Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover

Filo, 3 lata temu
Silnik 1.0 TCe 100KM 74kW
Rok produkcji 2020
Przebieg: 1 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Captur II Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW 2019-2020 - Oceń swoje auto
4,79
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : wyciszenie - na asfalcie super, trasa ujdzie - chyba, że mocno wieje. W moim egzemplarzu - trzeszczy środkowa konsola // strasznie
4,0
Całokształt
Wersja Intense - Stylistyka, łatwość wsiadania, miękkie elementy, wyświetlacz LED 7', 3 tryby pracy silnika - MULTI SENCE (zrezygnowałem z kamery cofania i 360' na rzecz trybu SPORT). Wybór podświetlania boczków drzwi, hamulec automatyczny, kluczyk bezdotykowy, składane lusterka, światła LED przód-tył, czujniki tył, wyświetlacz na środkowej konsoli z ANDROID AUTO po podłączeniu smartfona z Android 10 - rewelacja. Podstawowy Captur ZEN - posiada na pokładzie elektryczne wszystkie szyby, poduszki powietrzne wraz z kurtynami, aktywny system wspomagania hamowania z funkcją wykrywania pieszych i rowerzystów, rozpoznawanie znaków drogowych, system utrzymywania pasa ruchu (swoją drogą niezwykle irytujący, działający kiedy chce, a trudny do sprowokowania), system wspomagania nagłego hamowania, system wspomagania ruszania pod górę, czujnik zmierzchu, manualną klimatyzację z nawiewem również z tyłu, podgrzewane lusterka boczne, a nawet – uwaga – światła Full LED Pure Vision.
Wrażenia
5,0
Silnik
W trybie ECO muł bagienny - ale po przejściu na SPORT całkiem całkiem jak na 100KM. Tylko w tym trybie jeżdżę
5,0
Skrzynia biegów
Manual - 5 biegów - ok
5,0
Układ jezdny
3 rodzaje trybu pracy kierownicy comfort/regular/sport
5,0
Karoseria
Pokryty na bank jakiś środkiem. Po trasie, myjni itp wciąż błyszczy mimo, że go nie wycieram
Komfort
5,0
Widoczność
Dla mnie OK
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawna - dodatkowo na tył
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Idelnie
3,0
Wyciszenie
No i tu lipa - nowe auto a trzeszczy strasznie środkowa konsola gdy jadę po kostce (plastiki), coś trzeszczy na wysokości słupków lewy od kierowcy i prawa strona od pasażera (wydaje mi się, że szyba-uszczelka). Będzie sprawdzane przez serwis :) Trzeszczą oparcia jak się wiercę - po podniesieniu ok 1cm zagłówka w górę - ok (cicho).
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeszcze nie wiem
5,0
Stosunek jakość/cena
W tym przedziale, wyposażeniu i w cenie ponad 85000 wersja Intense - ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie OK
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur II Crossover 1.0 TCe 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
6,2
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur II Crossover