Szukaj

Lista ocen Pontiac Trans Sport I (55) - Stosunek jakość/cena

Na liście zabraknie 67 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
3,0
~QUBIC
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
ZA 15.600 złoty - finalnie, po sprowadzeniu, zarejstrowaniu, porzadnym przeglądzie, to jest bardzo dobra cena. Wygląda przecież jakby zjechał z taśmy wczoraj. We wnątrz i na zewnątrz nie widać sladu tych wszystkjich lat, skórka mięciutka, wykładzina czysciutka,lakier bajka. To mi sprawia radość. Jak potrzebujesz auto do intensywen pracy to rzeczywisćie kupuj sharana, ale jesli chcesz miec auto z klasa, stylem, które da ci duzo radości - to...
5,0
~Almado
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Łącznie z gazem sekwencyjnym i naprawami których nie zrobił poprzedni właściciel (raczej nie wierzę, ze zaraz po kupnie używanego samochodu nie ma potrzeby zrobienia czegoś) auto zmieściło sie w 20tys. Za te pieniądze nie kupi sie nic tak komfortowego, oszczędnego, pojemnego, dobrze wyposażonego i bezwypadkowego. Rocznikiem nie ma co się przejmować, to zupełnie inna konstrukcja niz przeciętny "europejczyk" - duzo mocniejsza i trwalsza.
5,0
~Daniel0
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Ludzie boja sie amerykanskich samochodow i dzieki temu te auta mozna wyrwac za grosze. Trzy mity, ktore pokutuja: - brak czesci (szroty i wyspecjalizowane sklepy, ceny czesci eksploatacyjnych nie sa drozsze od europejczykow) - automat (wystarczy regularnie serwisowac. Przezyje tyle co caly samochod) -paliwozernosc (15-20 l gazu po miescie przy silniku 3.1, 3.8, to jest naprawde niewiele).
3,0
~Alex
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ceny Pontiaców Trans Sport czy odpowiednikow pt. Chevy Lumina APV i Oldsmobile Siluette (?) sa zupełnie konkurencyjne i obecnie mozna kupic model z lat 1993-1994 za około 15 tys zł. w stanie naparwde bdb. Ale uwaga zdarza sie mnostwo maksymalnie wyeksploatowanych egzemplarzy! Zwłaszcza z pierwszych roczników 1990-1991.
4,0
~MISIEQ
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
nawet dziś samochód wygląda na nowoczesny (z zewnątrz oczywiście) cena dobra. teraz znacznie spadła jakość... hmmmn... tanie plastiki ale to dobrze wtedy kiedy ma się dzieci bo łatwo utrzymać w czystości itd. trzeba dodać że karoseria jest wykonana z tworzyw sztucznych i dlatego samochód nie rdzewieje!!!
5,0
~norA
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Ciężko o lepszego vana w tej kategorii cenowej oferujące więcej, a auta te niewysilone dobrze opierają się upływowi czasu, szczególnie nawozie z włókna szklanego nie zna korozji oraz wgniotek. Te auta powoli stają się futurystycznymi klasykami - jak się dba o płyny, to jeszcze dłuuugo posłużą.
5,0
~bodek1968
Pontiac Trans Sport I
Van 3.1 i V6 SE 122KM 90kW
Jeszcze 10 lat temu były dość drogie.Części też były trudno dostępne.Przez to ludzie nie chcieli kupować tych \"plastikowych wynalazków\".Dziś za kilka tys zł można kupić dobrze wyposażony kawałek domku na kółkach,który przy odpowiedniej eksploatacji posłuży jeszcze długo.
5,0
~Marek Stawicki mullder@poczta.onet.pl, [501] 033 258
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
W mojej karoserii auto z końca produkcji (95/96) można kupić za ok 40 kPLN, z bardzo bogatym wyposarzeniem z elektrycznie odsuwanymi dzwiami i bagażnikiem, skórzaną tapicerką itp... Jedyne inwestycje to paliwo i olej, oraz normalne zużycie eksploatacyjen (klocki, tarcze, itp)
5,0
~Marcin
Pontiac Trans Sport I
Van 3.8 i V6 175KM 129kW
Slzszalem, ze dobre sa jeszcze Nissany Questy, ale ja mam Pontiaca i jest od niego wiekszy silniejszy, szybszy i ładniejszy.. Tani samochod dla duuuuzej rodziny, a jakosc... ameryka ale te trzeszczace plastiki mozna latwo utrzymac w czystosci
5,0
~polexjack
Pontiac Trans Sport I
Van 2.3 i 16V 137KM 101kW
Cena jest naprawdę śmieszna jak za tak duży, wygodny i komfortowy samochód. Jeśli masz mało kasy, a chcesz naprawdę fajne auto rodzinne to jest to właśnie Pontiac. Jedyną chyba jego wadą jest wysokie spalanie.
Pontiac Trans Sport I