Szukaj

Lista ocen Renault Captur I Crossover (34) - Układ jezdny

Na liście zabraknie 39 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Zegarmistrz
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Jak ktoś szuka sportowych nastaw niech od razu idzie gdzie indziej. Mamy teraz modę na sztywno zawieszone cross-overy napędzaną przez dziennikarzy którzy potestują chwilę i oddają auto a użytkownik potem podskakuje jak piłka na byle nierównościach. Captur ma świetne zawieszenie. Nie jest łatwo zrobić małe auto które komfortowo wybiera nawet duże nierówności, jest stabilne, a do tego nie galopuje przód-tył. Renault ta sztuka udała się świetnie....
4,0
~damiano2509
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
Samochód jest lekko twardy, przez co fajnie trzyma się w zakrętach - nie czuć za bardzo tego podwyższonego środka ciężkości. A przy tym niewielkie nierówności dobrze wybiera, jedynie na poprzecznych trochę kołysze. Układ kierowniczy nie daje zbyt wiele informacji dla kierowcy, ale da się przywyknąć. Za to auto przyjemnie się usztywnia w zakrętach przy większych prędkościach. Auto dosyć stabilne, nawet przy prędkościach autostradowych.
5,0
~Tomasz
Renault Captur I
Crossover ENERGY dCi 90KM 66kW
Wcześniej jeździłem Hondą Civic... idealnie trzymała się drogi ale była twarda i ... niska co owocowało tym, że nie raz zahaczyłem podwoziem o różne elementy znajdujące się na drodze. W Capturze... jest miękko i komfortowo a co najważniejsze,,, nie boję się że o coś zahaczę gdy wjeżdżam na krawężnik czy tez przejeżdżam przez próg zwalniający.
5,0
~Wiktor
Renault Captur I
Crossover 1.2 TCe EDC 120KM 88kW
Captur dobrze trzyma się drogi i na łukach nie wychyla się na boki. Polecam koła 16" gdyż jest większy komfort jazdy niz przy większych i niższych profilach opony. Auto radzi sobie w umiarkowanym terenie typu leśne i polne drogi. Z racji braku 4x4 i opony szosowe nie zdecydowałem się na większe eskapady ale to mi jest zbędne w użytkowaniu.
5,0
~JaceK
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Jak na trochę wyżej zawieszony model (idealny na polskie drogi - szczególnie przyszłościowo jak wyschnie strumień pieniędzy z unii do czego wszystko zmierza) b. dobrze reaguje na ruchy kierownicą. trzeba by się postarać aby wyprowadzić go z toru jazdy. Jeździłem głównie "na suchej naw." - tyle pozwala mi żona.
5,0
~andy32_pl
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Captur jest bardziej miękki niż poprzednik (Merc A-Klasa). Hamulce.. są i działają pewnie. Układ kierowniczy działa precyzyjnie, nieco bardziej "damskie" wspomaganie niż w Mercu, a myślałem że bardziej się już nie da :). Jak wsiadłem ponownie do Merca to myślałem, że się popsuło. :)
5,0
~Robert
Renault Captur I
Crossover 1.5 Energy dCi 90KM 66kW
Dla mnie to mały dający dużo radochy karting. Jak tylko nawierzchnia jest dobrej jakości (twardy zawias) fajnie połyka zakręty i klei się do drogi. Kupa frajdy. Kolejne zaskoczenie - mimo bębnów z tyłu bardzo skuteczne i sprawne hamulce.
4,0
~Michał Moś
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Troszeczkę kolebie na większych nierównościach, tak więc na teren to auto nie jest w 100% dobre, ale...zawieszenie sobie pracuje fajnie. Samochód prowadzi się miękko, bez problemu. Jest dość masywny, a to wymaga precyzyjnego układu jezdnego.
5,0
~Mateusz
Renault Captur I
Crossover 1.2 ENERGY TCe 118KM 87kW
Auto dobrze trzyma się drogi a i nieźle radzi sobie po drogach leśnych i gruntowych. Niestety miałem tylko kilka razy okazję jeździć polą droga ale zawieszenie bardzo dobrze radzi sobie z nierównościami a pokonanie wysokich krawężników to pikuś.
5,0
~Wiesiek
Renault Captur I
Crossover 0.9 Energy TCe 90KM 66kW
Raczej komfortowy; choc nie jeździłem duzymi samochodami. Miałem wcześniej Clio; ten jest twardszy, ale nic sie nie tłucze. Ogromna korzyść to możliwość wjeżdzania na wysokie krawężniki; ok. 18 cm luzu pod spodem.
Renault Captur I Crossover