Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 508 I Sedan

radi, 11 lat temu
Silnik 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 15 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Peugeot 508 I Sedan 2.0 HDi FAP 140KM 103kW 2011-2014 - Oceń swoje auto
4,62
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : jest pięknym autem z odczuciem posiadania auta o klasę wyżej. Kupiłbym jeszcze raz, ale z mocniejszym dieslem.
5,0
Całokształt
Do niczego nie można się przyczepić - proszę wziąć pod uwagę że jest to klasa średnia, czyli moja ocena jest adekwatna do tej klasy samochodu. Jest nieodparte wrażenie poruszania się bardziej luksusowym autem niż jest w rzeczywistości. Świetnie wyciszone, spokojne (z tym silnikiem), komfortowe (jednocześnie nie pływa) auto, z wrażeniem jazdy luksusową limuzyną. I jak dla mnie jest to aktualnie najładniejsze auto, może nie na całym tynku, ale w tej klasie napewno. Piękny samochód zwłaszcza w sedanie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Wszystko jest adekwatne do klasy silnika. Ma wystarczającą moc jak na tą wielkość auto. Jest cichy, ma wysoką kulturę pracy. Zobaczymy jak z trwałością.
5,0
Skrzynia biegów
Wszystko tak jak trzeba, o automacie można napisać dużo więcej. Nie jestem ekspertem, ale ani nie jest zbyt wolna, jest precyzyjna i dopasowana do silnika.
5,0
Układ jezdny
Tu jest świetnie również. Nie jest ani miękki, ani twardy, świetnie wybiera nierówności, jest ciche.
Komfort
4,0
Widoczność
Auto jest duże i wg podstawowych praw fizyki jest trudno oszacować, ale są czujniki parkowania i problem znika.
4,0
Ergonomia
Łatwa i przejrzysta obsługa - super nawigacja i bluetooth. Daję 4 bo umiejscowienie niektórych rzeczy (dźwignia hamulca ręcznego) jest może nie tyle niezrozumiałe co popostu niewygodne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jak w aucie o klasę wyżej (cichy nawiew).
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą wielkość auta spodziewałbym się więcej miejsca, może nie przeszkadza mi ilość miejsca z tyłu co mała szerokość i wrażenie ciasnoty z przodu. Jest mocno obudowany co też daje dodatkowe wrażenie braku przestronności.
5,0
Wyciszenie
Jeździłem autami dużo bardziej luksusowymi i mogę świetne wyciszenie auta śmiało do nich porównać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To są świetne silniki (citroen, ford) jeśli chodzi o ekonomiczność i kulturę pracy. Max spalanie (nie przekłamuję nic; zima, miasto itp najgorsze z możliwych warunki do ekonomicznej jazdy) to 7.8 litra - świetny wynik. W trasie można śmiało zejść do 6.5 litra.
4,0
Stosunek jakość/cena
Tutaj jest konkurencja i chyba nie jest tańszy od odpowiedników w fordzie, citroenie.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic - za mały przebieg. Mocowanie klapki do schowka i wyłącznika esp po lewej stronie jest dyskusyjne, mam wrażenie że ten panel zaraz odpadnie (niedoróbka chyba), mam \"świerszcza\" przy zamkniętym pojemniku na napoje, poza tym montaż tego też jest dyskusyjny.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic - za mały przebieg.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi FAP 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,7
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,3
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 508 I Sedan