Szukaj

Lista ocen Saab 900 II (72) - Ergonomia

Na liście zabraknie 53 opinii, w których wybrana kategoria jest pusta
Pokaż filtry
4,0
~Mateusz
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Intuicyjna obsługa deski rozdzielczej, dużo miejsca, irytująca może być mała liczba schowków, i de-facto brak takich do których można wsadzić coś większego.
5,0
~Marcello
Saab 900 II
Coupe 2.0 i 131KM 96kW
Wszystko pod reka-doslownie jak w kabinie mysliwca.Na poczatku mialem tylko dziwny odruch szukania stacyjki pod kierownica-kwestia przyzwyczajenia.
5,0
~Kasprzak3@tlen.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Wszystko pod ręką, obsługa nie absorbuje zbytnio uwagi , bardzo czytelne zegary i przydatny podczas nocnej jazdy black panel, bardzo dobre oswietlenie wnętrza.
4,0
~Paweł S.
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
Jak to w SAABie, jednemu się podoba innemu nie. W mojej opinii jakość materiałów stoi na dosyć wysokim poziomie.
5,0
~hato1204
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Wszystko jest tam gdzie być powinno. Wszystkie włączniki i przyciski są umieszczone ergonomicznie nawet przy włączonym \"Black Panel\"
5,0
~Wojti
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
wszystko pod ręka niema lepszych samochodów z reszta stara 900 była uznawana przez ok 20 lat jako wzór ergonomi i jakości
5,0
~emmanuelek
Saab 900 II
Hatchback 2.0 i 131KM 96kW
wszystko na swoim miejscu poza przyciskami otwierania szyb umieszczonymi niezbyt fortunnie na tunelu środkowym
5,0
~czerwony saab 900 II z krakowa
Saab 900 II
Hatchback 2.3 150KM 110kW
Kokpit rewelacyjny, nie wiem czy piloci mają taki dostęp do wszystkich urządzeń pokładowych jak w saabochodzie.
5,0
~slamacek@elesdi.com.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
jeśli przyzwyczaisz się do stacyjki przy siedzeniu kierowcy, to okazuje się, że wszystko jest tam, gdzie powinno
Dziennik kosztów dla Saab 900 II
Średni koszt przejechania 100 km
31,00 zł
12,3
l/100km
Zobacz dzienniki
4,0
~andrewaq@op.pl
Saab 900 II
Hatchback 2.0 Turbo 185KM 136kW
jedyny mankament to kontroler el. szyb między przednimi fotelami w tunelu - niewygodny.
Saab 900 II