Szukaj

Lista ocen Saab 9-3 I Hatchback 2.0 154KM 113kW 1998-2002 (11) - Silnik

Na liście zabraknie 5 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
5,0
~Tomek
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Tutaj Saab ma najwięcej do zaoferowania. Poprzednia Alfa o podobnej mocy nie ma nawet startu. Turbo daje dużego kopa, dając naprawdę frajdę z jazdy. Dodam że można w silniku bezpiecznie zmienić oprogramowanie, tak by miał ponad 200KM. Silnik posiada spory zakres wytrzymałości, wiec jest to bezpiecznie. Wytrzymuje także bardzo duże przebiegi. Mój 260kkm i jest jak nowy! W alfie w tym czasie dwa kapitalne remonty. Mało tego wile osób wyciska po...
4,0
~bogulo[małpa]op[kropka]pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Silnik B205E ma kilka wad, ale największą z nich jest nieumiejętna obsługa i zaniedbania ze strony użytkowników, co skutkuje złymi opiniami. Poza tym należy zwrócić uwagę na listwę zapłonową (DI) która lubi się popsuć po przebiegu ok 150tys km (1200zł), elektroniczną przepustnicę (1500zł) i zarżniętą turbinę (2500zł). Silniki są bardzo żywe, mocne i dają dużo frajdy. Projektowane z myślą o bezpieczeństwie użytkowania i bezawaryjności, stąd...
5,0
~Tomi
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Seria 150KM, po zmianie softu 200KM. Auto lekkie nie jest, ale ta moc w zupełności wystarcza do swobodnego wyprzedzania itp. Trzeba b. dbać o silnik, wymiany oleju co 10kkm max, lać dobry olej, sprawdzać co jakiś czas stan panewek, zrzucić miskę i sprawdzić, czy nie ma niespodzianek, sprawdzić odmę itp. Ja trafiłem niestety na zaniedbany silnik, miesiąc po kupnie kapitalka (stracił ciśnienie na jednym cylindrze), włożona kupa kasy i zrobione...
5,0
~Pawel
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Uwielbiam ten silnik 2 litry Low pressure turbo , turbo niskociscnieniowe , cichy i bardzo mocny , od 1800 obrotow 240Nm , jak diesel , nie trzeba go cisnac zeby jakos sie zachowywal. To jest silnik jak w volvo , dlugowieczny - bo niskoobrotowy , mozna nim spokojnie i zwinnie sie poruszac na dlugich trasach. J mam sekfencyjny gaz , ale jak by to byla tylko benzyna to zaloze sie ze pol miliona km ,bez remontu i wiekszych usterek.
5,0
~sir_ryszard
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Mam wersje SE. Nie mam mu nic do zarzucenia. Chodzi równo, słychać tylko elegancki świst turbosprężarki. Silnik jest elastyczny, już na wolnych obrotach dobrze przyspiesza. Utarłem nosa niejednemu cwaniaczkowi o czym będzie niżej. Tutaj dodam tylko, iż już przywykłem do tej mocy i marzy mi sie więcej, np. wersja z mocniejszym turbo - Viggen (ze szwedzkiego 'Grom' licząca sobie 200 KM z kawałkiem ;).
5,0
~Cuba Libre
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
jak dla mnie rewelacja :) dynamiczny w miare cichy, a to slychac to mile. Testowalem wiele aut sluzbowych, ale w tym aucie nie boje sie wyprzedzac( 150 konikow robi swoje). 3 czka na lokalnych drogach to mniej wiecej do 115 km i 4 ka to juz raczej na autostradach rewelka. Hiszpania
5,0
~Strielok
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Spod świateł do świateł znajdą się bardziej dynamiczne auta. Ale wyprzedzanie 4 ciężarówek w normalnym ruchu drogowym to kilka sekund - i za to kocham ten silnik. Mam moc wtedy, kiedy jej potrzebuję.
4,0
~Gaga
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
Silnik niby tylko 2 l pojemności ale dosyć zrywny, poniżej 9 sek do 100 km/h. Przy tym niezbyt wysilony, LPT - niskociśnieniowe turbo rokuje długoletnią eksploatację jako youngtimer.
5,0
~danyde@aster.pl
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
2l, 150km i turbina powodują że to bardzo zrywna i dynamiczna w pełnym zakresie limuzyna.

Usterki Saab 9-3 I

Liczba wpisów: 10

Saab 9-3 I – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

5,0
~Ronin1000
Saab 9-3 I
Hatchback 2.0 154KM 113kW
naprawdę super silniczek , dynamiczny i silny , a co najważniejsze odpukać na razie bezawaryjny
Saab 9-3 I Hatchback