Szukaj

Lista ocen Renault Megane I Coupe (110) - Silnik

Na liście zabraknie 58 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Slav
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
Jeśli chodzi o ekonomię - 10/10. 7l gazu w cyklu mieszanym z klimą to świetny wynik. Brak spalania oleju! Nic się nie psuje! Cisza w środku na wolnych obrotach jakby nie chodził. Jedną gwiazdkę muszę odjąć za dynamikę. Niby 107KM, ale dynamika w bardzo wąskim zakresie obrotów. Do normalnej jazdy jest ok, młodzi jednak nie poszaleją za bardzo.
5,0
~proximo
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
Bardzo zrywny szczegolnie na nizszych biegach. Gorzej z przyspieszeniem na 4 biegu (w czasie wyprzedzania). Przy zmianach biegow (zwlaszcza redukcji) samochodem nie szarpie. Fajnie przyspiesza, ale jezeli ktos szuka samochodu, w ktorym czuc lekkie wciskanie w fotel, to nie w megane. Popiszczec oponami jednak mozna, jezeli ktos lubi:)
2,0
~Nigdy więcej Renault
Renault Megane I
Coupe 2.0 i 16V 150KM 110kW
Miałem wersję 2.0 115KM - poprzedni właściciel zainstalował instalację gazową - totalne nieporozumienie. Wariowały obroty. Zatrzymując się na światłach obroty wynosiły 3-4 tys na biegu neutralnym na benzynie. Na gazie gasł silnik. Przyspieszenie kiepskie. Elastyczność prawie żadna. Pierwsze dwa biegi bardzo krótkie. Robiony rozrząd.
3,0
~krusz18@interia.pl
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 90KM 66kW
silnik pracuje cichutko.jednak w megane często są kłopoty z pływającymi obrotami na biegu jałowym, polecam sprawdzic to przed kupnem ponieważ w tym modelu czesto pada silniczek krokowy lub cewka. za krokowca w zamienniku dalem niewiele bo 50zl lecz usterka ustapila tylko na jakis czas.cewka to koszt 100-150 zl szt.
5,0
~cobweb@kki.net.pl
Renault Megane I
Coupe 2.0 i 16V 150KM 110kW
Tojuz moj 2 test teraz min spalanie 5,2 (90km/h) max 10 (deska) nauczyłem się palic gume rekord to 18 metrów (bez oleju) pozatym silnik fantastycznie przyspiesza od 3 tysiec - troche klekocze na zimnym ale jest doskonały - a katuje go juz od 40 tysiecy....i dokreca sie prawie do 6700 obrotów (to juz prawie chonda)
4,0
~Kondziu (konrad.era@interia.pl)
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
Lubię ten silnik. Jest to mój pierwszy samochód ale nie pierwszy, którym jeżdżę. Elastyczność bardzo dobra, nie trzeba często manewrować lewarkiem zmiany biegów. Gdy trzeba - ma kopa (powyżej 3 500 obr/min). Ponadto jest oszczędny. Minusy - głośny i dziwnym trafem czegoś mu brakuje przy dużych podjazdach.
5,0
~Wojtek Wrocław
Renault Megane I
Coupe 1.9 dTi 100KM 74kW
Mam przejechane ponad 300 tys. i muszę przyznać, że jest to bardzo udana jednostka napędowa (mam jeszcze pierwszą turbiną. Bardzo niskie spalanie i dość elastyczny silnik to jego główne zalety. Na jednym zbiorniku udało mi się przejechać lekko ponad 1000 km (oczywiści w trasie i bez szaleństw).
4,0
~skakropka@o2.pl
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
Jak na taką pojemność całkiem przyjemny. Nie bierze oleju, sympatycznie ciągnie w obrotach powyżej 2500 obr/min, denerwuje problem z nie trzymaniem wolnych obrotów (ale to przypadłość modelu). Problem się pojawia kiedy jadą więcej niż 2 osoby i bagaż, wtedy osiągi dramatycznie lecą w dół.
5,0
~Lewar
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 16V 110KM 81kW
Silnik jak na jednostke 1.6 16v jest naprawde bardzo mocny i przyśpieszenie do setki trwa poniżej 10 sekund co w porównaniu z innymi autami tej samej klasy z tym samym silnikiem daje super wynik bo nawet nowszy model meganki ma gorsze przyśpieszenie silnik to najmocniejszy atut tego samochodu.

Usterki Renault Megane I

Liczba wpisów: 100

Renault Megane I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

4,0
~luki
Renault Megane I
Coupe 1.6 i 90KM 66kW
Silnik jak na 90KM dość dynamiczny, lubi wyższe obroty, szczególnie przy ruszaniu. Dobrze pracuje, jednak to \"buczenie\" przy około 3000 może być denerwujące (wydech sprawny, nowy), chyba że ktoś lubi taki \"sportowy\" dźwięk :) Jak się utrzymuje 2000 obrotów, jest cichutko.
Renault Megane I Coupe