Szukaj

Lista ocen Renault Kadjar Crossover (81) - Silnik

Na liście zabraknie 35 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
2,0
~KermitFrog
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Silnik jest za słaby jak na ten samochód. Nie miałem możliwości jazdy próbnej, wiec sugerowałem się opiniami na temat tego silnika w Megane i Scenicu. Dynamika wystarczająca jedynie do miasta i to dla osoby niewzruszonej tempem warszawskiego ruchu. Zauważalna turbodziura. Elektryczna praca pedału gazu, bez czucia, nie pomaga w umiejętnym wykorzystaniu lichego momentu obrotowego, zwłaszcza przy ruszaniu z miejsca. Spalanie jest zależne...
4,0
~Wojtek
Renault Kadjar
Crossover 1.5 dCi 110KM 81kW
Silnik ładnie zbiera się od samego dołu. Bardzo mała turbodziura, spalanie na akceptowalnym poziomie. Nie jest demonem prędkości ale do swobodnego poruszania sie zupełnie wystarcza. Jeżeli ktoś kupuje aby w większości jeździć po mieście, to będzie bardzo zadowolony. Odgłos mi nie pasuje ale to oczywiści rzecz gustu. Uważam, że jest (odgłos) byle jaki, bardziej przypomina słabą benzynę niż diesla. Denerwujący brak możliwości całkowitego...
4,0
~Slawko
Renault Kadjar
Crossover 1.6 dCi 130KM 96kW
Silnik świetny poza małymi mankamentami. 1.6 DCI 130KM naprawdę jest dynamicznym silnikiem. Trzymając go na troszkę wyższych obrotach ok 2 tyś. to każdy bieg ciągnie do przodu aż miło :)) proszę bez głupich skojarzeń :)) Na autostradzie jadąc 110-120 na 6 biegu bardzo dynamicznie przyśpieszymy do 150-160 elastyczność tego silnika jest naprawdę świetna co może świadczyć o tym że posiada 320 niutonometrów. Jedynie co jest denerwujące to pierwszy...
3,0
~Tomasz
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Silnik w trybie EKO bardzo oszczędny, oczywiście uwzględniając gabaryty auta, które jest prawie 20 centymetrów dłuższy niż bliźniak nissana, Niestety wtedy jest bardzo zamulony, pod górę czuje się wtedy jakby miał zaciągnięty hamulec. Po wyłączeniu EKO, silnik jest super dynamiczny, szybko się zbiera i ogólnie auto nabiera życia, ale wtedy paliwo szybko znika. U mnie akurat nie ma wad z braniem oleju, przeciekami itd., co wyło obecne w...
4,0
~piotr
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Z początku nie dopuszczałem możliwości brania benzyny, opierając się głównie na opiniach przedstawionych tutaj...do czasu aż się pierwszy raz benzyną przejechałem. Turbinka powoduje bardzo fajne zbieranie się auta, co było dużym zaskoczeniem. Poza tym silnik pracuje bardzo cicho, praktycznie słychać tylko szum opon - czuć jakby się jechało hybrydą :) Poza tym cenowo benzyna była istotnie tańsza, więc wybór był oczywisty
4,0
~Franz
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Oceniam dobrze dlatego, ze zawsze może być lepiej. Kupiłem bez jeżdżenia, choć obawiałem się czy silnik poradzi sobie z tak dużym samochodem. Silnik jest cichutki, dynamiczny, wydaje sie być dość oszczędny, bardzo chwale. Oczywiście nie jest to wysokoprężny motor z kopem od "dołu", ale mi osobiście bardzo odpowiada taka odmiana po kilku mocnych dieslach. Przy wyprzedzaniu potrzebna redukcja, ale czy to jakiś kłopot?
5,0
~Janek
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Przy normalnym eksploatowaniu pali od6.3l.-6.5l.Przy lekkim zaangażowaniu między 5.6-5.7l.od kilku miesięcy na każdym baku przejeżdżam powyżej 900km.Faktycznie silnik 1.2 turbo może być oszczędny ale wymaga trochę od kierowcy.Przy ostrym stylu jazdy potrafi spalić 7-9l.Przy dużym mrozie temp.silnik osiąga po ok.11-12km.Oczywiście spalanie wtedy rośnie .
4,0
~Tomasz
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Po tak krótkim okresie użytkowania trudno się czegokolwiek przyczepić, poza jednym. Brakiem mocy w zakresie niskich obrotów. Oczywiście pomaga redukcja biegu i wtedy nie jest aż tak źle, ale czasem denerwuje. W normalnych warunkach (poza autostradami) wydaje się że jest to całkiem przyzwoity samochód. Na drogach szybkiego ruchu przydałoby się wykrzesać z niego więcej mocy.
4,0
~Marta
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Wymaga uwagi i troski. Pilnowania regularnej zmiany oleju. Raczej delikatny. Ale potrafi sobie poradzić z pełnym załadunkiem osób i bagażu daje spokojnie radę przy prędkościach autostradowych rzędu 160 nie daje wrażenia braku mocy. Trzeba chwilę żeby się rozpędził ale później już gna przed siebie. Silnik pracuje bardzo cicho przy umiarkowanych prędkościach.
Dziennik kosztów dla Renault Kadjar Crossover
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,9
l/100km
7,9
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~Janek
Renault Kadjar
Crossover 1.2 Energy TCe 130KM 96kW
Bardzo fajny silnik do miasta. W porównaniu z automatem mógłby być rozsądnym wyborem, ale ... te 130 KM poza miastem gdzieś uciekają... Do 80 km/h przyspiesza rewelacyjnie - od 80 do 120 słabo, a powyżej 120 wg mnie wcale. Wydaje mi się, że optymalny wybór to silnik 1,6. 1,2dm3 mimo, że bardzo cichy i doskonały do miasta na trasę za słaby.
Renault Kadjar Crossover