Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master III

MAJSER MASTER, 14 lat temu
Silnik 2.5 dCi 100KM 74kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 220 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Master III 2.5 dCi 100KM 74kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
4,38
14% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Silnik i dobry układ hamulcowy - pozatym auto jak na mozliwości ładunkowe i gabaryt stosunkowo nie dużo pali ;-) a paliwko to nasza kieszeń panowie ;-)
5,0
Całokształt
Ogólnie auto oceniam bardzo dobrze - polubiłem tego bydlaczka ;-) denerwuje tylko mały promień skrętu, zbyt daleki rozstaw osi jednak to powoduje że częśc ładunkowa jest lepsza bo obudowa nadkola jest na końcu części załadunkowej. Dla ludzi którzy wożą cos więcej niż worki z ubraniami czy pudełka butów jest doskonała. Co do promienia skrętu mam jedna radę dla właściceli MASTERA parkuj tak żebyś mógł wyjechać a nie żeby tylko się zmieścić a napewno będziesz zadowolony ;-)
Wrażenia
5,0
Silnik
Żadnych problemów do tej pory a zarabia dla mnie juz od ponad roku, zero wymian oprócz podstawowoych rozrząd, oleje, filtry. dobrze sie sprawuje i najważniejsze w biznesie nie zawodzi ;-)
5,0
Skrzynia biegów
Chodzi delikatnie, ułożenie drążka wygodne. Zapominam się czasem jak wsiadam do VW TRansporterów i szukam drazka wyżej ;-) ale ułożenie drażka obok kierownicy zapewnia, szybkie reagowanie i wygode dla pasażera obok - nie ma poobijanych kolan ;-)
4,0
Układ jezdny
jest ok. nie jestem świrem więc nie będę narzekał ;-)
Komfort
5,0
Widoczność
widocznosc jest bardzo dobra,jak na auto spod znaku dostawczaka ;-) ja mam duże lusterka z m artwymi polami wiec jest ok.
4,0
Ergonomia
ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Tu muszę przyznać ze jest ok, wloty powietrza w odpowiednich miejscach. Wszystko mam sprawne więc działa bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
I tu naprawdę duży plus. Bardzo wygodne auto na duże trasy. Dużo miejsca dla pasażerów i kierowcy. jest poprostu wygodny w porównaniu do innych dostawczaków. Pokuszę się o opinię ze auto prowadzi się jak większą osobówkę.
2,0
Wyciszenie
Ale to przecież dostawczak w którym przy 130 km/h jest cicho? przy niskich prędkościach jest dobrze. Przy dużych słabo słychać radio ;-)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto pali 9 litrów w trasie, 10 -11 w mieście przy ekonomicznej jeździe. Przy przegięciach z prędkością tym barziej że te auto mogą się rozpędzić ciągnie więcej paliwa średnio trzeba doliczyć 1,5 litra do w/w wielkości. Zależy też od nogi kierowcy a auto fajnie przyspiesza na krótkich odcinkach dlatego wielkości mogą być różne. W trasie auto zachowuje się świetnie, oczywiście znajdą się lepsze dostawczaki jednak ten jest w przystępnej cenie ;-). Ceny przeglądów chyba jak przy każdym dostawczym ;-) te auto pracują i zarabiają więc wydawanie kasy nie boli trak jak w przypadku osobowek ;-) rozrząd zmieniałem w cenie 800 zł, olej 400 zł pewnie zależy od regionu polski i znajomości. Wkłądy do zamków wymieniałem wszystki koszt jednego to średnio 25 zł. W sumię musze napisać że w porównaniu do zarobków jakie mozna generować takimi autami - nie narzekajmy ;-) w końcu my jako ludzie też jemy a jedzenia nie odliczamy od wypłaty ;-)
5,0
Stosunek jakość/cena
Wiadomo że mamy samochody wygodniejsze, jednak cena kusi. Dobrego Mastera kupimy w cenie dobitego LT, czy Sprintera a dobry sprinter zawsze kosztuje o połowe więcej od dobrej MASTERKI. Myślę że jest to dobre auto dla ludzi którzy rozpoczynaja biznes i na początku nie maja sianka na konkretne dostawcze pozycje. Auto w stosunku do ceny chyba i tak przechodzi samo siebie - pozdrawiam
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto jest niezawodne, durza przestrzeń ładunkowa - szeroka paka, mam model maxi te maja dobrze usytuowane nadkola - właściwie n a końcu paki jest dobry przy wożeniu niestandardowych rzeczy, o dużych rozmiarach. doskonała paka do montowania dodatkowych zaczepów na pasy, pdołoże polecam przeciwpoślizgowe, zużywa się ale towar nie suwa się po całym aucie. Koniecznie trzeba go obić w środku (sklejka) unikniecie pogięcia blachy od środka.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tu będę troche krytyczny - bo za dużo w nim plastiku. Mechanizmy drzwi suwanych, klamki i rzeczy które często się używa powinny być z czegoś mocnijszego. Stalowe mechanizmy w VW Transporter nie zawodzą mimo eksploatacji auta. Mechanizmy w renault prędzej czy póxniej dadzą znać o sobie. Silnik to mocna strona tego auta, dobry, niezawodny, ekonomiczny. Denerwuje tylko elektryka w aucie, klaksony trochę wadliwe ale jak się to poprawi jest ok !

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 dCi 100KM 74kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Master III 2.5 dCi 100KM 74kW
Średni koszt przejechania 100 km
40,00 zł
11,0
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Master III