Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Trafic II Kabina

Grzegorz, 10 lat temu
Silnik 2.0 dCi 115KM 85kW
Rok produkcji 2007
Przebieg: 210 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Renault Trafic II Kabina 2.0 dCi 115KM 85kW 2001-2014 - Oceń swoje auto
4,08
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Z tym silnikiem auto dość dynamiczne, szczególnie na 2 i 3 biegu. Niektóre osobówki wielkie zdziwko zaliczają na starcie.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
Układ hamulcowy
4,0
Całokształt
Jeśli szukasz oszczędnego busa, z dość dynamicznym silnikiem i za stosunkowo normalne pieniądze to myślę, że Trafic jest dla ciebie. Oczywiście wszystko zależy z jakich rąk kupujemy auto. Ja posiadam wersję GENERATION, więc komfortowo się jeździ.
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak dla mnie dynamiczny i oszczędny zarówno w spalaniu jak i obsłudze. Wielki plus za łańcuszek rozrządu i brak "dwu-masy" oraz DPF-u.
4,0
Skrzynia biegów
Po zakupie zmieniłem olej w skrzyni, bo poprzedni był wlany nieodpowiedni i przy nierozgrzanym oleju 2 bieg wchodził z lekkim oporem. Po wymianie oleju w skrzyni na odpowiedni (zalecany przez producenta) problem zniknął. 6-cio stopniowa skrzynia to wielki plus tego auta...zarówno dla kieszeni jak i uszu :)
4,0
Układ jezdny
Zakupione auto miało luz na prawym tylnym sworzniu sanek i na końcówkach wahaczy. Tylne sworznie (tuleje) sanek wymieniłem obydwa za radą mechanika. 250 PLN w części plus robocizna drugie tyle i w zawieszeniu cisza ;)
Komfort
4,0
Widoczność
Jest to bus, więc typowo widoczność dobra, a przy cofaniu trzeba nabrać wprawy lub czujniki zamontować. Jeśli jest to kabina to auto oszklone dookoła.
4,0
Ergonomia
Jak dla mnie dobrze przemyślana kabina.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze. Mam jedynie zastrzeżenie do zastosowanej w dolnej części auta środkowej kratce nadmuchu...plastik łatwo łamliwy, ponieważ łatwo narażony jest na deptanie podczas przemieszczania się po aucie. Powinien moim zdaniem być zrobiony z jakiegoś stopu metalu. Mój egzemplarz posiada WEBASTO...a więc klasa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Posiadam wersję 7-mio osobową "Generation" - taki a'la mini camper: obracane tylne fotele oraz fotel kierowcy i pasażera. Z tylnej kanapy i półki można zrobić łóżko dla 2 dorosłych osób. Dodatkowo mały stoliczek z oświetleniem :) Zatem bardzo miło dla pasażerów i kierowcy. Żona i dzieci zachwycone, ale nie ma dziwu, jeśli ktoś przesiada się z Seata Ibiza :)
4,0
Wyciszenie
Zależy od siły i kierunku wiatru ;) A tak poważnie to jest nieźle...to przecież bus, więc cadillaca z tego nie będzie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To zależy jak auto jest eksploatowane. Ja nie jeżdżę nim dużo, więc jak na razie koszty w normie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Myślę, że nawet biorąc pod uwagę jakieś okresowe usterki, to stosunek jakość/cena jest bardzo dobry (mówię o aucie używanym)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie usterki dotyczące zawieszenia. Mam też wrażenie, że tzw. "czasówka" wycieraczek czasami dziwnie się zachowuje...działa z różną częstotliwością, ale mam co prawda czujnik deszczu, więc może to w tym jest problem.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 dCi 115KM 85kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,6
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
11,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,9
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Trafic II Kabina 2.0 dCi 115KM 85kW
Średni koszt przejechania 100 km
37,00 zł
9,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Trafic II Kabina