Do niczego dostęp do części zamiennych (w ASO). Mam kilku kolegów z podobnymi autami (partner-berligo). I mój wniosek: jak się trafi. Jedni zachwyceni, drudzy zdruzgotani. można trafić i w "mesia´ kiszkę. I nie ma się co łudzić zakupem auta, które przejedzie 200 tkm bezawaryjnie. Żyję w światku zmotoryzowanych (użytkowników nowych aut) i jedni chwalą VW inni go przeklinają. Nie ma pojazdu doskonałego. Wielkim plusem partnera są jego gabaryty.
Wrażenia
4,0
Silnik
jak do tej pory bez nadmiernego łykania oleju (ok. 1 litra na 15 tkm - od nowosci pełen syntetyk). Na zimno troche głosny. Elastyczność - na pusto ok, przy załadunku trochę cieniutko. po domontowaniu klimatyzaci, przy jej włączeniu mułowato, ale ogólnie dobrze.
5,0
Skrzynia biegów
Troche ludzi biadoli na skrzynię; ja do tej pory nie mam zastrzeżeń.
4,0
Układ jezdny
Wymiana wahaczy przednich, łącznika stabilizatora i jednej końcówki drążka - po 95 tkm i chyba 115 tm.
Komfort
4,0
Widoczność
za szerokie przednie słupki
5,0
Ergonomia
bez zastrzeżeń. łatwy dostęp do wszystkich przełączników i zegarów.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po domontowaniu klimy (poza ASO - 3 tys. zł taniej) - extra. Jeden mały minus - powolne nagrzewanie zimą. ogólnie dam 5-
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no cóż
3,0
Wyciszenie
na początku dobrze; teraz trochę głosniej, ale może to przyzwyczajenie do auta.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
z klimą od 7-8 litrów średnio.
4,0
Stosunek jakość/cena
dobry minus
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jest ok
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Parę napraw zawieszenia, ale stosunek przewiezionych kilogramów i dziurawych dróg do przebiegu oceniam pozytywnie