Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 407 SW

oko, 6 lat temu
Silnik 2.0 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 181 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Peugeot 407 SW 2.0 16V 140KM 103kW 2005-2011 - Oceń swoje auto
3,00
29% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
2,0
Całokształt
Zastanawiają mnie dobre opinie o tym samochodzie... przecież niemal każdy egzemplarz jest skazony kilkoma wadami fabrycznymi (nazywajmy rzeczy po imieniu) które zdarzą się w absolutnie każdym egzemplarzu, i których to naprawa nie należy do tanich... generalnie samochód całkiem fajny bardzo dobrze wyposażony, mi nie przeszkadza długi przód, nie za głośny, silnik OK, zagazowanie bezproblemowe, bagażnik mógłby być większy, ale w sumie nie jest źle, fotele wygodne zarówno z przodu jak i z tyłu, komfort podróżowania całkiem dobry . Ale te awarie to jest masakra, całe szczęście to nie jest diesel bo wtedy byłby już prawdziwy koszmar. Podsumowując kupisz tanio całkiem fajne auto, ale licz się z awariami. Mój egzemplarz kupiłem z stosunkowo niskim przebiegiem 120 tys. od 1 właściciela który zakupił auto w Polskim salonie, garażował i regularnie serwisował w ASO, myślałem że z taką historią samochód będzie pewny, niestety srogo się zawiodłem. Jeździłem w przeszłości Mitsubishi oraz Hondą i tam nie było takich jaj... i tak przez 3 lata awarie i wymiany: - pompy wydy - pompy oleju - przewodów od spryskiwaczy (sparciała, wszytkie przewody do wymiany) - mechanizm różnicowy (gruba i droga sprawa) - rozmawiałem mechanikiem w ASO twierdził że troche się tego sypie, na gwarancji wymieniali całe skrzynie biegów... - klap w mieszalniku (droga naprawa, rozbiera sie całą deskę rozdzielczą) - katalizator (pomimo niskiego przebiegu, przepalił się, check engine wyskakiwał) - renowacja sprężarki klimatyzacji - pompa wspomagania - drobne elementy w zawieszeniu, - czujniki wału korbowego, temperatury silnika (oczywiście , nie liczę tu eksplatacj:, czyli sprzęgła!, klocków, tarcz, płynów) To jest samochód dla fanów marki, ew fanów tego modelu, bo jak wcześniej wspomniałem auto całkiem fajne... ale lepiej dołożyć 10-20 tys i kupić Hondę, bo w ten samochód i tak kupę kasy włożysz, tylko stracisz niepotrzebnie czas u mechaników. Nigdy więcej francuzów...
Wrażenia
4,0
Silnik
jest dobrze
2,0
Skrzynia biegów
cześć egzemplarzy ma awarie mechanizmu różnicowego
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
na bki trochę średnia grube belki ograniczają widoczność na boki
5,0
Ergonomia
ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
w sumie bardzo dobrze, ale są awarie klap mieszalnika
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
złom strasznie się psuje, i niestety jak się coś zepsuje to zazwyczaj jest to jakaś grubsza sprawa, gdyby sie nie psuł byłoby OK
2,0
Stosunek jakość/cena
tani ale złom
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Peugeot 407 SW 2.0 16V 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
9,8
l/100km
11,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Peugeot 407 SW