Szukaj

Lista ocen Renault Megane II Hatchback (266) - Silnik

Na liście zabraknie 173 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Radosław fan motoryzacjny
Renault Megane II
Hatchback 2.0 i 16V T 165KM 121kW
Silnik jest fantastyczny na każde nawet najmniejsze dotknięcie gazu reaguje bardzo spontanicznie, wyrywając ostro do przodu i przyjemnie wgniatając przy tym w fotel. Ma bardzo wysoką kulture pracy. Zbiera się b.dobrze z wysokiego biegu, ale prawdziwa frajda zaczyna się od ponad 3 tys. obr od tej wartości jeżeli się z kimś ściagmi zaczynamy go coraz mocniej odjeżdzać. Przy 6,5 tys.obr należy zmienić bieg. Głównym atutem tego silnika jest wysoki...
4,0
~podikar
Renault Megane II
Hatchback 1.5 dCi 80KM 59kW
to największa zaleta tego auta, rekordowo niskie spalanie, tanie części i eksploatacja, przykładowo wymiana kompletnego rozrządu kosztowała mnie 500zł a w VW Passacie którego wcześniej miałem 1300zł!!! trzeba jedynie dbać o silnik i lać dobre paliwo bo nie lubi jak mu się syf leje!!! Jedynie co robiłem przez 5 lat jazdy to wymieniłem alternator bo się łożysko wysypało i trzeszczał jak pracował, wtryski od nowości nie wymieniałem bo dbałem o...
5,0
~Kakumba
Renault Megane II
Hatchback 1.5 dCi 80KM 59kW
Samochód kupiłem jako nowy, salonowy. Był wyborem z rozsądku bowiem szukałem auta do jazdy po mieście, oszczędnego i dobrze wyposażonego. Stylistyka nie powaliła mnie na kolana. Obawiałem się także kłopotów z wtryskami, zawieszeniem - generalnie zawodności samochodów francuskich itp. Samochodem przejechałem ponad 100 tyś km i nic. Przez ten czas zakochałem się w Megance. Dbałem o samochód a on odwdzięczył mi się niezawodnością i oszczędnością....
4,0
~Michał S.
Renault Megane II
Hatchback 1.6 16V WT 115KM 85kW
Powyżej 3500 obr./min (przełączenie zmiennych faz rozrządu) bardzo ładnie się wkręca, w okolicach 3500 obr./min jednak potrafi brzmieć bardzo nieprzyjemnie - najlepiej jechać do 110 km/h i 3000 obr./min lub od 130 km/h i 4000 obr./min. Przed wymianą oleju na 5W40 potrafił zgrzytnąć i zgasnąć przy odpalaniu. Padła jedna cewka (koszt ~60zł, można samemu wymienić). Poza tym ponad 41 tys. km w niecałe dwa lata i auto nigdy nie było uziemione, nie...
2,0
~ROBERT86
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Osiagi fantasyczne zawsze mocy pod dostatkiem ale Tak jest jak wszystko dziala co nie jest regola mam to auto 1,5 roku i przejechalem w tym czasie prawie 60tys km. Auto na szczescie mialo gwarancje od handlarza ale wymienilem w silniku pompe paliwowa 2 wtryski turbo i mialem mase problemow z elektryka osprzetem dodam ze te wszystkie usterki byly bez obiawowe raptownie cos siadalo i wywalalo komunikat co tym razem i oczywiscie laweta i mechanik...
3,0
~Mirage
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Silnik bardzo ekonomiczny, nie mam ciężkiej nogi także spalanie na 17 calowych kołach w trybie mieszanym wyniosło, bynajmniej wykazane przez komputer : 6,5 l/100 km, na zimówkach o litr mniej spalał, więc co do ekonomii to zdecydowanie na tak. TU niestety kończą się plusy. Przytrafił mi się zgon turbiny, co w przeliczeniu na koszty, jest strasznym wydatkiem. Po jej naprawieniu, autem już tak pewnie się jeździć nie dało. Całe szczęście już...
5,0
~renault_megane
Renault Megane II
Hatchback 1.4 16V 98KM 72kW
Przez niecałe dwa lata od kupna (172 tyś. km) zrobiłem niespełna 25 tyś. km, w tym 24 tyś. km na LPG. Naprawy to tylko rozrząd i wymiana termostatu który się zacinał i auto niedogrzane. Raz wymieniłem świece zapłonowe. Leję co 10 tyś. km olej Elf 5W30, którego nie ubywa dosłownie nic między wymianami. Narazie syndromu cewek nie mam, chodź czasami czuję nieidealną pracę silnika na biegu jałowym ale póki co nie ma co szukać. Jest bardzo dobrze.
4,0
~Megane II 2.0 16v
Renault Megane II
Hatchback 2.0 16V WT 134KM 99kW
Użytkuję auto 4 lata. Nie miałem w tym czasie żadnej awarii, jedynie wymiany eksploatacyjne (rozrząd, pompa wody, świece) i wymianę koła zamachowego wału. Bezawaryjność jest plusem tego silnika, minusem jest nieładne brzmienie i wysokie spalanie przy wcale nie imponujących osiągach jak na 2.0. Silnik jest bardzo fajny na trasy - elastyczny i sprawny do wyprzedzania. W mieście zbiera się dość kiepsko od "dołu".
4,0
~Damian8891
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
Silnik spisuje się rewelacyjnie. Nie bierze oleju, pracuje równo. Osiągi na jakie pozwala są rewelacyjne. Na 6 tak zwanym nad biegu przy 160-180 km/h jazda jest ciągle komfortowa, silnik nie buczy ani też się nie trzęsie. Jedynie turbo daje dziwny dźwięk odkurzacza. Uważam się za laika więc nie wiem czy tak ma być ale mechanicy mówią, że to normalne. Mocy nie brakuje auto przy każdej prędkości zbiera się rewelacyjnie
Dziennik kosztów dla Renault Megane II Hatchback
Średni koszt przejechania 100 km
30,67 zł
5,2
l/100km
8,8
l/100km
10,6
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~xtonyx
Renault Megane II
Hatchback 1.9 dCi 120KM 88kW
To najlepszy element tego samochodu. Silnik mega elastyczny, do tego moment obrotowy PRZEPOTĘŻNY (w moim egzemplarzu było 310 Nm - o 40Nm więcej niż podaje producent - mierzone na hamowni i 122 KM!) W tej chwili auto jest ustawione na 150KM i 340 Nm i naprawdę przy tak małym i lekkim samochodzie jest czym jechać! Kultura pracy bardzo dobra, na postoju stojąc z tyłu za samochodem w zasadzie nie słychać silnika!
Renault Megane II Hatchback