Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW (45) - Bezawaryjność (poważne usterki)

Na liście zabraknie 50 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
1,0
~adam
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
No i tu wyszło najgorzej. Zapewniano mnie w salonie ze silnik THP został poprawiony i wyeliminowano problem z rozrzadem. Przy 80 tys napinacze poszły i łańcuch i coś tam jeszcze. Samochód stanął. I laweta. A było doskonale. Szkoda. Uszczuplilo mnie to o 5 tys i wakacje w tym roku były bardzo skromne. I tak się zastanawiam czy dobry kierunek obiera motoryzacja ze z małego silnika robią większą moc. Cała oszczędność na paliwie poszła na naprawę....
4,0
~lepszy_model
Peugeot 508 I
SW 1.6 HDi 115KM 85kW
Jak wyzej - auto zbyt mlode zeby wystawiac ocene. Pociesza fakt, iz inni uzytkownicy nie maja z nim wiekszych problemow, co nie jest takie oczywiste patrzac np. na porownywalna Insignie. Trzeba tylko przelamac stereotypy o francuzach pamietajac o tym, iz wszystkie marki sa globalne, korzystaja z identycznych podwykonawcow dla swoich czesci i tym samym w podobnym stopniu sa narazone na awarie. Kluczowym elementem niezawodonosci jest dzisiaj...
1,0
~adam_rozmus
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Niestety odradzam każdemu zakup samochodu z silnikiem 1.6 THP 156km. Od momentu kupna 3 razy był w ASO - najpierw pompa wody, później rozrząd, następnie sprzęgło. Po przejechaniu 20 000 km znów zaczęło coś klekotać na zimnym silniku. Pomijam fakt, że silnik przepija ok 1l oleju na ok 800km i cały czas trzeba robić dolewki. Poza tym ten silnik jest za słaby na taką masę pojazdu i auto jest bardzo mułowate na 1,2 biegu.
3,0
~mmcc
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Uszkodzony Wtrysk, objawiający się twardą pracą silnika w pewnych zakresach obrotów, czasem falowały obroty na postoju i było czuć spaliny. Koszt u mnie 1400 zł. Do tego juz koło dwumasowe się odzywa szczególnie jak auto zimne, jeszcze go nie robiłem i nie orientowałem się jaki będzie koszt. Ale te usterki to typowe przypadłości każdego diesla z większym przebiegiem więc nie ma co się czepiać.
4,0
~Artur
Peugeot 508 I
SW 2.0 HDi FAP 140KM 103kW
Auto kupione przy przebiegu 214 tyś. Przez dwa lata jedna usterka zaworu EGR - wymieniony na nowy. Zawieszenie jest pancerne, wymienione 2 łączniki stabilizatora (100 zł 2 łączniki, 100 zł wymiana) - co przy naszych drogach to duża zaleta. W porównaniu do Audi A4 z wahaczami aluminiowymi, którym wcześniej jeździłem to mega różnica... W zimę odpala bez szemrania...
1,0
~Peter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
S k a n d a l. Przy 90 tysiącach kilometrów zmieniałem rozrząd już dwa razy, a i z trzeciego zaczynają dopływać niefajne odgłosy. Od jakiegoś czasu silnik przerywa przy mocniejszym dodaniu gazu, a nikt nie potrafi tego naprawić. Po 40 tysiącach zmieniałem łożyska w tylnych kołach. Samochód już sześć razy (!) zepsuł się w sposób uniemożliwiający dalszą jazdę.
1,0
~Paweł
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Mega awaryjne auto, w ciągu ostatnich dwóch lat (po okresie gwarancji) wydałem już blisko 10 tys złotych na naprawy a ASO. Szaleje elektronika (jakieś błędy, nie można odpalić auta- dwa razy ściągałem już go lawetą do serwisu), nie dawno rozrząd poszedł...,kupiony przeze mnie nowy w salonie, nigdy więcej Peugot!
2,0
~Piter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Uważam, że żle bo konstrukcja stworzona razem z BMW nie powinna mieć takich przypadłości po kilku latach produkcji. Łańcuch rozrządu był zawsze synonimem trwałości. Na szczęście usterka naprawiona na gwarancji - pochwała dla ASO bo odbyło się bez dyskusji.
1,0
~Lukasz
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Przez ostatni rok, a jeździłem nim 4 lata, głównie stał w ASO. Poszedł najpierw łańcuch (przy 80000), potem rozrząd, a na koniec zagwozdką dla serwisu było znalezienie wadliwej pompy paliwa - szukali 2 tygodnie.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW
Średni koszt przejechania 100 km
38,50 zł
6,6
l/100km
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~M
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Jedyna usterka jak do tej pory była wymiana pompy paliwa. Przypuszczam że w nie długim czasie trzeba będzie zajrzeć do rozrządu chociaż jak na razie żadnych niepokojących odgłosów nie zauważyłem
Peugeot 508 I SW