Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-3 II SportSedan

stefafan, 13 lat temu
Silnik 1.9 TiDS 150KM 110kW
Rok produkcji 2005
Przebieg: 160 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW 2004-2010 - Oceń swoje auto
3,62
14% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
3,0
Całokształt
saab 9-3 jest pieknym samochodem-dlatego sie na niego zdecydowalem-pieknie poprwadzona linia nadwozia moim zdaniem w swojej klasie jeden z najladniejszych samochodow i obojetnie czy wersja przed czy po liftingu..jednak jakosc materialow zwieszenie,wyciszenie to porazka jak na to klase...saab mial okazje zrobic znakomite auto jednak ta szansa zostala dotkliwie zaprzepaszczona...
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik jak na diesla znakomity ...niesamowity ciag szczegolnie na 2.3.4 biegu... od 80-120 na 4 biegu zajmuje mu tak samo szybko jak w wersji ponad 200 konnej-nic dodac nic ujac...silnik jest glosny na niskich biegach przy predkosciach powyzej 100 prawie nieslyszalny...dosc spora turbodziura jednak eksplozja momentu powyzej 2000 to wynagradza z nawiazka
4,0
Skrzynia biegów
czasami chaczy ale ogolnie dosc precyzyjna lewarek chodzi lekko z delikatnym oporem
3,0
Układ jezdny
z jednej strony mozna by rzec ze znakomity jednak tylko na autostrady i rowne drogi-auto ma dosc twarde zawieszei i trzyma sie drogi niemal jak sportowe auto jednak..przy 160 tys udokomuentowanego przebiegu wiekszaosc wymienialnych elementow zawieszenia ulegla zuzyciu i zostaly wymnienione..na dziurach hałasuje bardzo mocno..gluche glosne dzwieki przy pokonwyaniu kazdej wiekszej poprzecznej nierownoscci, do tego bardzo mocno slychac odglosy opon...na autostradach moze i sie sprawdze jednak na naszych drogach to porazka..
Komfort
4,0
Widoczność
bez zastrzezen
5,0
Ergonomia
wszytko na swoim miejscu..intuincyjna obsluga mimo duzej liczby przyciskow...fajnie ze konsola jest zwrocana w strone kierowcy...poczucie zasiadania w kokpicie samolotu auto jakby \"okalo\" kierowce z kazdej strony
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja poprostu...bardzow wydajna klima i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasazer maja bardzo duso miejsca jednak jest to podykotwane kosztem dosc malej przestrzeni dla pasazerow-coz van to nie jest..bagaznik za to ogromny jak na ta klase
2,0
Wyciszenie
odglosy drogi bardzo slyszalne...silnik glosny na niskich biegach potem jakby milknie, w moim egzemplazu na stkutek usterki kolektora dolotwego staszeni wkurzajace klekotanie silnika slyszalne szegolnie od strony kierowcy-ma sie wrazenia jakby sciana grodziowa byla niedostatecznie wyciszona...jakosc niektorych materiałow spowodowala ze na kazdej dzirawej drodze non stop dochodza zgrzzty i trzaski elementow plastikowych..nie pomogly nawet zabiegi wyciszajace co chwila pojawiaja sie nowe swierszcze..w tej klasie dla mnie to nieporozumienie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
super ja osiagi silnika na trasie przy normalnej jedzie udalo mi sie zejsc do 5.8 litra...max w miescie 7.5 doskonale
3,0
Stosunek jakość/cena
slaby
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zrobilem do tej pory tym autem ponad 25 000 tys km i naprawialem wszystkie gumy zawieszenia,wachacze tylnie sprezyny z przodu amory z tylu,i laczniki stabilizatora i mimo to zawieszenie jest glosne...do tego niesczelnosc na kolektorze ssacym .awarja maglownicy od wpsomagania, blad egr, skrzypiacy fotel kierowcy..
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 TiDS 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Saab 9-3 II SportSedan 1.9 TiDS 150KM 110kW
Średni koszt przejechania 100 km
25,00 zł
6,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Saab 9-3 II SportSedan