AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Peugeot
308
I
SW
1.6 VTi 120 KM 88 kW
Opinie
Opinie
Lista ocen
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
(16) - Silnik
Na liście zabraknie
3
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
4,0
~kowrob@gazeta.pl
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Tyle słyszałem złych rzeczy o tym silniku (także w serwisie peugeota), że teraz to chce mi się śmiać. Wyznaję zasadę jak dbasz tak masz. Owszem, samochód na 10tys, kilometrów wymaga dolania oleju 10W40 ok. 1,2-1,5litra ale jest to przyjęcia (wymianan co 10tys.). Miałem przed zakupem tego samochodu kilka innych i każdy brał (bez wyjątku- samochody w przedziale cenowym od 15-50tys.zł)). Brakuje mu czasami mocy, ale samochód swoje waży. Co do...
Dodane
8 lat temu
3,0
~Miras
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
bez fajerwerków, ale dla mnie wystarczy. jeżeli potrzeba to jest z czego przyspieszyć, ale trzeba dodać, że zaczyna żyć od 2,5 tysiąca obrotów.dobrze sobie radzi w trasie. na niemieckiej autobanie średnio 160-180 km/h to nie problem, a przejechałem całe Niemcy. z drugiej strony niedopuszczalne moim zdaniem jest, że nowy silnik bierze olej i płyn chłodniczy. podobno ten typ tak ma. moim zdaniem producent przesadził z wydłużeniem okresu...
Dodane
14 lat temu
1,0
~Tom
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
NIestety silnik ten charakteryzuje się bardzo duża awaryjnością. Wymiana jest dosyć kosztowna. W moim modelu zaistniała koniecznośc jego wymiany. Okazało się, że gniazda zaworowe są wykonane z innego stopu niż głowica co jest przyczyną ich lekkiego opadania. Podobno silnik przeznaczony do 150-160 tys. km. Silnik nie nadaje się do regeneracji! Trzeba pilnować górnego poziomu oleju. Przy zastosowaniu LPG silnik zachowuje się ospale. Bardzo niska...
Dodane
6 lat temu
4,0
~Kamil
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Do silnika nie można mieć zastrzeżeń,być może z powodu współpracy z BMW nad nim. Jest on ekonomiczny a zarówno wystarczająco żwawy.Ciągnie przyzwoicie od 2200/2300 rpm. Przy wyższych obrotach daje się słyszeć jego pomruk,lecz przyjemny. Może niektórych lekko zaskoczyć/irytować odgłos pracy zimnego silnika-jakby diesla, ale tylko poza kabinom.Przy pełnym bagażniku w 3 osoby na serpentynach słowackich nie trzeba było go wysoko kręcić.
Dodane
12 lat temu
1,0
~skrzynka_na_spam1313
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Notorycznie wyskakujące powiadomienie o niskim ciśnieniu oleju. Ryzyko zatarcia silnika. po 190tys. wszystko zaczyna się sypać na skutek rozciągania łańcuszka rozrządu. Jedyny plus to taki, że jest w miarę oszczędny. Można zejść poniżej 8l przy 115~120km/h na autostradzie przy załadowanym aucie. Dobrze radzę kontrolować olej podczas dłuższej trasy bo lubi chlapnąć. Chłodnice też chyba robione z papieru.
Dodane
2 lata temu
4,0
~Romann61
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Silnik w mojej ocenia zasługuje na 4+ jest elastyczny i wystarczająco mocny by bezstresowo wyprzedzać. Jego kultura pracy też mnie pozytywnie zaskakuje :) Po uruchomieniu wydaje przez chwilę dźwięk jak silnik diesla. Na wyższych obrotach i podczas przyspieszania trochę głośny ale za to odgłos jest przyjemny.
Dodane
16 lat temu
3,0
~Lion King
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Kooperacja z BMW nie wyszła Lwiątku na dobre. Gdzieś w czasie jazdy brak tych 120 koni. Spalanie jak na 1.6 to trochę porażka 8 l/100 w cyklu mieszanym ( fakt że auta nie oszczędzam). Oleje do wymiany max po 15tys. a nie jak podaje producent po 30 tys.
Dodane
9 lat temu
3,0
~Paka
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Można powiedzieć, że silnik mało awaryjny. Ale głośny! Przy normalnej jeździe, w mieście jest w porządku, się gdy wyjedziemy na expresówke... Hmm... 140 to taki Max. Brakuje stanie 6 biegu.
Dodane
6 lat temu
1,0
~venom
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Silnik no cóż wszystko było by dobrze gdyby nie fakt że po 7 latach silnik padł naprawa nieopłacalna konieczna wymiana silnika. no i wielki minus - wpierdziela olej do 1l na 1000km
Dodane
7 lat temu
4,0
~Kamil
Peugeot 308 I
SW 1.6 VTi 120KM 88kW
Jeżeli chodzi o osiągi to nie narzekam, jedyne co mnie irytuje to, to że gdy silnik jest zimny i jedziemy na 1 biegu potrafi szarpać to chyba przez elektroniczną przepustnicę.
Dodane
15 lat temu
Poprzednia
1
2
Następna
Sprawdź najnowsze oferty Peugeot 308
Zobacz 35 aut
od ręki
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
3,9 (19 ocen)
Sprawdź oferty Peugeot 308
Wybierz inny silnik
1.4 16v 98 KM
1.6 HDi 16V 90 KM
1.6 HDi 16V 109 KM
1.6 HDi FAP 92 KM
1.6 HDi FAP 112 KM
1.6 THP 140 KM
1.6 THP 150 KM
1.6 THP 156 KM
1.6 THP 175 KM
1.6 VTi 120 KM
2.0 HDi FAP 136 KM
2.0 HDi FAP 140 KM
2.0 HDi FAP 163 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Peugeot 308 w pigułce
Peugeot 308
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Peugeot 308
Dane techniczne
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
Raporty zużycia paliwa
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
Opinie
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
Usterki
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
Publikacje
Peugeot 308
Newsy
Peugeot 308
Galerie
Peugeot 308
Nasze pomiary
Peugeot 308
Filmy
Peugeot 308
Ogłoszenia
Peugeot 308
Ceny aut używanych
Peugeot 308
Dziennik kosztów
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
Opinie o instalacjach LPG
Peugeot 308 I SW 1.6 VTi 120KM 88kW 2008-2011
Testy zderzeniowe
Peugeot
Aktualnie przeglądasz
Peugeot 308 I SW
Dane techniczne
93 raporty
zużycia paliwa
291 ogłoszeń
używanych
1 zgłoszona
usterka
15 publikacji
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Przejrzyj aktualne oferty
dla Peugeot 308
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy