Szukaj

Informacje o Peugeot 508 I Sedan Facelifting

Lata produkcji: 2014 – 2017
Segment: Klasa średnia
Model klasy Å›redniej (segment D) produkowany od 2011 roku. W ofercie francuskiej marki zastÄ…piÅ‚ nie tylko Peugeota 407, ale i wiÄ™kszego 607, flagowy model marki. Z kolei historycznie, 508 nawiÄ…zuje do popularnego modelu 504 z lat 1968-83. Koncepcyjnymi pierwowzorami auta byÅ‚y prototypy „5 by Peugeot” oraz SR1. 508 zbudowano na pÅ‚ycie podÅ‚ogowej nowego Citroena C5, z którym dzieli wiele innych rozwiÄ…zaÅ„ technicznych. PowstaÅ‚a też uterenowiona wersja kombi modelu, którÄ… nazwano 508 RXH.
czytaj więcej
Powagosław
W przeciwieństwie do modelu 608, 508-ka emanuje wszystkimi cechami, jakimi powinno charakteryzować się auto segmentu D z wyższymi aspiracjami. Jest eleganckie i dynamiczne, bardzo zgrabne, wręcz majestatyczne z każdej strony. 508 wysoko zawiesił poprzeczkę konkurencji. ~Powagosław
Luzacjusz
Francuzi mający bzika na punkcie swojej tożsamości i tradycji, Francuzi, którym nadal wydaje się, że francuski to najważniejszy międzynarodowy język świata, a ich kraj to największa potęga globu, zbudowali właśnie piękną limuzynę w stylu absolutnie niefrancuskim. Niech żyje włosko-niemiecki Peugeot 508. ~Luzacjusz

Peugeot 508 I Sedan Facelifting – wybierz silnik

Wyszukiwarka samochodów
Wyszukiwarka samochodów

Ty wybierasz

To Ty określasz swoje potrzeby! Począwszy od sposobu użytkowania samochodu do ustalonego przez Ciebie budżetu.

Auta nowe i używane

Szukasz auta nowego? A może używanego? W naszej bazie znajdziesz wiele atrakcyjnych ogłoszeń!

Największa baza wiedzy o autach

Znajdź swój wymarzony model, a my podamy Ci wszystkie najważniejsze informacje o nim. Poznasz wady i zalety, obejrzysz testy.

Kontakt z dealerem / właścicielem

Wiesz już, który samochód kupić? Dzięki nam bez problemu skontaktujesz się z dealerem lub właścicielem wybranego auta.

"Wyszukiwarka to potężne narzędzie, dzięki któremu znalazłem wymarzone auto! Zgromadzone tu informacje o danym samochodzie pomogły mi poznać jego mocne i słabe strony. Oferta przedstawiona przez dealera też była bardzo atrakcyjna."

~ Tomek

Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Długość 4830 mm
Szerokość 1828 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2068 mm
Wysokość 1456 mm
Rozstaw osi 2817 mm
Rozstaw kół - przód 1579 mm
Rozstaw kół - tył 1552 mm
Zwis przedni 1011 mm
Zwis tylny 1012 mm
Prześwit 135 mm
Maksymalna pojemność bagażnika (siedzenia złożone) 954 l
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 473 l
Ogólna ocena
4,7 /5 Åšrednia dla segmentu 4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?

TAK(96%)

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Całokształt + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Widoczność - Układ jezdny - Skrzynia biegów

Wybrane oceny

4,6
~Michał
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Kupiłem auto u dilera Peugeot z przebiegiem 52 000 km. Teraz po 5 latach ma 185 000 km, zrobionych głównie po autostradach najczęściej niemieckich z prędkościami 160 - 180km/h. I jeżeli ktoś planuje użytkować ten silnik w takich warunkach to odradzam, może diesel będzie trwalszy. Silnik nadaje się do spokojnej jazdy z prędkościami do 140 km/h (3000 obr/min na 6 biegu). Wtedy odwdzięcza się prawie dieslowsko niskim spalaniem i podejrzewam, że zadowalającą bezawaryjnością. Gdyby nie ten cholerny silnik od BMW i nowa jak na tamte czasy norma emisji spalin, to autko dostałoby ocenę 5/5. Spalanie : komputer z 10tyś km pokazuje 6,8 ale realnie jest o 1,2 l więcej czyli ok 8 l/100km co jest świetnym wynikiem dla sposobu użytkowania tego auta. Dodam, że Megane 1,33 tce 140km żony pali więcej na autostradzie. Przy prędkościach 160 km/h na tempomacie spala realnie ok 9 litrów. Tempomat na 200 spalanie wg komputera 12,3 l/100km. Kupując auto z tym silnikiem byłem świadomy awarii, które mogą mnie spotkać, więc wybrałem wersję poliftową (poprawioną) i dbałem jak umiałem - olej co 10 tyś km, świece, filtry częściej niż zalecane przez producenta. Przy ok 140 tyś przebiegu zdecydowałem się na chip tuning (165 km - 185 km / 240 Nm - 300 Nm). Przez zabiegiem autko zostało dobrze sprawdzone i odkryto : zapchany katalizator, który spowodował pęknięcie kolektora wydechowego i zajechane turbo. Usterki naprawiono i z tuningu jestem bardzo zadowolony. Auto w końcu ma porządny moment obrotowy, spalanie trochę spadło, uśmiech na twarzy większy. Autko przez ponad 130 tyś km, które nim zrobiłem w bardzo ciężkich dla silnika warunkach, nigdy mnie nie zawiodło (zawsze dowiozło do celu, choć kilka razy w trybie awaryjnym). Nigdy nie stałem na poboczu czekając na lawetę. Mimo kilku drogich awarii i tak jestem z tego autka zadowolony, przemierzanie długich tras wysokimi prędkościami jest przyjemnością, jakość wykonania wnętrza pasuje bardziej do klasy premium.
4,9
~Cube
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Bardzo pozytywne odczucia. Chyba najlepszy aktualnie stosunek: cena/jakość/wielkość/wyposażenie-wg. mojej kilkumiesięcznej analizy konkurencja nie ma niczego porównywalnego. Bardzo dobre materiały wykończeniowe, dużo miejsca, generalnie bardzo przemyślane auto, poza brakiem podręcznych schowków, oraz niezrozumiałą konstrukcją i wyprofilowaniem klapy bagażnika (podczas deszczu jeśli się nie odczeka aby woda spłynęła przed otwarciem bagażnika, znaczna część wody wleje się do bagażnika). Przy dużym wzroście duże ograniczenia w ustawieniu ma lewe lusterko boczne. Reszta naprawdę bardzo ale to bardzo dobra i godna polecenia.
4,9
~Kuba
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Dodaje Ocenę po tygodniu użytkowania, czyli pierwsze wrażenie jakie wywarł na mnie samochód. Za rok zjawię się znowu, by opisać wrażenia po dłuższym użytkowaniu. Robię ok. 30 tys. km rocznie, także ocena powinna być już bardziej precyzyjna :) Na chwilę obecną mogę powiedzieć, że auto nie odbiega jakością wykonania, oraz precyzją prowadzenia od niemieckiej konkurencji. Sam kiedyś byłem fanem tych właśnie marek, zza granicy zachodniej, jednak po przejechaniu się Peugeotem 508, wyleczyłem się z myślenia, że tylko niemieckie auta są jedynymi słusznymi :)
Åšrednie spalanie dla Peugeot 508 I Sedan Facelifting
7,0
l/100 km
5,2 – 6,9
l/100 km
Zobacz wszystkie raporty spalania

Wybrane raporty spalania

8,1
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW
Przebieg 54 000 km Sedan Manualna skrzynia biegów. Wyjątkowo ekonomiczny silnik, podane wartości są z 3000 km okres zimowy, Trójmiasto - mało korków - jazda miejska i obwodnica. Start&Stop zawsze wyłączony. Silnika prawie nie słychać. Jazda szybka 150 - 160 km/h na tempomacie spalanie ok 7 - 7,5 litra Miasto - bardzo dynamiczna jazda spalanie 9,2 litra Miasto - dynamiczna jazda spalanie 8,5 litra Spalanie jest rewelacyjne. Mam jeszcze Meganke III z dCi 1,5 110km, która przy podobnym stylu jazdy pali może 0,5 do 1 litra mniej, a komfort/wyciszenie nie do porównania. Bardzo pozytywnie zaskakuje spalanie przy większych prędkościach kiedy pali jak mały (męczący się) dieselek, albo nawet troszkę mniej.
5,0
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
To bardzo mocna strona samochodu i zamontowanego silnika 1.6 HDi (120 KM) - z początku myślałem że ten silnik w tym samochodzie to jakiś żart, na szczeście tylko do momentu odbycia jazdy testowej. Spalanie które normalnie można osiągnąć to 4.5-5 l/100km, a przy jazdach autostradowych z prędkościami stałymi w zakresie 160-170 km/h wynik oscyluje w granicach 6.3-6.5 l/100 km. osobiście uważam że to bardzo dobry wynik. Co ciekawe przy narmalnej ale nie przesadnie delikatnej jeździe czytaj "ECO" wielokrotnie uzyskiwałem wynik 3.9 litra/100 km. pod warunkiem stałej jazdy z prędkością 110-120 km/h.
5,2
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 150KM 110kW
Bardzo niskie spalanie. Kilka razy w roku poruszam się na trasie Warszawa - Zakopane, Warszawa - Krynica Morska, Warszawa - Wetlina, nigdy nie przekroczyłem 5,2 przy jeździe autostradą około 140 km/h. Spalanie w mieście na krótkich odcinkach około 6,4. Jadąc na trasie Warszaw - Lublin, Lublin - Warszawa z prędkością około 115 km/h tu sam się zaskoczyłem spalanie wyniosło 4,0l.

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13
Drżenie kierownicy i pedałów
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 163KM 120kW 2011-2014
  • inne
Witam. Jeśli to możliwe proszę o pomoc w wyjaśnieniu mojego problemu z samochodem. Otóż na jałowym biegu jak i w trakcie jazdy wyczuwam drżenie kierownicy i pedałów co obniża komfort jazdy. Odczuwalne jest też na siedzeniu pasażera. W serwisie mówią że to normalne /przebieg 153000 km/ i nie mogą znaleźć przyczyny. Może już ktoś opisywał podobny problem i znana jest przyczyna i wiadomo jak ją usunąć. Ja rozumiem że samochód ma przejechane sporo km ale nie zakładam aby wszystkie samochody z podobnym przebiegiem albo i większym doprowadzały do drgania kierownicy i pedałów i aby było to "normalne" Jestem drugim właścicielem. Samochód bezwypadkowy/sprawdzony/ z góry dziękuję za pomoc. pozdrawiam Włodzimierz Brujewicz
Problem rozwiÄ…zany
11 komentarzy
Bagażnik elektryczny
  • Peugeot 508 I SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014
  • instalacja elektryczna
  • 180 tys. km
Witam. Mam problem z otwieraniem i zamykaniem bagażnika elektrycznego. Po automatycznym otwarciu bagażnika bagażnik nie chce się zamknąć. Przed wymiana akumulatora bagażnik w ogóle się nie otwierał. Po wymianie aku otwiera się ale nie zamyka. Czy problem może być w tym jak bagażnik został otwarty i zamknięty ręczne?
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
FalujÄ…ce obroty
  • Peugeot 508 I Sedan Facelifting 1.6 e-THP 165KM 121kW 2014-2015
  • silnik
  • 88 tys. km
Witam, może ktoś z was pomoże. Przy hamowaniu silnikiem przy około 3 tys obrotów (zarówno na 2, 3 w biegu) słyszę falowanie obrotów. Tak jakbym dodawał delikatnie gazu i odpuszczał na przemian. Dodatkowo mam wrażenie, że wraz z tym objawem pojawiło się delikatne szarpanie podczas ruszania na 1 biegu przy zimnym silniku. Prośba o pomoc. Może ktoś z was spotkał się z czymś takim. Dzięki
Oczekuje na rozwiÄ…zanie
Peugeot 508 I Sedan Facelifting