Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Master III

Firma Transportowa, 13 lat temu
Silnik 2.5 dCi 150KM 110kW
Rok produkcji 2009
Przebieg: 30 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Master III 2.5 dCi 150KM 110kW 2003-2010 - Oceń swoje auto
2,85
26% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Da się nim zrobić w jedną dobe 1400km
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : skrzynia biegów głośna praca
Układ elektryczny : Latające lampy
Inne : ociekający silnik olej
3,0
Całokształt
Raczej już to nie będzie renault master i VW crafter mając jeszcze w taborze KIA k2500 to wypadają lepiej cenowo i serwisowo
Wrażenia
3,0
Silnik
Na pusto jedzie rewelacyjnie jak osobówka niestety załadowany 1800kg jedzie jak trafic z lat 80-tych,na 30 tys km trzeba dolać 1,5 litra oleju
2,0
Skrzynia biegów
Jak wyjechałem ze salonu to po miesiącu było słychać rzężolenie które jest uciążliwe jak masz szybke otwartą salon bezradny jak się rozsypie na gwarancji to wymienia jak po to 2500zł
3,0
Układ jezdny
Porwadzi się dość dobrze lecz jest bardzo twardy najlepiej mieć załadowane 1400kg
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
Widoki dobre choć często parują szyby i trzeba praktycznie mieć wentylator włączony choć na jedynke
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima działa dość dobrze ogrzewanie po roku okazało się mało skuteczne jak zrobisz na maksa to szyby parują
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Brak jakiejkolwiek regulacji kierownicy,brak składania siedzenia pasażera ciężko dopasować
3,0
Wyciszenie
Silnika prawie nie słychać za to zawieszenie jak by ktoś młotem walił od spodu robi się to uciążliwe po dłuższej drodze ,szczegulnie jak są łatanki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11-12 l na sto sprzedawca zapewniał 8 l to dość odbiegające i optymistyczne ale master to auto dostawcze i będzie woźić 1500kg bo na pusto przy 80km/h jest osiągalne te 8 l,Serwis naciągany 1 l.płynu do spryskiwaczy prawie 10 zł na stacji 5l-13zł naciągają na wszystkim po 30tys mam do wymiany rurke klimy 650zl i uszczelke pod zaworami 850zł oraz klocki 360zł MASAKRA jak bym ze 150 tys miał przejechane te pierwsze na gwarancji ale gwarancji faktycznie nie ma bo sprzedawca poinformowal że auto ma przegląd co 30tys lub jak się zapali SERV a serwis mówi że co roku lub 30tys co nastąpi pierwsze mam rok i dwa miesiące i po gwarancji specjalnie wprowadzają w błąd by zedrezeć z kupującego auto za 100tys zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena trochę naciągana pełna opcja za PacKlim 87tys zł z aluminiową skrzynią to dużo i to w promocji normalnie 110tys zł dzięki temu że w 2010 wszedł nowy model ale to tak i tak nieżle za sprintera gołego 130tys i tez się sypie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niby Ok auto nie staneło przez 30tys i rok ale powłoka lakiernicza grubości kalki wytarte progi odpadająca płatami farba z tylnej belki,lampy przednie częsą się jak by miały padaczke,uciążliwy wlew paliwa który zamarza zimą
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 30tys zanotowałem: odpryski lakieru ,głośną prace skrzyni biegów,odkręconą pokrywe ochronną tłumika,trzęsoące się lampy - jak po wypadku składak; Serwis stwierdził:pęknięcie rurki klimy-kompresor,wycieki oleju z pod pokrywy zaworów,wymiana uszczelki pod korkiem zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzącego i to po 30tys
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Renault Master III

Liczba wpisów: 11

Renault Master III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Renault Master III