Szukaj

Ocena kierowcy - Porsche Cayenne II SUV

jontek, 12 lat temu
Silnik 4.8 S V8 400KM 294kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Porsche Cayenne II SUV 4.8 S V8 400KM 294kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Pali \"tylko\" 14 l.,
4,0
Całokształt
Nie doskonale, o czym wyżej
Wrażenia
5,0
Silnik
Auto bardziej niż ok., ale ... Równolegle jeżdżę Touareg 3 rocznik 2010, 3.0 diesel., 240 KM i Toyotą Land Cuiserem 3.0 2011 diesel i audi A6 kombi benzyna 300 km 2011 i z tej czwórki najbardziej mi pasuje .. Touareg. Magia Porsche na mnie nie działa,irytujące \"indywidualizacje\" powodują, że mam mały niesmak. dodam, że jeździłem w ostatnich 15 latach większościa luksusowych aut,więc nie będę oceniał kajtka z pozycji przesiadajcego się z passata,bo taki ktoś będzie z pewnością zachwycony. Żeby była jasność: nie przewraca mi się w d...,Porsche to naprawdę dobre auto,świetnie sie prowadzi,bardzo komfortowo, na drogach PL płyniesz,na szutrowych, polnych i leśnych drogach też. Ale ... Powiem wprost - wkurza mnie,że auto wcale nie lepsze (a nawet w przypadku kilku drobiazgów gorsze, o czy poniżej) od Touarega jest od niego 2 razy droższe.DWA RAZY! Nie ma tam nic, co by taką różnicę uzasadniało. Proszę Państwa - oto Porsche...
5,0
Skrzynia biegów
8 biegów, rewelacja
5,0
Układ jezdny
idzie jak po sznurku
Komfort
4,0
Widoczność
doskonała widoczność to jest w mercu A,a tu jak w kazdym suvie z tył mało widać, są kamery i czujniki
3,0
Ergonomia
VW i Toyota są mistrzami ergonomii, porsche kombinuje - to się nazywa filozofia marki - irytujące audio, kiepskawa nawigacja - to oczywiście drobiazgi,ale w aucie za o,5mln wg mnie tak nie powinno być. Ale skoro taka filozofia...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy dużej wilgotności czasami parują szyby,auto nie wystarcza - trzeba sie pobawić. Super wentylowane i ogrzewane fotele, ogrzewanie kierownicy dla mnie bardzo fajna sprawa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód nic dodać, z tyłu longi merca i audi mają więcej miejsca, to jasne
4,0
Wyciszenie
To jednak suv i tego się nie przeskoczy, powyżej 120 słychać wiatr,tyle że przy 180 słychać go tak samo głośno, czy może raczej cicho...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali średnio 14 litrów - nie wiem ile miasto i trasa. Jakbym się nie starał poniżej 12 l. nie udało się zejść, ale powyżej 15 nie widziałem nigdy.Na pewno przy 200 kmh pali sporo,ale wtedy każdy pali sporo.
3,0
Stosunek jakość/cena
porównam z Touaregiem (patrz wyżej): albo Touareg jest śmiesznie tani, albo Porsche jest kosmicznie drogi. To są w dużym stopniu takie same samochody,różnica oczywiście silnik,ale w PL na naszych drogach to nie jest duża różnica. VW kosztował połowę Porsche - inaczej - za te same pieniądze mogłem kupić 2 Touaregi. Co więcej: Porsche może nie jest gorzej wykonany, ale jest jakby to powiedzieć \"niedorobiony\",np.roleta bagażnika nie ma prowadnicy i rysuje słupek (w Touarego prowadnica).Dużo gorsza mapa, denerwujące audio.Auta prowadzi się bardzo podobnie,może w trybie sport Porshe jest \"bardziej przyklejony\",ale za to wtedy pali 20 i więcej,poza tym w PL jeżdżę tylko na komforcie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
po 60 tys. uwag brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 4.8 S V8 400KM 294kW [l/100km]

Średnie zużycie
13,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
14,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Porsche Cayenne II SUV