AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Rover
200
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Rover 200 II
(55) - Silnik
Na liście zabraknie
44
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
5,0
~Rhos
Rover 200 II
Coupe 2.0 Turbo 200KM 147kW
Największa zaleta tego auta - bardzo mocny,elastyczny,praktycznie z każdych obrotów idzie żwawo i dynamicznie,a powyżej 4000rpm/min turbo wkracza do akcji pełną parą,głowa przykleja się do zagłówka, 100km/h jedziemy po ok. 7s(mierzone wielokrotnie) a uśmiech nie schodzi z twarzy:)zamyka licznik(240km/h) bez większego trudu,200km/h to jest moment. Naprawdę fantastyczny silnik.Do tego spalanie utrzymuje sięna rozsądnym poziomie - w cyklu...
Dodane
13 lat temu
4,0
~wojtek o
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Zależy co ktoś od niego chce. Silnik bardzo wysokoobrotowy; po przekroczeniu 4,5tys obrotów zaczyna wyrywać, ale tez i hałasować niemiłosiernie. Pseudorajdowcom serce pęknie z radości po przekroczeniu 6tys obr bo silnik idzie dalej jak rakieta, aż do ponad 7tys. Taką ma charakterystykę i już. Więc nie polecam emerytom chcącym sunąć cichutko lub lub osobom dużo podróżującym na długch trasach. Silnik zapala w zimie przy -20st chętnie i...
Dodane
15 lat temu
5,0
~mrq
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GTi 122KM 90kW
W tej klasie i roczniku bez konkurencji, a i wśród współczesnych nie znam takiego który by mi sprawiał tyle frajdy, genialny, moc w najczystszej postaci. Dwa wałki... wyjątkowo elastyczny, kręci sie do ponad 7 tys.kiedy w większości aut kończy się zakres obrotów, lub dostają zadyszki, ten czuje się najlepiej - idzie prosto do wrót piekieł >: ) jeździ jakby miał conajmniej 2 litry a przy tym nie pali hektolitrów
Dodane
19 lat temu
5,0
~Grzesiek
Rover 200 II
Coupe 1.8i 145KM 107kW
jak dla mnie to poprotu rakieta, 146 KM przy 1060kg narazie mi wystarcza. 0d 0-100 ok 8-9s na LPG. ostatnio cos mi swiece szwankuja i jest troche gorzej, ale i tak niezle, ale niedlugo swiece zmienie i znow bedzie rakieta :D. silnik moze nie pracuje najciszej, ale... ja np. to lubie. elastycznosc hmm, w/g mnie b. dobrze. samochod od 0-160 idzie jak burza, pozniej jutr otroche wolniej, ale dalej sie rozpedza :)
Dodane
21 lat temu
4,0
~fr3sh
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Silnikowi 1.4 Si mocy zdecydowanie nie brakuje. Sprint do setki trwa nieco ponad 10 sekund nawet w leciwym egzemplarzu. Elastyczność wzorowa. Ciągnie prawie jak diesel - na wyższych biegach można jechać już od 1,2tysiąca obrotów. Niestety silnik należy do głośnych. Powyżej 3tys w kabinie robi się nieprzyjemnie.
Dodane
15 lat temu
4,0
~Polak
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
dobry silnik, lubi wysokie obroty, moc czuc powyzej 3500 tys obrotów, wrazliwy na przegrzanie, drogi w naprawie np uszczelka pod glowice, szpilki, które trzeba wymienić przy remoncie. Przy tym przebiegu awaryjny, wszedzie wycieki, jakeis czujniki itp...
Dodane
17 lat temu
4,0
~osiak1992
Rover 200 II
Coupe 1.6 122KM 90kW
Silnik to Hondowskie D16a8 o wspaniałym dźwięku. Mocny i zrywny jak na pojemność 1,6l, a przy tym niedużo pali. Ogólnie dosyć elastyczny, ale prawdziwie budzi się do życia po przekroczeniu 4000 obrotów na minutę.
Dodane
13 lat temu
4,0
~Luk
Rover 200 II
Hatchback 1.6 GSi 112KM 82kW
Silnik OK. Do 3,5 tys obr spokojnie ale od 4,5 tys obr dopiero pokazuje moc. Jeśli ktoś chce coś pokazać spod świateł musi go trzymać w okolicach czerwonego pola. Ten silnik kocha obroty. I dobrze współpracuje z gazem.
Dodane
14 lat temu
4,0
~ReFLeX
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
Bardzo zrywny silniczek - 103 KM przy masie nieco ponad 1000 kg, to aż nadto. Ruszanie z piskiem opon zdarzało się często, gdy się zapomniałem, że jadę moim roverkiem. Silnik dość elastyczny, przy 3000 obr./min jakieś 107 km/h.
Dodane
15 lat temu
3,0
~andrzej
Rover 200 II
Hatchback 1.4 GSi/Si 103KM 76kW
jak na 1,4 to muszę przyznać że auto ma kopa. Jeżdziłem 1,6 i przyspiesza jeszcze lepiej. Auto ma problemy z czujnikami temperatury, wiekszość znajomych narzeka na komputer pokładowy. Obecnie mamproblem z rozdzielaczem paliwa.
Dodane
18 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Rover 200 II
4,1 (99 ocen)
Wybierz nadwozie
Cabrio
Coupe
Hatchback
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Rover 200 w pigułce
Rover 200
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Rover 200
Dane techniczne
Rover 200 II
Raporty zużycia paliwa
Rover 200 II
Opinie
Rover 200 II
Usterki
Rover 200 II
Publikacje
Rover 200
Newsy
Rover 200
Galerie
Rover 200
Nasze pomiary
Rover 200
Filmy
Rover 200
Ogłoszenia
Rover 200
Ceny aut używanych
Rover 200
Dziennik kosztów
Rover 200 II
Opinie o instalacjach LPG
Rover 200 II
Testy zderzeniowe
Rover
Aktualnie przeglądasz
Rover 200 II
Dane techniczne
74 raporty
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
2 zgłoszone
usterki
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy