Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting

Liael, 6 lat temu
Silnik 1.2 Energy TCe 118KM 87kW
Rok produkcji 2016
Przebieg: 20 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting 1.2 Energy TCe 118KM 87kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
4,46
12% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
W zasadzie ciężko do czegoś się przyczepić, dynamiczny porządnie zmontowany samochód segmentu B, 118 km daje frajdę w tym samochodzie, cieszy oko stylistyka, designerskie wstawki, praca 6 biegowej manualnej skrzyni to niebo w porównaniu z poprzednimi generacjami, mankamenty - silnik mógłby zadawalać się mniejszym zużyciem paliwa aczkolwiek przyznaje że raczej ma co robić :)
Wrażenia
5,0
Silnik
pomijam tutaj zużycie paliwa bo w zasadzie oprócz tego jest super - dynamiczny, cichy, bez wibracji (4 cylindry nie tak jak w vw 3...) fajnie się wkręca od 1500 obr
5,0
Skrzynia biegów
tak jak pisałem przeskok w porównaniu do poprzednich generacji - precyzyjna lekka zmiana, lewarek bez problemu "szuka biegów", nie ma mowy o żadnych zgrzytach czy szarpnięciach
4,0
Układ jezdny
sprężysto komfortowy na zakrętach też daje radę, nie jest to jednak charakterystyka vw/seat - co kto lubi...
Komfort
4,0
Widoczność
daje tylko dobrze bo do tyłu mogło być lepiej - cóż albo wygląd albo wielkie szybko z tyłu :)
5,0
Ergonomia
wszystko co potrzeba w zasięgu ręki, deska rozdzielcza nie przytłacza ilością przycisków, przełączniki dźwigienki ok, obsługa radia nawigacji intuicyjna
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
samochód szybko się nagrzewa, klima wydajna od II stopnia nawiewu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
to samochód segmentu b wiec nie oczekujmy przestronności Wołgi, w układzie 4 osoby i bagaż nie czujesz się jak na ławce kar, bagażnik 300 l całkiem ustawny i foremny
4,0
Wyciszenie
jest dobrze, silnik przy prędkościach 150-200 naprawdę cichy, nie pozbyto się jednak całkowicie szumów powietrza przy szybie bocznej ale w porównaniu do wersji przed faceliftingiem jest naprawdę ok
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
20000 przebiegu bezproblemowej jazdy i tak powinno być, spalanie nieco za wysokie ale jak pisałem wcześniej jeżdżę 70% po autostradzie spiesząc się, jadąc spokojnie w trasie międzymiastowej 5 l do osiągnięcia
5,0
Stosunek jakość/cena
nowy samochód 118 km fajnie wyposażony (wersja limited) "wyrwałem" za 50000 pln, chyba nie musze pisać jaka wersje np. vw polo bym kupił za ta kasę
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.2 Energy TCe 118KM 87kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Clio IV Hatchback 5d Facelifting