Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio II Hatchback

Michał, 6 lat temu
Silnik 2.0 16V Sport 172KM 127kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 203 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Clio II Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW 2000-2010 - Oceń swoje auto
4,15
4% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu : Auto jest bardzo szybkie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Kontrolki żyją swoim życiem
4,0
Całokształt
Szukałem innego auta, jednak po kilku jazdach próbnych nic nie przypadło mi do gustu. Pomysł podsunął mi kolega. Szukałem czegoś do zabawy na torze, jednak samochód ten okazał się idealny do miasta. Świetne autko dla pary nie planującej zakładania rodziny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo zrywny, nie bierze oleju, wytrzymuje jazdę po torze.
4,0
Skrzynia biegów
Brakuje 6-stego biegu. Przełożenia krótkie, idealne do miasta. Biegi wchodzą precyzyjnie i pewnie.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie tego auta to świetna zabawa. Na torze trzeba go pilnować, lubi być podsterowny, a w gorszych warunkach potrafi zarzucić tyłkiem. Hamuje natychmiastowo.
Komfort
4,0
Widoczność
Szyby są ogromne. Widać wszystko z przodu, po bokach i z tyłu. Nie jest doskonale, ponieważ doszły mnie słuchy o małych lusterkach bocznych, choć osobiście mi nie przeszkadzają.
4,0
Ergonomia
Wszystko jest na odpowiednim miejscu. Obsługa jest intuicyjna. Uchwyt na kubki z przodu jest kiepski. Boczne kieszenie wąskie, choć dość pojemne. Chowem pasażera duży.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto wyposażone w rewelacyjnie działają automatyczną klimatyzację. Chłodzi skutecznie, grzeje dobrze. Minus za brak możliwości ustawienia nawiewu na szyby i kabinę jednocześnie. Paruje bardzo mocno
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mam 190 cm wzrostu. Jadąc samemu lub we dwójkę bez kurtek jest bardzo wygodnie. No głowę zostaje trochę miejsca. Za mną nie da się usiąść, nawet jeżeli chcemy przewieźć dziecko.
3,0
Wyciszenie
Jest tak sobie średnio na jeża. Spokojnie karetkę słychać. Przy 90cicho. Problem pojawia się przy 140, tam wiatr jest już mocno słyszalny. Będąc szczerym nie spodziewałem się niczego wiecej.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto swoje spali, niektóre części są dość drogie, ale to naturalne w autach typu sporta. Trzeba jednak pamiętać że to clio i wiele części pasuje z normalnej wersji;)
5,0
Stosunek jakość/cena
Cena śmiesznie niska jak na auto mające takie wyposażenie. Klimaty,akcja automatyczna, podgrzewane lusterka, tempoamat, światła xenonowe, bardzo elastyczny silnik.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Częste kontrolki, będące dość uciążliwymi no kontrolka poduszek. Często w renówkach się zapala, trzeba jedynie poruszać kabelkami pod fotelem pasażera.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak dotąd nic się nie działo.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V Sport 172KM 127kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Clio II Hatchback 2.0 16V Sport 172KM 127kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
8,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Clio II Hatchback