Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (69) - Skrzynia biegów

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Alex
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Bardzo dobra skrzynia biegów! Stosowano dwa rodzaje automatów do wersji 3,1 i 3,8 litra. Ta druga do wersji 3,8 litra jest troszke bardziej delikatna, ale ma juz elektroniczne sterowanie, jest 4 stopniowa i o wiekszej kulturze pracy. pozatym auto z silnikiem 3,8 i automatem 4 stopniowym + OD jest bardziej ekonomiczne. Nie jest to moze niezatapialna konstrukcja jak niemeickie ZF czy AW, ale Jest nieporównywalnie bardziej trwała niż produkty...
5,0
~Mario
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Skrzynia pozbawiona zbędnego streowania elektronicznego. Jest tylko to co niezbędne. Stąd też idiotoodporność skrzyni. Jednak jak w każdym automacie nie polecam zmian kirunku jazdy (przód/tył) póki auto nie zatrzyma się bo to nie służy żadnemu automatowi na dłuższą metę. Zmiana biegów nieodczuwalna. W korku można dzięki automatowi popijać kawę czy rozmawiać przez telefon. Auto praktycznie prowadzi się jedną nogą i jedną ręką. Do miasta...
5,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Skrzynia automatyczna o 4 biegach (z nadbiegłem) pracuje bardzo delikatnie, aksamitnie i swoją charakterystyką nie zachęca do zasuwania, bardziej do komfortowego, spokojnego przemieszczania, czyli typowo po amerykańsku jak na prorodzinny pojazd przystało, choć moim zdaniem i z moich doświadczeń z różnymi amerykańcami powiedziałbym, że zbyt szybko i chętnie wrzuca nadbieg (4. bieg = overdrive), przez co w naszych warunkach wymusza częste...
4,0
~wioleta.jakubowska@nszzp-ksp.pl
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Prosta skrzynia automatyczna dlatego też dość niezawodna - sterowana mechanicznie a nie elektronicznie - hwała za to!!!!!!!!!:). Polecam założenie dodatkowej hłodnicy olejowej, ze względu na inne warunki eksplatacji tego auta niż w USA oraz inny klimat. Poprawnie działająca skrzynia L 125 posiada 4 biegi ( a nie 3 jak niektórzy piszą) 4 bieg to tzw. nadbieg ekonomiczny, który jest załączany tylko przez cewkę przy odpowiedniej prędkości i...
5,0
~Grzegorz MI
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Rewelacja po prostu coś wspaniałego chociaż wcześniej nigdy nie miałem automatu, myślałem że będzie trudność w obsłudze ale to tak intuicyjne że nie musisz machać prawą ręką co chwilkę - wielka wygoda jazdy w mieście, na światłach itd. gdzie co chwile są światła. Niesamowite jest też skok biegu, w przypadku szybkiego przyciśnięcia gazu następuje zniżenie biegu taki przyjemnie odczuwalny skok - redukcja i przyspieszenie. Żaden z wcześniejszych...
5,0
~crazy frog
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Kupując ten samochód trafiłem na wersję europejską z 6-stopniową skrzynią biegów. Na trasie przy 120 km/h silnik ma zaledwie 2000rpm. Przy wmiarę spokojnej jeżdzie nie wiem kiedy zmienia biegi, tylko obrotomierz pokazuje zmiany. Czytając wcześniej komentarze zauważułem, że w wielu przypadkach użytkownicy skarżą się na przegrzewającą się skrzynię (potrzeba jest dodatkowa chłodnica) - w moim samochodzie jest zainstalowana.
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ma swoje plusy i minusy. Oceniam dobrze, bo tak właśnie pracuje. Jednak bez rewelacji. Bo załóżmy jest miasto musisz mocna wcisnąć i wtedy jest szarpięcie i po chwili maszyna dostaje kopa. ale to jest jednak chwilka. Z drugiej strony, jest miasto jedziesz spokojnie, cieszysz się jazdą, nie potrzebujesz szalec wymijac, zwalniac przyspieszac - wtedy jest idealnie.
1,0
~adam
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
to nieporozumienie w wersji GT jest ok ale jest ich malo, a jeżeli chodzi o zwykły automat to auto ma osiągi durzego fiata...to auto po prostu nie chce jechać.... moc ma ale przyspieszenie zerowe!!!, jeżeli chodzi o przełanczanie biegów to jeżeli się jedzie normalnie to wogóle się zmian nie czuje ale jak jedzie sie ostro to skrzynia sie nie może zdecydować... wtedy beznadzieja...
4,0
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ogolnie w porzadku, ale nie wypowiadam sie dokladnie, poniewaz mam z nia problem, gdyz musze odpuscic gaz, zeby zalaczyl sie wyzszy bieg. Acha, redukuje przy pedale gazu wcisnietym na 60-70 %, podobniez to norma, ale mnie irytuje. Jak to amerykaniec konstrukcyjnie nie przystosowania d predkosci <120 km/h.
5,0
~Almado
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
2 położenia dźwigni do do jazdy w przód, pierwszy do spokojnej jazdy, drugi do wyprzedzania :) 2 biegi górskie - jeszcze nie sprawdzałem. Bardzo ładnie pracuje, przełącza bez problemu. Zestawienie dużego silnika z automatem daje naprawdę wielką radość z jazdy
Pontiac Trans Sport I