Szukaj

Ocena kierowcy - Saab 9-5 II Kombi

Hubert Gotycki, 12 lat temu
Silnik 2.0 t 150KM 110kW
Rok produkcji 2006
Przebieg: 110 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Saab 9-5 II Kombi 2.0 t 150KM 110kW 2006-2010 - Oceń swoje auto
4,62
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Komfort podrozowania - REWELACYJNE fotele
5,0
Całokształt
Zdecydowanie polecam, swietny rodzinny samochod, oferujacy nieprzecietny komfort duza przestrzen ladunkowa,przyzwoite silniki i nietuzinkowy wyglad, nieco egzotyczny, malo spotykany wiec oryginalny.
Wrażenia
5,0
Silnik
2.0t czyli najsłabszy w gamie 150KM... ale od czego jest tuning, za 400pln, bez ingerencji w mechanikę, jedynie zmiana map w komputerze i mamy 200KM i 330Nm momentu, możliwe tylko w uturbionym silniku. Turbo, czyli ciągnie od 1800rpm, i to jak!
4,0
Skrzynia biegów
No cóż, 5-cio biegowy automat sentronic, przy czym ta pseudosekwencja użyta dosłownie kilka razy, pozwala jedynie na hamowanie silnikiem, ale zarówno w trybie auto jak i manual zbyt wolna, jednak to zawsze automat i dla tak dużego i wygodnego auta to opcja obowiązkowa.
5,0
Układ jezdny
Super!!! Prowadzi się lekko, niezbyt miękko, idealnie wytłumia polskie dziury, cicho, pod warunkiem, że masz odpowiednie opony - polecam Falken FR 452- cichutko! Na polskie drogi nie polecam felg 17\", bo dusza na ramieniu...
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznosc do przodu, bardzo dobra w lusterkach do tylu, choc brak czujnikow parkowania daje sie we znaki.
4,0
Ergonomia
Najwiekszy plus tego auta to FOTELE . Klasa sama dla siebie, przesiedzialem dziesiatki roznych modeli i nigdzie nie bylo tak wzgodnie, zastrzezenia mam jedynie do polozenia wlacznikow tempomatu i cyklicznej pracy wycieraczek, zaslaniane przez ramiona kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogolnie bez zastrzezen, czasem wiesza sie sterowanie klimatyzacja i trzeba resetowac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duzo miejsca z przodu plus rewelacyjne fotele, z tylu dwie dorosle osobz nie moga narzekac.
4,0
Wyciszenie
Ogolnie cicho, dobre audio y systemem dopasowania glosnosci do predkosci, warunek + dobre opony i ustawiona zbieznosc.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Potrafi wypic, ale cos za cos, frajda z jazdy kosztuje, auto az sie prosi zeby przycisnac, w miescie ok 17l za to po trasie (ok 2000km) 9-10l w zaleznosci od tego czy przed czy po chipie, po -mniej!!! Ale \" Turbo zyje - turbo pije\" Serwis nieautoryzowany - olej M1,filtry (olej, air,kabinowy)dobicie i odgrzybianie klimatyzacji 600pln, wymiana oleju w skrzyni aut. 500pln
5,0
Stosunek jakość/cena
To jeden z najmniej docenianych samochodow na rynku, za te pieniadze NIE KUPISZ NIC LEPSZEGO!!! Komfort, dynamika i niezawodnosc, a kosztuje tzle co passat...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Kompletnie nic pzez 3 lata sie nie popsulo.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, absolutnie nic!

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 t 150KM 110kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Saab 9-5 II Kombi