AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Rover
400
II
Opinie
Opinie
Lista ocen
Rover 400 II
(119) - Bezawaryjność (poważne usterki)
Na liście zabraknie
165
opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż
filtry
Sortuj według:
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
Kategoria komentarza:
Wybierz
Całokształt
Silnik
Skrzynia biegów
Układ jezdny
Widoczność
Ergonomia
Wentylacja i ogrzewanie
Wyciszenie
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek jakość/cena
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezawaryjność (poważne usterki)
Karoseria
Pokaż
wyniki
2,0
~LF
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Tutaj właśnie tkwi największa wada benzynowej 4-setki. Wypalająca się uszczelka pod głowicą (tylko w silnikach benzynowych, diesle nie mają z tym problemu). I mnie to spotkało (przy 220.000 km). Objawy są takie, że ubywa płynu chłodzącego po dłuższej jeździe, a jak w zbiorniczku wyrównawczym zacznie zbierać się czarny oleisty syf + biały \"majonez\" to już można mieć pewność, że uszczelka do wymiany (w porządnym serwisie 1200 zł z robocizną)....
Dodane
12 lat temu
3,0
~Messiah
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 111KM 82kW
No cóż, raz walnęło koło (piasta), ale to dziury, wiadomo. Trochę cieknący silnik. Ostatnio wymianiałem uszczelkę pod głowicą bo strzeliła na trasie i wylał się cały płyn chłodniczy - podobno to norma w tym modelu, ale nie miło było byc zaskoczonym przy 120 km/h. Koszt wymiany 600 zł (w Bydgoszczy - bo tam mi poszło - musiałem potem jechać z Wrocka pociągiem po samochód :)) Coraz częśćiej trzeba wymieniać jakieś podzespoły - niestety jest to...
Dodane
18 lat temu
2,0
~rover414
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
Z silnikiem cały czas są problemy, odpala kiedy mu się podoba. Układ zapłonowy do bani, musiałem przełożyć cewkę zapłonową w okolice podszybia bo gdy wjechałem w głębszą kałużę auto gasło. W wilgotne dni w ogóle nie odpalało pomimo wymiany całego układu zapłonowego, to już 4 cewka zapłonowa, narazie jakoś jeździ ale nie wiadomo jak długo. Pewnego razu padł termostat i zaczęły się jaja bo auto zaczęło się gotować po wymianie na nowy, póki co...
Dodane
14 lat temu
1,0
~George Prosto z Drzewa
Rover 400 II
Sedan 1.4 Si 103KM 76kW
jak sie sypie to na calego. powazna usterka nr 1-zapieczenie sie szczeki,szkoda tylko,ze w belgii w drodze do polski. ratunek- szczeka zdjeta z tarczy,deska w srodek,i schowana za nadkole. jakos jechal,hamowanie-strach! powazna usterka nr 2- pekniecie glowicy, szkoda,ze najpierw kupilem nowe opony,akumulator, tlumik,katalizator i klocki hamulcowe, i przeszedl przeglad. glowica poslala go na zlom,bo nikt nie dawal gwarancji jak dlugo pochodzi...
Dodane
18 lat temu
2,0
~TW
Rover 400 II
Sedan 2.0 Di 105KM 77kW
Duża liczba , także powtarzających się, awarii: pękający pasek klinowy z powodu blokującego się napinacza, chłodnica, rozrusznik, zawieszenie, rozsczelniona turbina, konieczne było usuięcie immobilizera i centralnego zamka z powodu awarii - nowych nie opłacało się montować - pilot odmawiał posłuszeństwa i nie można było otworzyć ani uruchomić auta. Słaba blacha - mocno koroduje. Katalizator. Słabe sprzęgło - również wymieniane.
Dodane
13 lat temu
4,0
~MieszAs
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Silniki benzynowe serii K wymagają uwagi i dbałości. Silnika tego nie wolno wkręcać powyżej 3000 RPM dopuki się całkowicie nie rozgrzeje. Należy często sprawdzać ilość płynu chłodniczego. Również jego marka i stan mogą mieć znaczenie. Zadbany silnik jest niezawodny. Katowany - szybko dostaje awarii uszczelki pod głowicą. Naprawa bywa kosztowna, tymbardziej, że większość mechaników ma marną wiedzę o tych silnikach.
Dodane
17 lat temu
3,0
~www.szymon18051983@o2.pl
Rover 400 II
Sedan 1.6 Si 113KM 83kW
musiałem pozbyć się rudego z nadkoli (a dodam, że nienawidzę tego zjawiska wybitnie, tym bardziej, że mam jakiegoś cholernego pecha i rudy lubł wszystkie moje auta), HGF w serii K zawsze wisi w powietrzu; ABS zaczyna mi działać na nerwy(załącza się przy hamowaniu na niskich prędkościach, jak jadę szybciej działa jak należy) , ale to bardziej wina średnio kompetentnych mechaników niż autka
Dodane
15 lat temu
3,0
~elpolako.
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jedno zdanie wystarczy - uszczelka pod głowicą jest droga w naprawie. Samemu załatwiłem sprawę za jedenaście setek, ale wiem, że w warsztacie potrafią wziąć za to 2000. Po remoncie zrobiłem sobie dziurkę w termostacie z kolektora dolotowego wyciągnąłem kuleczkę od odpowietrznika, dorzuciłem termistor, żeby obniżyć temperaturę włączenia wentylatora i mam spokojną głowę.
Dodane
12 lat temu
3,0
~R over
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Do powaznych usterek zalicze peknieta uszczelke pod glowica. Taka awaria potrafi namieszac wiec warto sprawdzic czy spod glowicy cokolwiek wycieka i profilaktycznie wymienic wczesniej. No i oczywiscie rdza lecz tu bym winil juz wiek auta a nie jego charakterystyke, warto garazowac. Rozrusznik odmowil posluszenstwa i z nim mialem rowniez problem przez caly okres eksploatacji.
Dodane
12 lat temu
Dziennik kosztów dla
Rover 400 II
Średni koszt
przejechania 100 km
30,00 zł
on
6,7
l/100km
pb
8,1
l/100km
lpg
12,2
l/100km
Zobacz
dzienniki
3,0
~piotr 69
Rover 400 II
Hatchback 1.6 Si 111KM 82kW
Jedyną wadą tego samochodu jest uszczelka pod kolektorem dolotowym 30 - 40 zł. Niestety warsztat za pierwszym razem wymienił uszczelkę pod głowicą, bo płyn chłodniczy spływa właśnie po niej. Taka pomyłka za 1000 zł.Potem okazało się , że rovery 400 taką maja przypadłość. Teraz jest ok.Wymieniałem tez końcówki drążków kierowniczych. cena jak w lanosie ok 250 zł.
Dodane
16 lat temu
Poprzednia
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
...
12
Następna
Sprawdź najnowsze oferty
Zobacz więcej
ofert
Rover 400 II
4,0 (284 oceny)
Wybierz nadwozie
Hatchback
Sedan
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Rover 400 w pigułce
Rover 400
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Rover 400
Dane techniczne
Rover 400 II
Raporty zużycia paliwa
Rover 400 II
Opinie
Rover 400 II
Usterki
Rover 400 II
Publikacje
Rover 400
Newsy
Rover 400
Galerie
Rover 400
Nasze pomiary
Rover 400
Filmy
Rover 400
Ogłoszenia
Rover 400
Ceny aut używanych
Rover 400
Dziennik kosztów
Rover 400 II
Opinie o instalacjach LPG
Rover 400 II
Testy zderzeniowe
Rover
Aktualnie przeglądasz
Rover 400 II
Dane techniczne
288 raportów
zużycia paliwa
15 zgłoszonych
usterek
1 publikacja
o tym modelu
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy