oleju(raz pokazuje normalnie raz "--".
Peugeot 308 I