Nasza strona www używa technologii wykrywającej konfigurację przeglądarki użytkownika oraz Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza, że akceptujesz politykę prywatności i wyrażasz zgodę na używanie Cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Informacje o Saab 9-3 II SportSedan

Lata produkcji: 2002 - 2014
Segment: Klasa średnia
Model klasy średniej (segment D; od II generacji zaliczany do grupy premium) produkowany od 1998 roku. Saab wprowadził go jako następcę modelu 900 (nie ma nic wspólnego z modelem 93). Pierwsza generacja 9-3 była tylko zmodernizowaną wersją swojego poprzednika. Dzięki współpracy z koncernem General Motors, pod maskę auta trafił pierwszy w historii marki silnik diesla. W 2002 roku debiutował 9-3 drugiej generacji, tym razem jako zupełnie nowa konstrukcja. Znów stworzono ją jednak z udziałem GM, model powstał bowiem na płycie podłogowej GM Epsilon. W 2008 roku 9-3 przeszedł facelifting.
Powagosław
Saab ma swój charakter, jego samochody można lubić lub nie, ale nie sposób pomylić ich z autami innych marek. Można nawet zaryzykować stwierdzenie, że Saab to od dawna marka produkująca jedne z najbardziej oryginalnych samochodów jakie jeżdżą po naszych drogach. 9-3 nie jest wyjątkiem. ~Powagosław
Luzacjusz
Saab od dawna urzeka mnie swoją innością. Może to jakieś szwedzkopodobne refluksy podświadomości z dzieciństwa? Gdy koledzy w podstawówce kochali się w dziewczynach z trzeciej klasy, ja śledziłem ruchy tych dwóch pszennych kusicielek z Abby w telewizorze. Dziś koledzy preferują niemieckie fury, a ja hołubię Szweda. ~Luzacjusz

Dane techniczne Saab 9-3 II SportSedan

Podstawowe parametry Saab 9-3 II SportSedan
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Wymiary zewnętrzne Saab 9-3 II SportSedan
Długość 4635 mm
Szerokość 1762 mm
Szerokość z lusterkami bocznymi 2038 mm
Wysokość 1466 mm
Wysokość z anteną 1473 mm
Rozstaw osi 2675 mm
Rozstaw kół - przód 1524 mm
Rozstaw kół - tył 1506 mm
Zwis przedni 965 mm
Zwis tylny 995 mm
Wymiary wewnętrzne Saab 9-3 II SportSedan
Odległość oparcia przedniego od komory silnika 1053 mm
Odległość od siedziska przedniego do dachu 988 mm
Odległość pomiędzy siedzeniami przednimi i tylnymi 892 mm
Odległość od siedziska tylnego do dachu 940 mm
Szerokość nad podłokietnikami z przodu 1456 mm
Szerokość nad podłokietnikami z tyłu 1457 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z przodu 1414 mm
Szerokość na wysokości podłokietników z tyłu 1402 mm
Wymiary bagażnika Saab 9-3 II SportSedan
Minimalna pojemność bagażnika (siedzenia rozłożone) 461 l
Szerokość pomiędzy nadkolami 999 mm
Wysokość bagażnika 446 mm
Szerokość bagażnika 1418 mm
Długość do oparcia tylnej kanapy 1037 mm
Długość ze złożoną tylną kanapą 1774 mm
Pozostałe parametry Saab 9-3 II SportSedan
Dopuszczalne obciążenie dachu 100 kg
Szkic techniczny Saab 9-3 II SportSedan

Dziennik kosztów

Statystyki dzienników dla aut Saab 9-3 II SportSedan
Średni koszt na 100 km Liczba wpisów: 2087
Koszt ogólny 12,17 PLN
LPG16.8 PLN
ON26.79 PLN
PB34.76 PLN
Wydatki serwisowe 8,71 PLN Pozostałe wydatki 8,33 PLN

Autodiagnoza Saab 9-3 II

Liczba wpisów: 25
szarpanie silnika / zanikanie iskry zapłonu
dodał: witjas, 7 lat temu
Na początku roku 2010 (chyba w marcu może kwietniu) zauważyłem takie jakby szarpanie silnika odczuwalne (na gazie lub benzynie) wyłącznie pod czas przyśpieszenia, najmocniej odczuwalne w okolicach 2000-2300 obrotów i słabiej po 3000. Przy stałej prędkości brak tego objawu. Fachowcy mi radzili wymienić świece i tak zrobiłem ale objaw nie ustąpił. Późniejsza diagnoza komputerowa silnika wykazała przerwy na 2ch cewkach zapłonowych. Przybliżony koszt wymiany 2ch cewek to 1300zł. W warsztacie gdzie robiłem diagnozę nie gwarantują że to na 100% usterka cewek. Kto ma jakiś pomysł proszę się...
SILNIK NIE CHCE ODPALIĆ ! POMOCY
dodał: ~David, 8 lat temu
Witam, mam problem z samochodem Saab 9-3 180KM TiD 2009r.. Wie ktoś może gdzie znajduje się wstrząsówka (układ wstrząsowy) w nowym modelu 9-3? Bardzo proszę o pomoc, jeżeli ktoś by miał jeszcze instrukcję obsługi do owego modelu to bardzo proszę o podesłanie linków
Stukanie z prawej strony silnika.
dodał: adra222, 3 lata temu
Mam następujący problem: po odpaleniu i przejechaniu kilkunastu metrów pojawia się stukanie z prawej strony silnika w okolicach rozrządu. Po zagrzaniu się silnika stukot ustaje. Byłem u znajomego mechanika i powiedział mi, że może to być napinacz łańcucha i nie trzeba narazie tego wymieniać. Stuki występują zarówno na gazie jak i benzynie. Czy ktoś miał coś podobnego ? Z góry dziękuję za pomoc.

Publikacje o Saab 9-3

Newsy o Saab 9-3

Saab 9-3 II SportSedan