Szukaj

Ocena kierowcy - Seat Cordoba II Kombi

adi, 13 lat temu
Silnik 1.6 75KM 55kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 17 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Seat Cordoba II Kombi 1.6 75KM 55kW 1999-2002 - Oceń swoje auto
3,54
11% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : silnik że jest taki żwawy ale negatywnie zaskoczyło mnie że remont jest tak drogi
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : lubi brać olej - bardzo kosztowna naprawa
3,0
Całokształt
ja bym drugi raz nie kupił, koszta obsługi oraz awaryjność zniwelowało moje opinie o tym, że to fajne nieduże, pakowne, żwawe autko.
Wrażenia
3,0
Silnik
z gazem masakra! nie masz specjalisty który juz zakładał gaz do tego auta - odpuść sobie! szkoda twoich nerwów! często wysiada przepustnica! jeżeli o nią nie zadbasz i co jakiś czas jej nie wyczyścisz to zapomnij o płynnym ruszaniu z pod świateł! a co on się upił oleju to niech go szlag! ludzie piszą że to uszczelniacze, też tak myślałem, lecz po rozebraniu okazało się że nie tylko! remont - 1400zł za same części! chociaż trzeba przyznać, że te 75 kucy naprawdę ładnie daje sobie radę i miło się jeździ po mieście! i tylko dla tego w moja ocena to przeciętnie a nie najniższa z możliwych!
3,0
Skrzynia biegów
przeciętnie, silnik dobrze z nią współgra,lecz nie nadaje się do jeżdżnia w korkach, 1 jest zbyt szybka i ciągle trzeba wysprzęglać. 5 bardzo elastyczna, lecz by jechać 100km/h trzeba rozkręcić silnik do 3200 - 3500 obrotów, wymieniłem poduszki a jednak przy zmianie biegów z wyższego na niższy odczujemy to poprzez szarpnięcie na drążku, wsteczny lubi zazgrzytać mimo iż stoimy nieruchomo w miejscu.
4,0
Układ jezdny
dobrze się trzyma w zakrętach, na nierównościach tył lubi uciekać w różnych kierunkach
Komfort
5,0
Widoczność
do widoczności nie ma się co czepiać, jak na kombi bardzo dobrze
3,0
Ergonomia
~jak by tylna klapa otwierała się do poziomu podłogi było by ok! lecz tak w znaczny sposób ogranicza to efektywne wykorzystanie przestrzeni bagażowej. Scowek w przednim kokpicie znikomej wielkości, brak miejsca na kubek, prawa noga cierpnie podczas dłuzszej jazdy, nie można przyjąć dobrej pozycji przy wciskaniu go
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacyjnie szybko się nagrzewa, lecz niestety mimo wymienionego filtru kabinowego, szyby i tak parują. trzeba pamiętać o zamykaniu obiegu i jest ok. duży plus za climatronic, bardzo ułatwia życie!
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak pisałem prawa noga cierpnie w podróży, mały zakres regulacji kierownicy, plus za regulację wysokości fotela - chociaż to już chyba norma, plus za wyprofilowane fotele przez co jest więcej miejsca na kolana pasażerów na tylnej kanapie
4,0
Wyciszenie
dość cicho, chociaż lusterka szumią podczas jazdy
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w trasie rewelacja, na mieście porażka - jesli mówimy o benzynie bo gaz tak jak pisałem wcześniej - jesli ktoś już wcześniej nie robił tego w tym aucie nie zakładajcie go w tym warsztacie! potrzebne są do tego 2 komputery by go wyregulować.
3,0
Stosunek jakość/cena
niska cena może kusić lecz nie warto takimi egzemplarzami zawracać sobie uwagi, troszkę mizernie to wygląda gdy ma się climatronic a nie ma absu, dobrze zadbane egzemplarze ostro trzymają się ceny
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
a to czujnik od drzwi przestaje działać, a to lampka wewnętrzna nie świeci i co najgorsza w zimie drzwi lubią zamarzać! ale przy pomocy wd40 i zadbaniu o uszczelki można przeżyć
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik - warto zainteresować się jego stanem! jeśli zaczyna łykać olej często zakup 2 silnika jest bardziej ekonomiczny od remontu starego. po zakupie szykuj się że na rozrząd oleje sprzęgło wydasz przynajmniej 1300zł
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Seat Cordoba II Kombi