Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 II Kombi

sabolot:)))))))), 12 lat temu
Silnik 2.0 t 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 190 tys. km
Saab 9-5 II Kombi 2.0 t 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
Silnik
5,0
Całokształt
AUTO dla kogos kto ceni sobie styl komfort,osiagi ,i poniekad prestiz .lecz nie jest tak krzykliwe jak mercedes ,bmw ,audi a saab pod wieloma aspektami przewyzsza powyzsze marki i osiagami i bezpieczenstwem niezucajac sie przytym w oczy miejscowym amatorom cudzej wlasnosci..Auto raczej dla mlodych, Volvo jest dla ludzi bardziej ustatkowanych..bo po co dziadkom turbo pod maska???
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik w tym aucie zaskoczyl mnie pozytywnie , fajnie pracuje ..owszem jest turbo dziura tak ale mozna z tym zyc:) jak juz chwyci - to pojawia sie usmiech na twarzy tak milo wciska w fotel ( zreszta bardzo wygodny fotel:)
4,0
Skrzynia biegów
a wiec tak ..mam automata ale z funkcja sentronic cokolwiek to znaczy sa lopatki,przyciski na kierownicy do zmiany biegow i to zdaje egzamin na 100% (dopoki sie nie zepsuje:)ten automat przezuca bieg bardzo plynnie i o dziwo wie jak ci dopasowac bieg do jazdy w mgnieniu oka ..mi to pasuje .a jak sie chce pobawic autkiem ...zostaje sentronic
5,0
Układ jezdny
twardy i trzyma sie drogi jak przyklejony, tu mam porownanie do bmw 7 jakim jezdzilem do niedawna i calkiem to samo bmw e32 na oponie 235/45/16 jak pamietam (koleiny to zmora ale na normalnych drogach jest ok :)zawieszenie nie buja ,chusta autem jest zestrojone raczej twardo-elastycznie ..a w komfortowych fotelach nie czujemy na tylku polskich dziur..a wiec komfortowo z nutka sportowej jazdy
Komfort
3,0
Widoczność
dobra- chyba ze ktos ma z metr czterdziesci.
5,0
Ergonomia
no to tu jest troche jak w bmw (wszystko dopasowane do kierowcy..
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie naprawde najlepsze w swojej klasie (wkoncu auto z kraju gdzie wiedza co to snieg i mroz:)
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ja mam 190cm wzrostu i za mnoa smialo siada osoba o podobnym wzroscie (mam kombi wiec linia dachu to umozliwia) i z tulu jest komfortowo lepiej niz w passacie b6 czy hondzie accord
3,0
Wyciszenie
tu jest troszke gorzej moglo by byc lepiej ..slychac motor ale jest to calkiem przyjemne na wyzszych obrotach zalezy kto co lubi (jak ktos chce ciszy polecam lexusa LS ciszej niz w nowej s klass.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ekonomicznosc to nie jest najmocniejsza strona tego auta autko lubi spalic swoje , ale bez tragedji trasa 8,0 -8,6- miasto niestety nawet 15-16 (turbo zyje turbo pije:) cos za cos
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jedyna mankamentem w tym aucie sa plastiki gdzie niegdzie zle spasowane i czasem cos trzeszczy ale to przewaznie chwile i ustaje no niestety wszystkie auta maja swoje plusy i minusy ..ale jakosc materialow np caly kokpit jest wykonany z miekkiego tworzywa ,wiec to dziwne ze ze pokusili sie o twarde plastiki np raczki w drzwiach no to saab dal troche tylka (a bardziej GM)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK ( JAK NARAZIE)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 t 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,8
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-5 II Kombi