Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Captur II Crossover

TH, 4 miesiące temu
Silnik 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW od 2020 - Oceń swoje auto
5,00
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygoda jazdy, połączona z ogromną oszczędnością. Spalanie na poziomie 6,5 l benzyny oraz około 8 z hakiem LPG.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Jedyna trochę irytująca rzecz to chłodzenie w ciepłe dni. Klimatyzacja działa dobrze, ale trzeba ją przekręcić na fulla na niebieskiej skali i wtedy czuć chłód. Podobno jest to charakterystyka dla wszystkich Renault i Dacia.
5,0
Całokształt
Renault Captur to rozwiązanie dla osób, które szukają oszczędnego auta do miasta, łatwego w manewrach, wygodnego.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik, pomimo trzech cylindrów, bardzo zrywny, przy jeździe po mieście, całkowicie wystarczający. A i na trasę przy stabilnej prędkości 140 jak najbardziej daje radę.
5,0
Skrzynia biegów
Precyzyjna 6 biegowa skrzynia. Podobno w starszych modelach było tylko pięć biegów, co faktycznie mogło być niewystarczające. Przy sześciu biegach mamy bardzo dużą uniwersalność jazdy.
5,0
Układ jezdny
Przyjemne zawieszenie, zwłaszcza przy pokonywaniu progów zwalniających.
5,0
Karoseria
Ładna kolorystyka, elementy wzbogacone plastikiem jak w większości samochodów w tej kategorii co akurat jest normą.
Komfort
5,0
Widoczność
Czasami jak stanę za blisko świateł to żeby zobaczyć czy jest zielone trzeba się trochę nachylić. Ale nie jest to wielki problem. Cofanie z kamerą nie sprawia żadnego problemu.
5,0
Ergonomia
Wnętrze wygodne. Plus za nawiew klimatyzacji dla pasażerów z tyłu, praktyczne schowki.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy upalnych dniach, aby faktycznie poczuć chłodzenie trzeba obrócić pokrętło na maksa na niebieskim. Natomiast ogrzewanie działa bardzo mocno, szybko ogrzewa szybę.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeszcze żaden pasażer nie narzekał na brak miejsca, czy to na nogi czy na głowę. Plusem jest przesuwna tylna kanapa, którą można maksymalnie przesunąć do siedzenia kierowcy i pasażera przez co zwiększamy pojemność bagażnika.
5,0
Wyciszenie
Bardzo w porządku, nawet przy dużych prędkościach na autostradzie. Zaznaczam -dużych prędkościach jak na warunki tego samochodu, czyli około 130-140/h.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Od zakupu w sierpniu 2022, nie ma żadnych problemów. Największy plus to instalacja LPG, która jest naprawdę bardzo korzystna finansowo.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo opłacalny zakup, zwłaszcza przed skokiem cen przy inflacji.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak pisałem, od sierpnia 2022 byłem w serwisie tylko wymienić opony na zimowe/letnie i raz gdy zrobili akcję serwisową i wszystkim samochodom z instalacją LPG zmieniali czujnik. To tyle.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam nadzieję że nigdy nie będę zmuszony narzekać na poważne usterki.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.0 TCe LPG 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Captur II Crossover 1.0 TCe LPG 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
27,00 zł
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Captur II Crossover