Szukaj

Oceny Porsche Cayenne – wybierz generację

Pokaż generacje z silnikiem:

Najnowsze oceny Porsche Cayenne

4,6
~Laptor
Porsche Cayenne II
SUV Facelifting 3.6 420KM 309kW
Cayenne z silnikiem 3.6 V6 zachowuje charakter typowy dla Porsche – dynamiczny, żwawy i dobrze brzmiący, mimo że to nie V8. Praca silnika jest specyficzna, ale w kabinie panuje cisza i wysoki komfort. Dwusprzęgłowy automat działa płynnie, a osiem biegów dobrze wykorzystuje moc jednostki, choć spalanie mogłoby być niższe. W trybie ręcznym potrafi spadać nawet o 2 litry. Auto prowadzi się pewnie i komfortowo, oferując typową dla Porsche...
Dodane 1 miesiąc temu
4,9
~QB
Porsche Cayenne III
SUV Plug-In 3.0 462KM 340kW
Auto wybitnie zbalansowane. Dla dojżałego gentelmena :]. Ukierunkowane najbardziej na komfort, duch sportu jest tu mocno zaakcentowany ale to takie bardziej "mogę, nie muszę" (mogę złomotać na starcie właściwie wszystkich chłoptasiów z dwulitrowych suvików, ale w sumie po co?). Jest bardzo przestronnie, jest wygodnie jest stonowany elegancki styl, jest smak. Zawieszenie idealne, ergonomia jeszcze przyzwoita (tylko kilka sensorów, sporo...
Dodane ponad rok temu
2,5
~Michal
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche miało być spełnieniem marzeń z dzieciństwa. Fakt Cayenne nie przychodzi jako pierwsze do głowy gdy myślimy o Porsche, ale trzeba było pójść na kompromis- rodzina, podróże i te sprawy, wiadomo. Niestety tego przez co przeszedłem przez pół roku posiadania tego auta nie spodziewałem się w najgorszych koszmarach. Przy okazji drobna (a może i nie) rada dla przyszłych kupujących- jeśli ktoś wam powie że cayenne 3.2 V6 to to samo co Touareg...
Dodane 3 lata temu
3,2
~Belmondo
Porsche Cayenne II
SUV 3.6 V6 300KM 221kW
To Touareg. Nie oszukujmy się, wyglądający dużo atrakcyjniej, ale nadal Touareg i widać to po spasowaniu niektórych plastików, niezawodności pojazdu czy komforcie jazdy. Od podstawowego Touarega odróżnia go jedynie fenomenalny system PSM (lub jak kto woli: Please Save Me) i dużo twardsze zawieszenie w wersji niepneumatycznej. Auto potrafi mieć spory apetyt na paliwo, co odbija się na w miarę częstym tankowaniu (pomimo stulitrowego zbiornika w...
Dodane 4 lata temu
4,5
~zychu
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 S 340KM 250kW
Auto z kosmetycznymi uszkodzeniami przyjechało do mnie z niemiec. Z czym należy się liczyć przy zakupie tej wersji ? Lista usterek nie jest długa a większość z nich można usunąć samodzielnie mając smykałkę mechaniczną i umiejętność choćby wyszyukiwania tutoriali na YT . Zanim kupiłem ten model liczyłem się z potencjalnymi kosztami : -regeneracją mechatroniki skrzyni aisin tr60sn . - Wymiana Residual presure valve - zaworek wyrównaczy...
Dodane 5 lat temu
4,2
~tak ale z mocniejszym silnikiem
Porsche Cayenne I
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
elementy dobrze spasowane, skora to skora pachnie jak skora wyciera sie jak skora, plastik to mily w fakturze plastk, aluminium to aluminium, jak to auto klasy premium z lat 2000cznych nie to co dzisiesze imitacje materialow. 10 letni pojazd ze sladami zurzycia... daje poczucie odrobiny luksusu, komfortu i prestizu ja na suv-a...niestety tu i tam traci vw-gniotem, ceny nie adekwatne do jakosci produktu. Jezdze juz troche i slyszac pomruk...
Dodane 9 lat temu
Dziennik kosztów dla Porsche Cayenne
Średni koszt przejechania 100 km
174,00 zł
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~cayenne
Porsche Cayenne I
SUV 4.5 V8 S 340KM 250kW
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć , że auto godne jest polecenia. Posiadam od 3 lat i nigdy nie zawiódł. Prowadzi się bardzo dobrze dynamika, przyspieszenie jak na SUV super. Zwraca uwagę na ulicy niewiele osób przejdzie obojętnie. Wnętrze auta śliczne zostało do 2011r więc o czymś to świadczy. Wersja 4,5 340KM S uważam za najlepszy wybór w wersji europejskiej można z powodzeniem zdecydować się na instalację LPG która spisuje się bardzo...
Dodane 11 lat temu
4,8
~VEKA
Porsche Cayenne II
SUV 4.8 S V8 400KM 294kW
Super auto dla rodziny czy tez samotnej osoby - osiagi porownywalne z autami lekko sportowymi, wygodne, pakowne b. drogie przy zakupie w Polsce roznica jaka zaplaci mialem Lellek opole to ponad 70tys zl. Polecam Broker auto zamawiaja w prost z fabryki Porsche moja konfiguracja kosztowala 410,000zl z oplatami! Lellek 485,000 Cennik porsche w niemczech zaczyna sie wersja S ponad 70,000€ w Polsce 92,000€ poniej bylo jeszcze lepiej...
Dodane 14 lat temu
4,9
~Adam
Porsche Cayenne I
SUV 3.6 290KM 213kW
Zaskakująco przemyślany samochód. Idealny zarówno do miasta, w trasę jak i do lasu. Bardzo solidnie wykonany silnik, skrzynia biegów, zawieszenie pneumatyczne i napędy. Auto potrafi niejednego zaskoczyć zarówno na autostradzie jak i w terenie (nawet tym cięższym).
Dodane 19 dni temu
5,0
~Viktor
Porsche Cayenne I
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Byłem sceptycznie nastawiony przed zakupem, rozważałem zupełnie inne pojazdy w tym VW Touarega, Skode Kodiaq (nowa w leasing). W momencie kiedy przejechałem się tym autem odechciało mi się już innych. W długim terminie wychodzi taniej niż inne. Zużywa tylko paliwo, praktycznie bezawaryjne w porównaniu do Touarega, gdzie byle pierdoła zaczyna się od 5k a potrafi psuć się co 2-3 miesiące.
Dodane ponad rok temu
Porsche Cayenne

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów