Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan Facelifting

Tomek, 9 lat temu
Silnik 2.0 BlueHDi 180KM 132kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 6 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan Facelifting 2.0 BlueHDi 180KM 132kW 2014-2015 - Oceń swoje auto
4,77
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamika i przyspieszenie w połączeniu z automatem to prawdziwa przyjemność, chyba najwiekszy atut tego auta
5,0
Całokształt
Facelifting naprawdę odmłodził to auto i nadał charakterystyczny wygląd stawiając konkurencję w trudnej sytuacji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik niesamowicie dynamiczny jazda tym samochodem to czysta przyjemność.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia działa bez zarzutu auto wkręca się rewelacyjnie na obroty czasami mam tylko wrażenie że nie jest to aż takie płynne jak w moim poprzednim Chryslerze ale to może kwestia disla.
5,0
Układ jezdny
Prowadzi sie rewelacyjnie czy jedziesz 90 czy 200 odnoszę wrażenie że mam pełną kontrolę na samochodem.
Komfort
5,0
Widoczność
Luxus ale mercedes, po wygodnym chryslerze nie zawiodłem się skóry i wykończenia doskonałej jakości i dają poczucie komfortu i luksusu. Wykończenie bardzo dobre z rewelacyjnych materiałów w pakiecie ze skórzaną tapicerką masaże siedzenia i regulacja foteli z zapamiętaniem kierowcy to super rozwiązanie.
5,0
Ergonomia
Auto po liftingu zyskalo świerzy charakter i wydaje się bardziej agresywne i tak też się zachowuje nic do zarzucenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4 strefowa klimatyzacja i nawiewy pozwalają idealnie dobierać klimat i temperaturę dla każdego pasażera, auto szybko się nagrzewa i posiada wiele opcji od manualnego sterowania po szybkie nagrzewani i schładzanie wszystko z opcją automatycznego ustawienia temperatury. Fajną rzeczą jest również automatyczny wybór obiegu powietrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca dla każdego bardzo dużo a fotele są bardzo wygodne i wysuwany pod nogi fotel pozwala na usytuowanie miejsca idealnie dla każdego kierowcy.
5,0
Wyciszenie
To najlepiej wyciszone auto jakim jeździłem przy prędkości 120 lub 200 na godzinę nie słychać prawie wcale silnika a jedynie szum opływającego powietrza.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy wydają się być w rozsądnej cenie i co 30 Tys. dodatek ad blue uzupełniany co 30 tys. przy serwisie pasek rozrządu po 150 tys. także nie wygląda źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Przy dobrych negocjacjach można uzyskać dobrą cenę za to auto, a jakość i komfort jest nie porównywalny do innych modeli.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie dzieje po 6 tys.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDi 180KM 132kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Peugeot 508 I

Liczba wpisów: 13

Peugeot 508 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Peugeot 508 I Sedan Facelifting