Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.
Dodaj własny raport
Porsche Cayenne w pigułce

Najnowsze raporty Porsche Cayenne

20,0
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche Cayenne I
Pali jak SMOK... Silnik 3.2 jest zdecydowanie za mały do tej budy. Jeśli nie jezdzisz przepisowo to zdecydowanie odpuść sobie 3.2 . Samochód w trasie jest ekonomiczny max do 100km/h wtedy idzie zrobić około 190km na 33 litrach gazu (butla 40l w m-cu koła wieksza nie wejdzie) podkreślam że te 190 km to jest wartość maksymalna. Przy prędkościach autostradowych po 150km trzeba szukać stacji benzynowej. W mieście spalanie na poziomie 20 litrów gazu to jest minimum. Zasięg max 150km...czasem i po 120km trzeba było tankować gaz. W samochodzie mam 20 calowe felgi z okonami 275/40 R20. Koszt użytkowania pojazdu jest porównywalny z kosztem przeciętnego diesla o pojemności 2.0 który by palił około 10 lirów. Jesli chodzi o walory jezdne ... samochód bardzo wygodny. Zdecydowanie polecam ... ACZKOLWIEK jesli lubisz BARDZO dynamiczną jazdę i nie boisz sie usterek to muszisz szukać 4.5 a nie 3.2. pozdrawiam
9,7
SUV 3.0 Diesel 245KM 180kW
Porsche Cayenne II
Średnie spalanie z 3000km to 10.4. Przy normalnej jeździe w mieście pali do 9l. Minimalne spalanie przy jeździe do 120km/h po wąskiej drodze krajowej 6.9. Komfort i wykończenie to coś niesamowitego. Warte każdej złotówki.
19,0
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche Cayenne I
Pali jak smok. Na benzynie spalanie bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Niestety po montażu instalacji gazowej na 34 litrach / zbiornik 40ka idzie przejechać około 140 km
16,7
SUV 4.8 V8 420KM 309kW
Porsche Cayenne II
od kilku dni posiadam cayenne GTS, spodziewałem się mniejszego spalania, przez ostatnie pół roku użytkowałem panamerę turbo 500 KM, i jest bardziej oszczędna, minimalne spalanie do 120 km/h w trasie cayenne to 13 l. panamera ok 10,5, jazda 200-250 cayenne trasa 20 litrów, panamera 16-17, max 260 cayenne 35 litrów, panamera 30 l. Panemera w małym miescie pali 14/15, przy stosunkowo częstym ciskaniem gazu do dechy dla frajdy, jak pojeżdze cayenne wiecej po mieście to dodam kolejny raport
21,3
SUV 4.5 i V8 32V 521KM 383kW
Porsche Cayenne I
Auto genialne , no to co obecnie robione plastikowe zabawki , zbiera się jak mały sporowy super samochód dobrej klasy a to przecież wielka fura , co do spalania , to na 65 litrów gazu robię po mieście 250 km , czasami jezdząć ostro czasami normalnie , poza tymi 65 litrami LPG , auto wciąga tez znaczną ilość benzyny , nie sprawdzałem ale przynajmniej 10 L , mój egzemplarz wyjątkowo zadbany , wiadomo że teraz ten model można kupić w korzystnej cenie , i jest to prawdziwa okazja za tak mocne auto , ale pamiętaj musisz być bogaty by tym jeździć , robić serwis , spore ogólne koszty , jak za 3 auta klasy niższej ! , przed zakupem tego auta rozważałem zakup RX450 Lexus , który pali 1/3 tego co ten samochód , ale wybrałem Porsche , prowadzi się lepiej , lepiej się zbiera , prawdziwy samochód , stać mnie i jest ok .Ale podziwiam tych którzy jedzą tym autem na benzynie ...
17,3
SUV Facelifting 3.6 V6 440KM 324kW
Porsche Cayenne II
Samochód jest paliwożerny niewspółmiernie do osiągów. Dane producenta są po prostu jawnym oszustwem ! Wg. Porsche Średnie 10.0l/100 a poza miastem 8l/100 jest nieosiągalne. Nawet przy tempomacie 80km/h i jednej osobie na pokładzie komputer pokazuje około 10,5l/100km. Osiągi niezłe, chociaż przy 440km można by oczekiwać więcej. Realne spalanie z 30.000km normalnej jazdy (1/3 miasta, 1/3 trasa 100-120km/h, 1/3 autostradry 140-180km/h) i normalnym podróżowaniu bez szaleństw to 16.5l/100 ! Pod tym względem niepolecam. To już moje 7 Porsche i zdecydowanie największe rozczarowanie
16,4
SUV 4.8 GTS 405KM 298kW
Porsche Cayenne I
Spalanie adekwatne do mocy, masy własnej i napędu (stały 4x4)- spodziewałem się tego.
14,6
SUV 3.2 i V6 24V 250KM 184kW
Porsche Cayenne I
nie kupuje sie Porsche zeby liczyc ekonomie czy tez zuzycie paliwa , podatki i ubezpieczenia...czyli nie dotyczy. No tanio nie jest i nie bedzie , Klasa snobizmu wg geografii...do Dubaju troche daleko jest.
11,4
SUV Facelifting 3.0 E-Hybrid 416KM 306kW
Porsche Cayenne II
Jeszcze nie miałem okazji serwisować samochodu , ale z tego co mi powiedział sprzedawca w ASO ,za wymianę oleju i filtrów trzeba będzie zapłacić ok.4800zł
19,3
SUV 4.8 V8 S 385KM 283kW
Porsche Cayenne I
Najwyższy koszt to połykane paliwo, niezależnie od stylu jazdy auto pali ponad przeciętnie.

AUTOCENTRUM.PL S.A.