Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio I

Luknit, 18 lat temu
Silnik 1.2 55KM 40kW
Rok produkcji 1991
Przebieg: 130 tys. km
Renault Clio I 1.2 55KM 40kW 1990-1997 - Oceń swoje auto
3,85
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Kupiłem auto od rzeźnika samochodów ale po wszelkich naprawach i systematycznym dabniu o płyny i filtry jest super Blacha jest super
Wrażenia
4,0
Silnik
Mimo że ma moc to czekała mnie wymiana pierścieni ale wszystko wina poprzednika - rzeźnika który nie wiedział że w aucie jest olej w zasadzie powinien być
5,0
Skrzynia biegów
Nic dodać nic ująć dosokonale
4,0
Układ jezdny
No jak się wkłada sprężyny od trajktora na jedne koło a drugie orginał a amortyzatory nadają się na skup złomu to nie może być dobrze (poprzedni właściciel)Po wymianie obu spręzyn i amorków jest super jedank ze względu na to że jest to auto małe nie polecam jeździć po cudownych polskich koleinach na dołach jest OK ale koleiny na trasach nie pozwalaja jechać więcej niż 100-110 ponieważ przy wyprzwdzaniu tj wyjeżdzaniu z kolein rzuca nim, jak statkiem na morzu
Komfort
4,0
Widoczność
Mały samochód widoczność dosyć dobra ale lusterka to się nadają ale napewno nie do samochodu....
4,0
Ergonomia
Tutaj jest po prostu w porządku
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wiatrak piszczy na pierwszym biegu nie da się tego usunąć no ale w końcu ma 14 lat być może to wina termostatu ale raz grzeje dobrze a raz wcale ogólnie bardzo żle
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I tu miłe zaskoczenie jest 5 drzwiowy i że tak powiem ten mały samochodzik jest ogromny w środku woźiłem już bude dla psa i klapa była zamknięta a ja nie odczuwałem dyskomfortu znajomi stwierdzają jeżdząc z tyłu´´ tu jest zajeb... dużo miejsca" a nie należę do osób które jeżdzą z nosem przy przedniej szybie mam 185cm
4,0
Wyciszenie
Nie mam zarzutów
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I tu najciekawsza część można nim spalić 4.5 litra ale raz udało mi się dojść do 10 jednak trasę 70km pokonałem w 35 minut i nie była to autostrada w Niemczech a trasa Sieldce-Serpelice a pedał nie był odrywany od podłogi
4,0
Stosunek jakość/cena
Dałem tyle ile był wtedy wart to znaczy mało
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu muszę powiedzieć że jest w porządku porzedni właściciel go baaaaaardzo zaniedbał ale w tej chwili jest wszystko OK Co zrobiłem Wymieniłem Pierścienie Wszystkie uszczelki i uszczelniacze w silniku i skrzyni amory spręzyny amorów końcówkę drążka kierowniczego Szczotki w rozruszniku filtry pasek rozrządu (normalne)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak nigdy go nie zciągałem

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Clio I 1.2 55KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
26,50 zł
8,3
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio I