Szukaj

Lista ocen Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW 2011-2014 (14) - Silnik

Na liście zabraknie 7 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Kenji
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik dynamiczny i elastyczny jak na te gabaryty i masę auta;ma wystarczający moment obrotowy do tego ,by bezproblemowo wykonywać manewr wyprzedzania nawet na 5-6 biegu;w zasadzie brak "turbodziury";osiągi ,jak deklaruje producent-na zawołanie; w tej wersji modelu silnika jedyny mankament to ten sławetny łańcuch rozrządu,który jednak wyciągnął się przy ok.50 tys.km (delikatne dzwonienie przy odpalaniu zimnego silnika) i...
5,0
~Piter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik rewelacja. Naprawdę mało pali, dynamika - wyprzedzanie to wreszcie mniej stresu. Zakres użytkowych obrotów 1500 do 5000. Samochód w 70% jest uzytkowany w mieście zatem stojąc w korku jest cisza. Bez drgań i wibracji (głosnieszy jest nawiew klimatyzacji). Żeby jednak nie było tak kolorowo to niestety po 30 tys padł napinacz rozrządu - tak, ten typ tak ma. Wymieniony na gwarancji - czekam co będzie dalej.
2,0
~Sebastian
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Łańcuch szybko się rozciąga, pompa vacum często pada, stala kontrola oleju. Zo chwila plama z innego miejsca pod silnikiem. Oszczędność tylko przy jeździe jak emeryt w niedzielę. Słaby, miękki i ogólnie strach przdusić by się nie rozpadł. Dostęp części ok. Przy jeździe potrafi szarpnać nie wiadomo dlaczego i komputer tego nie rozwiąże. Jednak nigdy na trasie nie stałem i laweta nie była potrzebna.
3,0
~Arek
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Kultura pracy wzorowa. Ciągnie już od samego dołu, tylko co z tego jak po przejechaniu niecałych 2000 kilometrów od zakupu ( czyli przy przebiegu 96000 km) padła pompa wysokiego ciśnienia ( 1800 zł). Silnik sprawia że zacząłem bać się kolejnych kosztownych wydatków: łańcuch rozrządu, nagar na zaworach czy turbina'
4,0
~Wojtek Katowice
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Benzyna 240Nm, ciągnie turbo od dołu bez skoku, łądnie wchodzi na obroty, naprawdę elastyczny przy 6-biegowej skrzyni ręcznej. Nie mam zastrzeżeń, chociaż moje BMW (poprzednie auto) diesel to inna liga jednak. Ogólnie - pozytywnie zaskoczony kulturą pracy i spalaniem ok 8l/100 w mieście.
4,0
~adam
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Zaznaczam dobry bo uważam że zawsze może być lepiej. ? fajnie ciągnie już od 2 tys . Aby jeździć spokojnie mozn zmieniać biegi przy 3 tys a samochód jest dynamiczny. Jak chcemy większego uśmiechu na twarzy to kręcimy do 5 tys. Podoba ki się pracą i dźwięk silnika na wyższych biegach.
1,0
~Lukasz
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Przez ostatni rok, a jeździłem nim 4 lata, głównie stał w ASO. Poszedł najpierw łańcuch (przy 80000), potem rozrząd, a na koniec zagwozdką dla serwisu było znalezienie wadliwej pompy paliwa - szukali 2 tygodnie.
5,0
~olo
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Silnik rewelacyjny, elastyczny z dobrą kulturą pracy, doskonale wyciszony, jedyny mały minus to minimalna zwłoka w reakcji na gaz na niskich obrotach (turbina musi się rozpędzić). Łagodnie traktowany mało pali.
4,0
~Peter
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Pomijając awaryjność, zdecydowanie najlepszy element tego samochodu. Pracuje kulturalnie, ładnie przyspiesza już od niskich obrotów, wyprzedzanie nie stanowi żadnego problemu nawet bez redukowania.
Dziennik kosztów dla Peugeot 508 I SW 1.6 THP 156KM 115kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
7,8
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~Ml
Peugeot 508 I
SW 1.6 THP 156KM 115kW
Najbardziej optymalny silnik do tego rodzaju samochodu. Pozwala na sprawne wyprzedzanie przy czym nie zrywa kół. Ocena adekwatna do typu samochodu.
Peugeot 508 I SW