Szukaj

Lista ocen Renault Clio III (169) - Wyciszenie

Na liście zabraknie 153 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Łukasz
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.4 i 16V 98KM 72kW
Przypominam, że to autko miejskie i że głównie jeździ po mieście z małymi prędkościami. Więc nawiązując do tych prędkości, to autko jest cichutkie. Na postoju z włączonym silnikiem można pomyśleć, że silnik jest wyłączony. Przy 50km/h bardziej słychać szum opon. Przy 90km/h też jest ok. Jak już nam się spieszy i jedzie się 120km/h to już głośno, może się odechcieć rozmawiać z pasażerem.
4,0
~michał
Renault Clio III
Hatchback 3d 1.5 dCi 106KM 78kW
Dźwięk tego silnika z pewnością do miłych nie należy, ale za to komora jest dobrze wyciszona. We wnętrzu też nic nie trzeszczy i nie stuka. Głośno się robi przy wyższych prędkościach, ale to tez nie silnik a otoczenie, silnik jęczy od około 150km/h. Za to fabryczne radio dobrze gra. Dwója za hałas wiatraka nawiewu, tylko na 1 poziomie jest znośnie, 2gi i wyżej to już po prostu wyje!
3,0
~Kamilloski
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Wyciszenie przy wiekszych autostradowych predkosciach jest powiedzmy zadawalajace jak na takie auto. Nie ma rewelacji i moglo by byc duzo lepsze ale cos to nie jest limuzyna. A potem to pozstaje kwestia przyzwyczajenia jak ktosc tylko autostradami jezdzi. Zawzze mozna sie pokusic o samodzielne wyciszenie wnetrza roznymj matami wyciszajacymi wnetrze i maske nadkoka itd.
5,0
~Jokero
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 TCe eco2 100KM 74kW
Głośno zaczyna się robić dopiero przy wkręcaniu silnika na bardzo wysokie obroty. Do 130 km/h jest cichutko a szybciej w naszym pięknym kraju i tak za często się nie da jechać. Mimo to chyba zainwestuje w wygłuszenie spodu maski - nie tyle chodzi o zbicie hałasu, co o dłuższe trzymanie temperatury przez silnik (uroki downsizingu - wolno się nagrzewa i szybko traci ciepło).
3,0
~Patryk
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Samochód jest w miarę dobrze wyciszony, ale przy tak wysilonej pracy słabego silnika jazda może być uciążliwa. Szczególnie niekomfortowo staje się na autostradzie, gdzie silnik cały czas pracuje na wysokich obrotach. W aucie słychać też niekiedy przemieszczające się swobodnie przedmioty w bagażniku i przelewającą się wodę w podszybiu.
3,0
~Hubert89k
Renault Clio III
Hatchback 3d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Cóż... z tym jest nieco gorzej. Przy 100 km/h obrotomierz wskazuje ok 3200 obr/min. (mierzone wg. GPS-u). Silnik nieco daje o sobie znać, ale mimo to można spokojnie słuchać muzyki lub rozmawiać z pasażerami, choć nieco głośniej niż w innych samochodach. Jak na samochód tego segmentu i tej klasy jest przeciętnie, ale nie jest to zbyt uporczywe.
4,0
~QbArt.it
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.5 dCi 86KM 63kW
Wyciszenie silnika na najwyzszym poziomie. W kabinie jest cicho i przy wlaczonym radiu, stojac na swiatlach juz kilka razy wsluchiwalem sie czy pracuje silnik. Natomiast uszczelki w drzwiach nie sa dopracowane i przy 120km slychac wyraznie sfist powietrza, a przy 150km mam wrazenie , ze jest niedomkniete okno. Moim zdaniem do poprawki.
4,0
~Greg12
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 16V 101KM 74kW
Do jazdy miejskiej wyciszenie jest bardzo dobre. Jako że jeździ się przeważnie do 3000 obr to jest cisza. Niestety samochód w trasie się nie sprawdza bo hałas silnika zaczyna być męczący. Jeszcze do 110 km/h jest ok, ale potem to już schody. Przy 140 km/h jest już ciężko. Ewidentnie samochód na dojazdy do miasta - ale taki miał być.
1,0
~Bh
Renault Clio III
Hatchback 5d 1.2 i 16V 75KM 55kW
Bardzo niska ocena. Silnik powyżej 100km/h jadąc na 5tce strasznie ryczy. Ciężko jest porozmawiać przez telefon czy posłuchać muzyki. Ma się wrażenie jakby się jechało na zredukowanym biegu i ręka sama chodzi do biegu żeby zmienić na wyższy. To jest najgorszy samochód pod tym względem jakim jechałem.
3,0
~3_14-ter
Renault Clio III
Hatchback 5d Phase II 1.2 16v 75KM 55kW
Nie jest źle, ale to zasługa przyjemnie wkręcającego się silnika i w miarę kulturalnego wydechu, choć po przekroczeniu 3000 obrotów w kabinie zaczyna być głośno, tak samo jak po osiągnięciu granicy 100 km/h. Co ciekawe ciszej zaczyna być powyżej 140 km/h, ale wówczas wszystko inne zagłusza opływający wiatr.
Renault Clio III