Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (73) - Silnik

Na liście zabraknie 49 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~wioleta.jakubowska@nszzp-ksp.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Silnik pracuje ok jak przystało na klasyczą V6-tkę. Przy tym przebiegu (290 000) lubi się pocić, spalanie oleju w normie. Padają natomiast następujące elementy osprzętu silnika: pompa wodna, wszystkie łączniki gumowe w obwodzie chłodzenia silnika, nagrzewnica, hłodnica. Elektryka tj silnik krokowy, potencjometr przepustnicy. Przy instalacji LPG przegrzewa się uszczelka pod głowicą - droga wymiana związana z nowymi śrubami pod głowicą -...
4,0
~sewek
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
jesli chodzi o silnik to podstawowa sprawa w tym modelu to dbanie o dobra jakosc oleju o czesta wymiane i stan.czesto psuje sie rozrzad ktory juz wymienilem a teraz przyszedl czas na uszczelke,gumki zaworowe itd pod glowica .moj pontiac ma najechane 300tys i silnik pracuje ladnie.jesli chodzi o czesci to polecam stronke www.amerykany.pl jst to samochod malo znany przez naszych mechanikow wiec nie dajcie sie naciagnac na jakis bajer.moim...
5,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Jestem posiadaczem tego pięknego auta od 5 lat, a więc mogę co nieco o nim powiedzieć. Autko jak na swoje lata (1993r.) było niezawodne i dosłownie nic nie trzeba było przy nim robić, aż do poważnej awarii, która unieruchomiła go na stałe. Nieszczelność głowicy - taka była diagnoza. Niestety naprawa jest mało opłacalna, zwłaszcza przy tych rocznikach, bo to koszt połowy auta. Ale oczywiście zastanawiam się nad naprawą, bo autko jest tego...
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Pontiac Trans Sport którego posiadam z 96, 3.8, 175 KM, to samochód który otwierał legendę amerykańskiej motoryzacji jeśli chodzi o minivany.Musze przyznać, że udało im się zmontować fascynujące autko. Silik pracuje bardzo ładnie, w trasie jadąc w okolicach 100 - 100, nie słychać do wcale, wiadomo nie jest to pojazd sportowy, ale jeśli wcisniesz pedał do końca zaczyna się - lekkie szarpnięcie i samolot startuje. Generalnie - zaznaczam nie...
5,0
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Silnik to jedna z największych zalet tego auta.Po przebiegu 451 tys km chodzi na półsyntetyku.Kilka tys km temu wyciekł mi prawie cały olej z silnika przez czujnik oleju-moja wina bo przy wymianie filtra go uszkodziłem.Praktycznie bez oleju zrobiłem jeszcze 50 km do warsztatu-ledwo ciągnął ale dojechał.Mus był :)Mechanik oczy przecierał-wlał 3,5L (wchodzi 3,8L) i pojechałem dalej.Po 500 km zlałem zasyfinego minerala i zalałem półsyntetykiem.Po...
5,0
~Alex
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Świetny silnik! Klasyczny amerykański duży motor V6, a jednocześnie ekonomiczny!(oczywiscie jak na skale auta) Bardzo wysoka kultura pracy, duży moment obrotowy, nalezy jednak uważac na jakosc oleju. Trafiaja sie na rynku egzemplarze uszkodzone, z padnietymi panewkami, objawia sie to wskaźnikiem scisnienia oleju cały czas na czerwonym polu! UWAGA TO NIE AWARIA WSKAŹNIKA JAK CZĘSTO MÓWIA SPZREDAJĄCY. Strzałka wskaźnika cisnienia oleju na...
4,0
~jakub.dabrowski@polbet.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
trochę serca i silnik potrafi odplacić dobrą kulturą pracy. Niestety kupiłem go z uszkodzoną udzczelką pod glowicą i remont sporo mnie kosztował. Ale wymieniłem wszystkie uszcelki i uszczelniacze a jednak gdzieś cieknie płyn. Uszczelka pod głowicę do 2,3 oryginalna GM kosztuje prawie 700 zł !!!! uszcelniacze po 25 zł za szt co przy 16v daję niezłą kwotę cały komplet uszczelek do tego silnika to 1500 zł
4,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Aksamitnie i cicho pracujący silnik Buicka V6 3.8 o zaskakująco małym apetycie na paliwo (piszę jako miłośnik amerykańskiej motoryzacji) jak na auto - amerykańskie - tego typu. Niestety umieszczony poprzecznie, przez co dostęp do niektórych podzespołów pod maską mocno utrudniony... Nie polecam mniejszych silników, a szczególnie wersji z manualem - za słabe do nielekkiego vana!
4,0
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Trwaly i niezawodny silnik. Amerykanskie V6, zero wysilenia. Dzieki wysokiemu momentowi ladnie sie zbiera. Jedynie mam do wymiany uszczelke pod klawiatura i miski olejowej. Przez waski otwor komory silnika jedynie bez problemu mozna nalac plyn do spryskiwaczy, a i tu trzeba uwazac na akumulator. (Zbiornik centralnie nad). Do innych plynow trzeba niestety uzyc lejka.
5,0
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Silniczek to jest bajka. Jest toporny, idiotoodporny. Rewelacja. Jego gang zastępuje najlepsze kawałki w radio. Latem aż lubiłem jeździć z otwartym oknem, żeby sobie posłuchać silnikczka-melodia po prostu. Jedyne co to mógłby być przy tej pojemności trochę mocniejszy, ale i tak do 120km/h zbiera się wystarczająco a dzięki niewielkiej mocy jest baaardzo trwały.
Pontiac Trans Sport I