Szukaj

Lista ocen Renault Trafic II Furgon 2.0 120KM 88kW od 2001 (15) - Całokształt

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Marta i Zbyszek D.
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Dzień dobry. Tutaj chciałbym przestrzec ludzi przez pewną skandaliczną praktyką. Stanąłem przez dylematem zakupu nowego samochodu większego gabarytu niż osobowy. Dlaczego? Po10 latach użytkowania padła mi nagle skrzynia biegów. W serwisie autoryzowanym ASO Renault oświadczyli, że przebieg dedykowany dla tego modelu właśnie się wyczerpał. Za ewentualną naprawę główną zaproponowali ok: 2800zł. To ASO. Ponieważ nie jest to mało pieniędzy (dla...
4,0
~Artur Ł.
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Busik jest superancko wygodny. Duży, bardzo pakowny i przestronny. Niedawno zamieniłem na wersję osobową. Dopiero od 2 lat doginam taką wersją ale już mogę opisać różnice. Różnice są i to duże, rzucają się ewidentnie w oczy. Poprzedniego miałem diesla, te to benzyniak. I tak najważniejsze po kolei: 1. Super cichy i wyważony busik w porównaniu z dieslem. Dużo przyjemniejsze auto od wersji diesel. 2. Przy 160 km/h wiatr zaczyna za bardzo...
5,0
~Maksymilian Rut
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Obiecałem że po roku jazdy zdam relację więc piszę. Wcześniej jeździłem raptem 8 letnim busem Mercedesa. Byłem mocno wkurzony uciążliwością i awaryjnością Mercedesów. Dostałem w spadku Trafika. Jak na razie w ciągu roku bez awarii, bez przestoju. Poprzedni był diesel więc na początku ciężko się przestawić na benzynę. Na szczęście silnik wybacza, daje radę na niskich obrotach. Daję Trafikowi pięć punktów ale mam małą doczepkę. Skrzynia biegów...
4,0
~Anaro
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Duża paka, fajny futurystyczny wygląd samochodu i środek, miły komfort podróżowania, dość ekonomiczny samochód, olbrzymia szyba przednia czyni świetną perspektywę dla pasażerów i kierowcy, mało się psuje właściwie w ogóle, dość delikatne plastiki wnętrza, obsługując nieumiejętnie potrafią się połamać, delikatne felgi kół niezbyt odporne na wysokie krawężniki, za to świetne zawieszenie, bajeczny komfort podróży, bardzo dobre oryginalne...
5,0
~Andzrej z Mławy/ Jogibabu :-)
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Samochód godny polecenia. Mamy go już 5-6 lat i jak dotąd nie było awarii na trasie lub jakiś problemów. Zabezpieczenie fabryczne nadwozia na wysokim poziomie co się chwali, mimo 10 lat po prostu nie koroduje. Przyjemność z jazdy jest bo auto jest dużo lepiej wygłuszone od innych busów. Silnik 2l benzyna jest niezniszczalny. Pali jak osobówka ok: 9-10 w mieście i 7-8 w trasie benzyny. Widziałem takie auta z LPG, sam się zastanawiam. Samochód...
5,0
~Auto Maks
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Prosty ale bardzo trwały i mocny wagon. Wejdzie multum szpei, walizek, gratów, łącznie z rowerami, a nawet skuterem wodnym. Nieco denerwująca jest prostota tekturowego obicia boczków. Siedzenia wygodne, ułożenie kierownicy w każdej pozycji do pochwalenia. Pudełko na kółkach jest dość ekonomiczne w porównaniu do innych bo można zejść na trasie poniżej 7 litrów na sto km. Nasza posiada nadbieg 6 bieg, rewelacja. Potwierdza się to co piszą,...
5,0
~Konra, Mińsk M.
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Trwały samochód, nie wymaga nadmiernego doglądania, dość solidne nadwozie i układ zawieszenia. Bardzo pakowny i ustany bagażnik. Na uwagę moim zdaniem zasługuje świetny silnik benzynowy dopasowany idealnie do tego modelu busa. Duże możliwości aranżacji i zabudowy wnętrza - to chyba jeden z lepszych busów pod zabudowę indywidualną jako kamper. Nadaje się na kampera ponieważ nadwozie jest całe świetnie zabezpieczone fabrycznie, cynkowane,...
5,0
~loko
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Mam wersję 9 osobową Passenger z silnikiem benzynowym 2,0 16V - brak takiej wersji w Autocentrum dlatego ocena przy furgonach. W porównaniu z silnikami diesla to ... nie ma co porównywać. Co prawda nie przyspiesza od 0-100 km/h w 7 sekund ale za to na 6 biegu silnik niesłyszalny. I nie trzeba pamiętać o dokupieniu do OC Assistance z holowaniem - nie ma EGR, DPF, turbin, AdBlue, wtryskiwaczy Delphi, wysokociśnieniowej pompy paliwa itp. A że...
4,0
~opinia o naszym R.Trafic
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Po za plastikami w środku, które potrafią trzeszczeć lub odpadać nie mogę się przyczepić do niczego. Bardzo porządny pojazd do ciężkich zadań w pracy. Tak go właśnie użytkujemy, w firmie. Spisuje się znakomicie. Silniczek benzynowy 2 litry jest cichuteńki, niezawodny i ekonomiczny. Daje radę z zapakowanym autem po sufit. Zrobił już pewnie z pół miliona km i cały czas tak samo śmiga. Duża piątka z plusem (szóstka może nie)
Dziennik kosztów dla Renault Trafic II Furgon 2.0 120KM 88kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,00 zł
13,4
l/100km
Zobacz dzienniki
5,0
~klan77
Renault Trafic II
Furgon 2.0 120KM 88kW
Auto zdecydowanie tańsze w eksploatacji od diesla. Nie ma strachu przed zamarzającym paliwem, awarią wtryskiwaczy, turbiny czy dpf. Stary silnik Renault wytrzymuje LPG bez żadnych problemów czy ograniczenia mocy. A właśnie, jeśli silnik miałby 140 KM to byłby idealny samochód.
Renault Trafic II Furgon