Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan Facelifting

Fasolista, 5 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 34 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW 2015-2017 - Oceń swoje auto
3,14
25% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
3,0
Całokształt
Zupelnie nie rozumiem nawet umiarkowanych zachwytow nad tym samochodem. Zapraszam do obiektywnej opinii, patrzac przez pryzmat: najwyzszy model peugeota (nie liczac suvow), konfrontacji D klasy innych marek starszej produkcji i dzisiejszej E klasy. Samochod dostalem jako zastepczy i nie spodziewalem sie takiego badziewia. Uwazam ze zdecydowanie warto rozejrzec sie za czyms innym.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik to sprawdzona jednostka HDI, niskie spalanie, przyzwoita elastycznosc, niestety drgania na postoju mimo nowego egzemplrza sa wyczuwalne i irytujace w kabinie.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia automatyczna nie do konca rozumie sie z silnikiem, jest dosyc wolna, ruszenie z miejsca by wlaczyc sie do ruchliwej drogi to majstersztyk. Przelozenia wydaje sie ogolnie poprawne. Operowanie lewarkiem jest malo precyzyjne i sprawia wrazenie plastiku ktory zaraz sie urwie.
1,0
Układ jezdny
Tutaj to jest katastrofa, samochodu w ogole nie da sie wyczuc, a nawracanie nim jest gorsze niz wydluzon crafterem. Wspomaganie chodzi ciezko co wcale nie poprawia wyczucia nad pojazdem.
3,0
Karoseria
Nie wiem co to za ocena, ze ruda szmata nie bierze jak w Mazdach? Ze sie podoba badz nie? Mam zastrzezenie do wyprofilowania klapy bagaznika w sedanie - wystarczy lekki wiatr i mokra karoseria - woda z klapy wleci do bagaznika...
Komfort
3,0
Widoczność
Jak dla mnie widocznosc na skrzyzowaniach jest okej, gorzej z parkowaniem. Czujniki wlaczaja sie w dziwnych momentach - nie moze po prostu byc od razu wizualizacji, tylko jak znika przeszkoda to znika tez symbol radaru, a kamerka na zderzaku - tego jeszcze nie grali, nie widax na niej nic!
2,0
Ergonomia
Nie moge wyjsc z podziwu jak mozna bylo to tak spier... minimalne schowki w ktorych telefon sie nie miesci, uchwyty na kubki ktore zaslonia glowny ekran! Obsluga tego kokpitu jest bez pomyslu! Np znaczek mowiacy ze zalaczone sa automatyczne wycieraczki e miejscu gdzie jest wskazanie stanu licznika przebiegu?! Ten samochod jest caly w takich do bolu nieergonomicznych bublach, plastiki to zenada-na first look dobrze wygladaja, ale spasowanie ich to...
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szyby nie paruja, ale uklad zbyt gwaltownie reaguje osiagniecie zadanej temperatury np. po dogrzaniu silnika. Ja to nazywam pseudo multitronic - i tak trzeba krecic ustawieniami bo by Ci sie dziecko ugotowalo w drodze do sklepu, ale to jest akurat problem wiekszosci samochodow klasy sredniej i nizszej, ale zyj w przekonaniu ze tak powinna dzialac automatyka...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Jak dla mnie kiepskie, nie ma co porownywac do Mondeo, Passata. Chyba tylko do Mazdy, nawet Opel jest cichszy.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,1
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I Sedan Facelifting