Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Twingo I

Adam ;), 14 lat temu
Silnik 1.2 55KM 40kW
Rok produkcji 1995
Przebieg: 143 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Twingo I 1.2 55KM 40kW 1993-1996 - Oceń swoje auto
4,38
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Przestrzeń w środku:)
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Kopułka rozdzielacza zapłonu-należy wymienic średnio co 25-30 tys km ale koszt jest śmieszny całe 30zł:)
3,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik jest trochę głośny ale to jednostka 8-io zaworowa z przed 15 lat na łańcuszku rozrządu więc nie ma się co dziwić. Coś za coś - ale dzięki temu auto jest bezobsługowe nie licząc regulacji zaworów co jakies 40 tys km ( koszt 40 zł). Koszty ewentualnych napraw są niskie nie licząc wym iany silniczka krokowego 9 Ja wymieniłem na oryginał za 240 PLNów) ale mozna kupić i za 80 firmy krzak:) Ogólnie Twingo jest fajnym autem do którego się już przyzwyczaiłem i chyba go nie sprzedam :) Jeden jedyny raz mnie nie dowiózł do celu :) poszła kopułka rozdzielacza zapłonu- koszt 30 zł wraz z palcem wirującym i 3 min zajmuje wymiana:) wiec jest ok:) Ogólnie autko jest świetne a Ci co pisza że Francuzy to się psują non stop to NIE WIEDZĄ CO MÓWIĄ!!!!Moje Twingo raz się zepsuło na 15 lat i koszt naprawy to właśnie 30zł:) Pokażcie mi proszę jakiegoś SZMELCVAGENA który się rozkraczył tylko raz na 15 lat:)
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów działa w moim Twingo idealnie , nigdy nie miałem z nią problemów.
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
Widoczność w Twingo jest- świetna:) wszystko widać bardzo dobrze :)
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W Twingo jest dobra nagrzewnica i szybko się nagrzewa więc w zimę się nie zmarznie:)Ale do końca 1995 roku nie montowano chyba 4 - stopniowego nawiewu. Dopiero chyba od początku 1996 roku pojawił się 4 stopniowy nawiew. Ale to nie problem:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce w Twingo:) Jest go 100 razy więcej niż w seicento które w stosunku do Twingo jest puszką sardynek ciasno i niewygodnie- nadaje się jedynie do przejechania max 2 km. A TWINGO JEST BUSEM WŚRÓD MALUCHÓW - DUŻO MIEJSCA Z PRZODU I Z TYŁU :))Auto o wiele szersze od swoich konkurentów:)Tu Twingo dostaje 6:))
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Posiadam w Twingo instalacje gazową z której rzadko korzystam-wole śmigać na 98 PB:) Ale tak- gazu w mieście pali 8.5 litra w zime 9, na trasie w 2 osoby w lato spalił mi 6.6 gazu przy 100km/h załadowany pali 7:) Benzyny w mieście pali 7-8 litrów i spokojnie ponizej 7 w trasie więc jest oszczędna furą:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Dobra cena do jakości:) Twingo to nie limuzyna za 200 tys:)ale jest świetne i zawsze dowiezie do celu:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi to KLAMKI wewnętrzne niestety potrafą popękać i trzeba nowe kupić:) wina cięzkich drzwi i nie umięjętności ich otwierania od środka przez pasażerów rzadko śmigających Twingo:)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnie usterki? Hmm... Zawiaodła kopułka rozdzielacza zapłonu trzeba ją wymieniać co jakies 25-30 tys km bo się poprostu wyciera ale to według mnie nie usterka , ten element zuzywa się tak jak klocki hamulcowe:) a koszt 30 zł na 30 tys km to nie koszt:)

LPG - zużycie paliwa dla silnika 1.2 55KM 40kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,2
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Twingo I 1.2 55KM 40kW
Średni koszt przejechania 100 km
32,50 zł
7,5
l/100km
8,7
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Twingo I